Період оскарження умов закупівлі - по 02-08-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 4 973 156,58 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 49 731,57 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 24013674 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чугай Наталя Миколаївна |
| Телефон: | 380542700597 |
| E-mail: | dim@smr.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 40004, Україна, Сумська область,Суми, вул. Британська, буд.21 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до службової записки начальника управління ремонту та утримання об’єктів житлово-комунального господарства, в якій зазначено, що в технічних, якісних та кількісних характеристиках предмету закупівлі першочергових (невідкладних) аварійно-відновлювальних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт житлового фонду – ремонт будинку №75 по вул. Металургів в м. Суми, який пошкоджено внаслідок збройної агресії російської федерації проти України» проєктантом були допущені помилки у кошторисній документації, які потребують виправлення. Оскільки виправлення таких технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі можливо тільки проєктантом та призведе до зміни очікуваної вартості предмету закупівлі, виникла необхідність у відміні закупівлі за № UA-2025-07-21-008848-a
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
12-08-2025, 00:00
Період оскарження:
з 01-08-2025, 14:25 по 12-08-2025, 00:00
Документи: