Закупівлю оголошено - 21-07-2025, 15:52. Дата останніх змін - 11-08-2025, 14:14

Влаштування пандуса з капітальним ремонтом вхідної групи у житловому будинку за адресою вул. Бережанська, 16-А (п.1) в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Влаштування пандуса з капітальним ремонтом вхідної групи у житловому будинку за адресою вул. Бережанська, 16-А (п.1) в Оболонському районі м. Києва (Д... Державна закупівля - UA-2025-07-21-008464-a Влаштування пандуса з капітальним ремонтом вхідної групи у житловому будинку за адресою вул. Бережанська, 16-А (п.1) в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від замовника УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ від 7/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-21-008464-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-21-010504-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-07-2025, 15:52
по 25-07-2025, 08:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 25-07-2025, 08:00
по 31-07-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
999438
999 438 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:4 997,19 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
ЄДРПОУ:37445395 Досьє YouControl
Сайт:https://obolon.kyivcity.gov.ua/
Контактна особа:Оксана Захарченко
Телефон:+380444267203
E-mail:oksana.zakharchenko@kyivcity.gov.ua
Місцезнаходження:
04205, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Лук’яненка Левка, будинок 16
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Влаштування пандуса з капіталь ...
999 438 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Влаштування пандуса з капітальним ремонтом вхідної групи у житловому будинку за адресою вул. Бережанська, 16-А (п.1) в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

1
робота
04200 Україна м. Київ м.Київ вул. Бережанська, 16-А (п.1)
по 31-12-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "СТРІМТЕХ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 31-07-2025 по 08-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, ВУЛ. АКАДЕМІКА КРИМСЬКОГО, будинок 27-А, офіс 304, 03142, Лящук Володимир Миколайович
Остаточна пропозиція:
912 484,74 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
05-08-2025, 16:17

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-08-25, 16:10:49
24

Повідомлення про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав лист –гарантію щодо страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта внаслідок неналежного виконання робіт. Учасник надав листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на працівників в яких не зазначив дату. Учасник не надав листи – відгуки та додаткові угоди до виконання аналогічних договорів. Учасник надав довідку про наявність персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій не вірно зазначив досвід роботи на займаній посаді (років) у даному підприємстві, відповідно наданих документів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п.8. Додатку №2 учасник надає лист-гарантія щодо страхування Учасником ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта внаслідок неналежного виконання робіт (забезпеченням є страхування ризиків). Відповідно до вимог п.13 Додатку №2 учасник надає лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, складений за формою вказаною у Зразку 1 до тендерної документації. Відповідно до вимог п.7 п.п. 7.1 та 7.2. Додатку №2 учасник надає: 7.1. Скан-копії аналогічних договорів зазначених в довідці щодо виконання аналогічних робіт, разом із копією акту(ів) виконаних робіт. 7.2. Скан-копії листів-відгуків про співпрацю з Учасником від Замовника, зазначеного в наданих скан-копіях договорів. Відповідно до вимог п.4 Додатку №2 учасник надає довідку про наявність в учасника персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати лист –гарантію щодо страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта внаслідок неналежного виконання робіт. Надати листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на працівників де зазначити дату. Надати листи – відгуки та додаткові угоди до виконання аналогічних договорів. Надати довідку про наявність персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій вірно зазначити досвід роботи на займаній посаді (років) у даному підприємстві відповідно наданих документів.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-08-25, 16:10:49
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-21-008464-a-b1
Номер договору:
330-кр
Дата підписання договору:
08-08-2025, 09:00
Строк дії договору:
з 08-08-2025 по 31-12-2025
912 484,74 UAH
Ціна договору
760 403,95 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "СТРІМТЕХ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
912 484,74 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
31-07-2025, 00:44:28
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 15:53:51
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 15:52:35
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 15:52:35
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 15:52:35
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 15:52:35
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 15:52:35
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ