Закупівлю оголошено - 21-07-2025, 16:37. Дата останніх змін - 18-08-2025, 11:15

Капітальний ремонт з благоустрою території закладу дошкільної освіти № 759 на вулиці Вірменській, 7 Дарницького району м. Києва (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах) (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)

Капітальний ремонт з благоустрою території закладу дошкільної освіти № 759 на вулиці Вірменській, 7 Дарницького району м. Києва (заходи (зокрема ремон... Державна закупівля - UA-2025-07-21-009170-a Капітальний ремонт з благоустрою території закладу дошкільної освіти № 759 на вулиці Вірменській, 7 Дарницького району м. Києва (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах) (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») від замовника Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 7/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-21-009170-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-16-009355-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-07-2025, 16:37
по 02-08-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-07-2025, 16:37
по 05-08-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 02-08-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
8897944
8 897 944 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:44 489,72 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:44 489,72 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37448113 Досьє YouControl
Контактна особа:Чигир Галина Іванівна
Телефон:380445631724
E-mail:tender-uo2@ukr.net
Місцезнаходження:
02091, Україна, Київська область,Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт з благоустр ...
8 897 944 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт з благоустрою території закладу дошкільної освіти № 759 на вулиці Вірменській, 7 Дарницького району м. Києва (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах) (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)

1
робота
02091 Україна м. Київ вулиця Вірменській, 7
по 25-12-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 05-08-2025 по 13-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вулиця Чистяківська, будинок 2, 03062, Данилець Сергій Миколайович
Остаточна пропозиція:
8 767 662,12 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
08-08-2025, 19:03
Період подачі оскарження:
по 14-08-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-08-25, 16:48:40
24

ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником не дотримано вимог п.1. додатку 1 до тендерної документації. 2) Учасником не дотримано вимог п.3 додатку 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Пункт 1 додатку 1 до тендерної документації: пп.1.1. Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування ( власне, орендоване та ін.)): Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (форма визначена у тендерній документації в додатку 1 пункті 1); пп.1.2. Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: - Декларацію відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці або Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. - Документ, що підтверджує право власності Учасника на складське приміщення: - Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником складського приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування складським приміщенням (договір оренди/суборенди тощо). - Документ, що підтверджує право власності Учасника на офісне (адміністративне) приміщення: -Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником офісного (адміністративного приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним (адміністративне) приміщення (договір оренди/суборенди тощо). - Учасник повинен надати у складі пропозиції скан-копію(ії) оригіналу(ів) договору(ів) про надання послуг або договорів оренди транспорту або будівельних механізмів в якому(ких) зазначений перелік автомобілів, механізмів, які зазначені в довідці згідно п.1.1. - Учасник повинен підтвердити наявність транспортного засобу для забезпечення доставки будівельних матеріалів на об’єкт замовника (надати технічний паспорт на транспортний засіб (у разі, якщо транспортний засіб є власністю Учасника) або надати договір оренди / користування транспортним засобом або договір надання послуг з перевезення вантажів тощо). - копія документа, що посвідчує перевірку/випробування переносного електричного інструменту (технічний звіт та протокол перевірки, випробування переносного інструменту, протокол заміру опору ізоляції та випробування електрообладнання зварювального агрегату) (документи мають бути чинними). 2) Пункт 3 додатку 1 до тендерної документації: пп.3.1. Аналогічним договором є договір з капітального ремонту виконаний в 2022-2024 роках; пп. 3.2. В складі тендерної пропозиції надати: - копію(-ї) договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору та актами виконаних робіт); акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт за формою, передбаченою законодавством України. - Виписку чи інший документ, виданий банківською установою, та засвідчений печаткою відділення, в якому учасником відкритий рахунок про підтвердження оплат по аналогічному/их договору/ах. - Позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного* договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Відгук має бути видано у 2024-2025 році. Інформація та документи надаються про виконаний (ні) договір/и. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: 1) На вимогу п.1 Додатку 1 до тендерної документації, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій - надати заповнену Довідку, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування (власне, орендоване та ін.)) та перелік підтверджуючих документів. 2) На вимогу п.3 Додатку №1 до тендерної документації, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів – надати - копію(-ї) договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору та актами виконаних робіт);- акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт за формою, передбаченою законодавством України. - Виписку чи інший документ, виданий банківською установою, та засвідчений печаткою відділення, в якому учасником відкритий рахунок про підтвердження оплат по аналогічному/их договору/ах. - Позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного* договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Відгук має бути видано у 2024-2025 році. Інформація та документи надаються про виконаний (ні) договір/и. У зв’язку з цим, прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-08-25, 16:48:40
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-21-009170-a-c1
Номер договору:
829
Дата підписання договору:
18-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 18-08-2025 по 31-12-2025
8 766 733,44 UAH
Ціна договору
7 305 611,20 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
8 767 662,12 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
04-08-2025, 11:30:39
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - Розмір забезпечення тендерної пропозиції 0,5% відсотка очікуваної вартості закупівлі . 44 489,72 грн. (сорок чотири тисячі чотириста вісімдесят дев’ять грн. 72 коп.) (0,5%) - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджене наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): - Довідкою, виданою банком-гарантом, з накладеним електронним\кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено даним пунктом цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково копію документу, який підтверджує повноваження відповідальної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку; - Випискою (платіжним дорученням), виданою банком-гаранта, на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія документи, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, має бути надана у складі тендерної пропозиції. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
Доказ:
Документ
3. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації: 1.1. Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування ( власне, орендоване та ін.)): 1.2. Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: - Декларацію відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці або Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. - Документ, що підтверджує право власності Учасника на складське приміщення: - Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником складського приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування складським приміщенням (договір оренди/суборенди тощо). - Документ, що підтверджує право власності Учасника на офісне (адміністративне) приміщення: -Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником офісного (адміністративного приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним (адміністративне) приміщення (договір оренди/суборенди тощо). - Учасник повинен надати у складі пропозиції скан-копію(ії) оригіналу(ів) договору(ів) про надання послуг або договорів оренди транспорту або будівельних механізмів в якому(ких) зазначений перелік автомобілів, механізмів, які зазначені в довідці згідно п.1.1. - Учасник повинен підтвердити наявність транспортного засобу для забезпечення доставки будівельних матеріалів на об’єкт замовника (надати технічний паспорт на транспортний засіб (у разі, якщо транспортний засіб є власністю Учасника) або надати договір оренди / користування транспортним засобом або договір надання послуг з перевезення вантажів тощо). - копія документа, що посвідчує перевірку/випробування переносного електричного інструменту (технічний звіт та протокол перевірки, випробування переносного інструменту, протокол заміру опору ізоляції та випробування електрообладнання зварювального агрегату) (документи мають бути чинними).
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації: 2.1. Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені учасником до виконання робіт у відповідності до технічного завдання: 2.2. У Довідці в обов’язковому порядку у тому числі має бути: не менше 5 працівників робітничих професій, інженер – проектувальник у частині кошторисної документації, виконроб, інженер з охорони праці та головний інженер. 2.3. Учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність у нього працівників (копії наказу про призначення на посаду або трудової книжки вказаних осіб у довідці відповідно до пункту 2.1 працівників; якщо працівники перебувають у трудових, цивільних відносинах з Учасником, потрібно надати копію цивільно-правових угод; повідомлення про прийняття працівників, зазначених в довідці, на роботу за формою згідно Постанови КМУ №413 від 17.06.2015 року, з відміткою (квитанцією) про їх прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку). Копія кваліфікаційного сертифікату та свідоцтва про підвищення кваліфікації (у разі потреби), договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страхового полісу, а також посвідчення відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) послуг пов’язаних із створення об’єкта архітектури для інженера у частині кошторисної документації, що зазначений в довідці відповідно до пункту 2.1. за відповідною посадою/кваліфікацією. Копія диплому (з додатком) про вищу освіту з присвоєною кваліфікацією інженера для головного інженера Учасника, що зазначений в довідці відповідно до пункту 2.1. Копія диплому (з додатком) про освіту (вища освіта, професійно-технічна освіта, фахова технічна освіта) для виконавця робіт Учасника. Копії посвідчень та протоколів про проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, роботи з інструментом та пристроями, електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ), система стандартів безпеки праці та охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А 3.2-2-2009) НПАОП 45.2-7.02-12 та роботи на висоті для інженерно-технічних працівників і робітників Учасника, що зазначені в довідці відповідно до пункту 2.1, що дійсні на момент подачі пропозиції та до кінця 2025 року (окрім працівників, що безпосередньо не будуть відвідувати об’єкт Замовника). Учасник повинен підтвердити наявність посвідчень (протоколів (витягів з протоколів)) навчання праці (перевірку знань безпечних методів виконання робіт та/або експлуатації обладнання підвищеної небезпеки) у працівників, що будуть залучені до виконання робіт (окрім працівників, що безпосередньо не будуть відвідувати об’єкт Замовника), а саме: - виконання робіт з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); - виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07). Для головного інженера повинен підтвердити наявність посвідчень (протоколів (витягів з протоколів)) навчання: - відповідно до НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»; - відповідно до НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров'я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці». Копії медичних книжок працівників, які зазначені в довідці відповідно до пункту 2.1 та копію медичної карти огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я, чинні до кінця 2025 року. Наказ про призначення відповідального за пожежну безпеку. Копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, що зазначені в довідці згідно пункту 2.1.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації: 3.1. Аналогічним договором є договір з капітального ремонту виконаний в 2022-2024 роках. 3.2. В складі тендерної пропозиції надати: - копію(-ї) договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору та актами виконаних робіт); акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт за формою, передбаченою законодавством України. - Виписку чи інший документ, виданий банківською установою, та засвідчений печаткою відділення, в якому учасником відкритий рахунок про підтвердження оплат по аналогічному/их договору/ах. - Позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного* договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Відгук має бути видано у 2024-2025 році. Інформація та документи надаються про виконаний (ні) договір/и.
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації: Для юридичних осіб**: Копія балансу за останній звітний період з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника. Для фізичних осіб – підприємців:** Податкова декларація платника єдиного податку. У разі якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий Учасник подає інші фінансові документи, що є документами фінансовій звітності та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 16:30:49
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 16:37:29
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 16:30:49
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 16:30:49
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 16:30:49
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 16:30:49
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 16:30:49
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 16:30:49
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 16:30:49
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 16:30:49
                      Тип документа: Проект договору
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Проект договору
                        публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 16:30:49

                          Електронні тендерні вимоги

                          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-07-2025, 16:36:13
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-07-2025, 16:36:13
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-07-2025, 16:36:13
                          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-07-2025, 16:36:13
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-07-2025, 16:36:13
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-07-2025, 16:36:13
                          4. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-07-2025, 16:36:13
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-07-2025, 16:36:13
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          5. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-07-2025, 16:36:13
                          6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-07-2025, 16:36:13
                          7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-07-2025, 16:36:13
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-07-2025, 16:36:13
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-07-2025, 16:36:13
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-07-2025, 16:36:13
                          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-07-2025, 16:36:13
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-07-2025, 16:36:13
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-07-2025, 16:36:13
                          2. Забезпечення тендерних пропозицій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт з благоустрою території закладу дошкільної освіти № 759 на вулиці Вірменській, 7 Дарницького району м. Києва (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах) (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - Розмір забезпечення тендерної пропозиції 0,5% відсотка очікуваної вартості закупівлі . 44 489,72 грн. (сорок чотири тисячі чотириста вісімдесят дев’ять грн. 72 коп.) (0,5%) - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджене наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): - Довідкою, виданою банком-гарантом, з накладеним електронним\кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено даним пунктом цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково копію документу, який підтверджує повноваження відповідальної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку; - Випискою (платіжним дорученням), виданою банком-гаранта, на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія документи, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, має бути надана у складі тендерної пропозиції. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-07-2025, 16:36:13
                          Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                          0,50
                          Пошук... відсоток
                          відсоток
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-07-2025, 16:36:13
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
                          3. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          120
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-07-2025, 16:36:13
                          4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-07-2025, 16:36:13
                          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-07-2025, 16:36:13
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт з благоустрою території закладу дошкільної освіти № 759 на вулиці Вірменській, 7 Дарницького району м. Києва (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах) (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації: 1.1. Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування ( власне, орендоване та ін.)): 1.2. Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: - Декларацію відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці або Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. - Документ, що підтверджує право власності Учасника на складське приміщення: - Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником складського приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування складським приміщенням (договір оренди/суборенди тощо). - Документ, що підтверджує право власності Учасника на офісне (адміністративне) приміщення: -Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником офісного (адміністративного приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним (адміністративне) приміщення (договір оренди/суборенди тощо). - Учасник повинен надати у складі пропозиції скан-копію(ії) оригіналу(ів) договору(ів) про надання послуг або договорів оренди транспорту або будівельних механізмів в якому(ких) зазначений перелік автомобілів, механізмів, які зазначені в довідці згідно п.1.1. - Учасник повинен підтвердити наявність транспортного засобу для забезпечення доставки будівельних матеріалів на об’єкт замовника (надати технічний паспорт на транспортний засіб (у разі, якщо транспортний засіб є власністю Учасника) або надати договір оренди / користування транспортним засобом або договір надання послуг з перевезення вантажів тощо). - копія документа, що посвідчує перевірку/випробування переносного електричного інструменту (технічний звіт та протокол перевірки, випробування переносного інструменту, протокол заміру опору ізоляції та випробування електрообладнання зварювального агрегату) (документи мають бути чинними).
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-07-2025, 16:36:13
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт з благоустрою території закладу дошкільної освіти № 759 на вулиці Вірменській, 7 Дарницького району м. Києва (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах) (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації: 2.1. Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені учасником до виконання робіт у відповідності до технічного завдання: 2.2. У Довідці в обов’язковому порядку у тому числі має бути: не менше 5 працівників робітничих професій, інженер – проектувальник у частині кошторисної документації, виконроб, інженер з охорони праці та головний інженер. 2.3. Учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність у нього працівників (копії наказу про призначення на посаду або трудової книжки вказаних осіб у довідці відповідно до пункту 2.1 працівників; якщо працівники перебувають у трудових, цивільних відносинах з Учасником, потрібно надати копію цивільно-правових угод; повідомлення про прийняття працівників, зазначених в довідці, на роботу за формою згідно Постанови КМУ №413 від 17.06.2015 року, з відміткою (квитанцією) про їх прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку). Копія кваліфікаційного сертифікату та свідоцтва про підвищення кваліфікації (у разі потреби), договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страхового полісу, а також посвідчення відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) послуг пов’язаних із створення об’єкта архітектури для інженера у частині кошторисної документації, що зазначений в довідці відповідно до пункту 2.1. за відповідною посадою/кваліфікацією. Копія диплому (з додатком) про вищу освіту з присвоєною кваліфікацією інженера для головного інженера Учасника, що зазначений в довідці відповідно до пункту 2.1. Копія диплому (з додатком) про освіту (вища освіта, професійно-технічна освіта, фахова технічна освіта) для виконавця робіт Учасника. Копії посвідчень та протоколів про проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, роботи з інструментом та пристроями, електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ), система стандартів безпеки праці та охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А 3.2-2-2009) НПАОП 45.2-7.02-12 та роботи на висоті для інженерно-технічних працівників і робітників Учасника, що зазначені в довідці відповідно до пункту 2.1, що дійсні на момент подачі пропозиції та до кінця 2025 року (окрім працівників, що безпосередньо не будуть відвідувати об’єкт Замовника). Учасник повинен підтвердити наявність посвідчень (протоколів (витягів з протоколів)) навчання праці (перевірку знань безпечних методів виконання робіт та/або експлуатації обладнання підвищеної небезпеки) у працівників, що будуть залучені до виконання робіт (окрім працівників, що безпосередньо не будуть відвідувати об’єкт Замовника), а саме: - виконання робіт з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); - виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07). Для головного інженера повинен підтвердити наявність посвідчень (протоколів (витягів з протоколів)) навчання: - відповідно до НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»; - відповідно до НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров'я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці». Копії медичних книжок працівників, які зазначені в довідці відповідно до пункту 2.1 та копію медичної карти огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я, чинні до кінця 2025 року. Наказ про призначення відповідального за пожежну безпеку. Копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, що зазначені в довідці згідно пункту 2.1.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-07-2025, 16:36:13
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт з благоустрою території закладу дошкільної освіти № 759 на вулиці Вірменській, 7 Дарницького району м. Києва (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах) (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації: 3.1. Аналогічним договором є договір з капітального ремонту виконаний в 2022-2024 роках. 3.2. В складі тендерної пропозиції надати: - копію(-ї) договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору та актами виконаних робіт); акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт за формою, передбаченою законодавством України. - Виписку чи інший документ, виданий банківською установою, та засвідчений печаткою відділення, в якому учасником відкритий рахунок про підтвердження оплат по аналогічному/их договору/ах. - Позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного* договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Відгук має бути видано у 2024-2025 році. Інформація та документи надаються про виконаний (ні) договір/и.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-07-2025, 16:36:13
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          4. Наявність фінансової спроможності
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт з благоустрою території закладу дошкільної освіти № 759 на вулиці Вірменській, 7 Дарницького району м. Києва (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах) (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації: Для юридичних осіб**: Копія балансу за останній звітний період з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника. Для фізичних осіб – підприємців:** Податкова декларація платника єдиного податку. У разі якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий Учасник подає інші фінансові документи, що є документами фінансовій звітності та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-07-2025, 16:36:13
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ