Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 111 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 110 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" КОПИЧИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44902878 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Жаркова |
| Телефон: | +380988008711 |
| E-mail: | kp-blago@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 48260, Україна, Тернопільська область,Чортківський р-н., місто Копичинці , вул. Шевченка, будинок 15 |
4 |
Повідомлення про виявлені невідповідності 1. В наданих документах з тендерною пропозицією Вами надано аналогічний договір №162 від 02.05.2024 року та документи, що підтверджують факт виконання умов договору, а саме акти приймання виконаних будівельних робіт №2, №3, №4 та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати до них. Проте не надано акт приймання виконаних будівельних робіт №1 (форма № КБ-2в) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) до нього. В наданому Вами файлі «Акт1.pdf» наявний сканований акт №4 (КБ-2в) від 27.08.2024 та довідка до нього від 27.08.2024 (КБ-3в). Відповідно до тендерної документації, а саме таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації передбачено перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.3.2. Сканована копія (-ї) договору (-ів), зазначеного (-них) в довідці та сканована копія (-ї) документів, що підтверджують факт виконання умов договору (-ів)) (Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в). Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3). Для усунення виявлених невідповідностей Вам потрібно подати: Акт приймання виконаних будівельних робіт №1 (форма № КБ-2в) згідно договору №162 від 02.05.2024 року та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) до даного акту. 2. В наданих документах з тендерною пропозицією Вами надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази № 01 від 28.07.2025, згідно якої вказано дві маркірувальні машини: машина маркувальна для нанесення повздовжньої розмітки фарбою «Шмель 11Б», машина для здійснення ручного маркування LINELAZER V 5900 HPAUTO 2-AUTO (17K581) 8424200090. Відповідно до наданого атестату відповідності зазначено що машина для нанесення горизонтальної дорожньої розмітки «Шмель 11Б» на базі автомобіля IVECO Daily, державний номер ВС 0470 РК. Проте Вами не надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, машини або талон тимчасового обліку машини на автомобіля IVECO Daily, державний номер ВС 0470 РК. Відповідно до тендерної документації, а саме таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації передбачено перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме для документального підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази Учасник надає скановані копії наступних документів: свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, машини або талон тимчасового обліку машини (для рухомого майна), інший документ, яким Учасник може підтвердити перебування у власності обладнання та матеріально-технічної бази, яка зазначена у довідці (для іншого обладнання, механізмів тощо) (наприклад, оборотно-сальдова відомість чи витяг з неї, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо). Маркірувальна машина для нанесення розмітки повинна бути атестована, про що надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва дорожньої розмітки розмічальними машинами). У разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база (машини, механізми, техніка тощо) не перебувають у власності Учасника, а використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, лізингу тощо) – Учасник в складі тендерної пропозиції надає скановану копію чинного договору (-ів) оренди, лізингу, тощо на кожну одиницю, вказану в довідці. Для усунення виявлених невідповідностей Вам потрібно подати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, машини або талон тимчасового обліку машини (для рухомого майна) для транспортного засобу: автомобіля IVECO Daily, державний номер ВС 0470 РК (на базі якого знаходиться машина для розмітки «Шмель 11Б»).
Повідомлення про виявлені невідповідності 1. В наданих документах з тендерною пропозицією Вами надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази від 28.07.2025 №2, згідно якої вказано три маркірувальні машини: самохідна маркірувальна машина Line Driver 160C, маркірувальна машина Line LaserV 200 HS, самохідна маркірувальна машина BORUM BM 2000 CP, апарат для фарбування Меркур 24:1 G24W01 на базі транспортного засобу спеціалізований вантажний фургон RENAULT L/2FL1/2FL102 № КА0147ІТ, машина для розмітки доріг ручна, демаркер дорожньої розмітки та спеціалізований/вантажний фургон RENAULT MASTER. Відповідно до наданого атестату відповідності зазначено що транспортний засіб спеціалізований вантажний фургон RENAULT L/2FL1/2FL102 має державний номер КА0147ІТ (даний номер також вказано в довідці від 28.07.2025 №2). Проте Вами не надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, машини або талон тимчасового обліку машини на спеціалізований вантажний фургон RENAULT L/2FL1/2FL102, державний № КА0147ІТ, що вказано в довідці про те що на його базі є апарат для фарбування Меркур 24:1, а надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на спеціалізований вантажний фургон RENAULT MASTER державний номер КА9809АТ. Також не надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, машини або талон тимчасового обліку машини на самохідну маркірувальна машина Line Driver 160C. Не надано підтверджуючі документи про атестацію на всі вказані Вами маркірувальні машини. Також договір найму (оренди) на спеціалізований вантажний фургон RENAULT MASTER державний номер КА9809АТ закінчив свою дію станом на час оголошення даної закупівлі. Відповідно до тендерної документації, а саме таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації передбачено перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме для документального підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази Учасник надає скановані копії наступних документів: свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, машини або талон тимчасового обліку машини (для рухомого майна), маркірувальна машина для нанесення розмітки повинна бути атестована, про що надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва дорожньої розмітки розмічальними машинами). У разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база (машини, механізми, техніка тощо) не перебувають у власності Учасника, а використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, лізингу тощо) – Учасник в складі тендерної пропозиції надає скановану копію чинного договору (-ів) оренди, лізингу, тощо на кожну одиницю, вказану в довідці. Для усунення виявлених невідповідностей Вам потрібно подати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, машини або талон тимчасового обліку машини (для рухомого майна) для транспортного засобу: спеціалізований вантажний фургон RENAULT L/2FL1/2FL102 державний № КА0147ІТ та на самохідну маркірувальну машину Line Driver 160C, новий договір найму (оренди), або інформацію про продовження існуючого на спеціалізований вантажний фургон RENAULT MASTER державний номер КА9809АТ, підтверджуючі документи про атестацію маркірувальних машин вказаних у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази від 28.07.2025 №2, або поновити довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази. 2. Наданий сертифікат відповідності на фарбу для дорожньої розмітки не завірений підписом і печаткою Учасника. Відповідно до тендерної документації, а саме таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації передбачено перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме для документального підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази Учасник надає документи, які необхідно надати для підтвердження відповідності продукції (матеріали для розмітки доріг), яка буде використовуватися при наданні послуг за предметом закупівлі згідно технічних вимог, а саме: копію сертифікату відповідності матеріалів для розмітки доріг, виданого відповідним Органом сертифікації продукції, дійсного на момент подання пропозицій, завірену підписом і печаткою Учасника. Для усунення виявлених невідповідностей Вам потрібно подати завірену підписом і печаткою Учасника сертифікат відповідності на фарбу для дорожньої розмітки. 3. Надана довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 28.07.2025 №4 не має всіх реквізитів, а саме адреса та номер телефону замовника (контрагента) із яким укладено договір. Відповідно до тендерної документації, а саме таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації передбачено перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): довідка у довільній формі, складена учасником торгів або за прикладом № 1, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору, а саме: - назва замовника (контрагента), із яким укладено договір; - предмет договору; - номер та дата укладення договору; - стан виконання договору (виконано/частково виконано); - адреса та номер телефону замовника (контрагента) із яким укладено договір. Для усунення виявлених невідповідностей Вам потрібно подати оновлену довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з зазначенням адреси та номер телефону замовника (контрагента) із яким укладено договір.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.