Закупівлю оголошено - 21-07-2025, 14:53. Дата останніх змін - 08-09-2025, 13:08

Капітальний ремонт найпростішого укриття та захисної споруди цивільного захисту закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 567 "Калинонька" Святошинського району м. Києва, вулиця Академіка Булаховського, 28А (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)

Капітальний ремонт найпростішого укриття та захисної споруди цивільного захисту закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 567 "Калинонька" Святошинсько... Державна закупівля - UA-2025-07-21-006814-a Капітальний ремонт найпростішого укриття та захисної споруди цивільного захисту закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 567 "Калинонька" Святошинського району м. Києва, вулиця Академіка Булаховського, 28А (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) від замовника Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації від 7/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-21-006814-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-21-008175-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-07-2025, 14:53
по 02-08-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-07-2025, 14:53
по 05-08-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 02-08-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
3705560
3 705 560 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:18 527,80 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37498536 Досьє YouControl
Контактна особа:Якименко Анна Юріївна
Телефон:+380939118808
E-mail:sv.tender105@gmail.com
Місцезнаходження:
03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт найпростішо ...
3 705 560 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт найпростішого укриття та захисної споруди цивільного захисту закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 567 "Калинонька" Святошинського району м. Києва, вулиця Академіка Булаховського, 28А (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)

1
робота
03164 Україна м. Київ вулиця Академіка Булаховського, 28А
по 30-10-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "СОФТ ПЛЮС САН ВАН"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 05-08-2025 по 03-09-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вул.Антоновича будинок 164, 03150, Едуард Захарченко
Остаточна пропозиція:
3 703 925,31 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
21-08-2025, 13:46
Період подачі оскарження:
по 27-08-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 11-08-25, 11:58:10
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

За результатами оцінки тендерних пропозицій у закупівлі Капітальний ремонт найпростішого укриття та захисної споруди цивільного захисту закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 567 "Калинонька" Святошинського району м. Києва, вулиця Академіка Булаховського, 28А (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-21-006814-a, найбільш економічно вигідною є пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "СОФТ ПЛЮС САН ВАН" код ЄДРПОУ 45499356, (далі - Учасник). Відповідно пункту 41 особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 особливостей. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великою кількістю документів, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, та з метою всебічного та неупередженого вивчення відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації необхідно продовжити розгляд тендерної пропозиції до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 03-09-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-08-25, 13:05:01
24

Затверджено Протоколом уповноваженої особи №157 від 25.08.2025 Уповноважена особа __________________ А. ЯКИМЕНКО Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - Капітальний ремонт найпростішого укриття та захисної споруди цивільного захисту закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 567 "Калинонька" Святошинського району м. Києва, вулиця Академіка Булаховського, 28А (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) Ідентифікатор закупівлі : №UA-2025-07-21-006814-a, Замовник: Управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: ТОВ "СОФТ ПЛЮС САН ВАН" код за ЄДРПОУ 45499356 Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СОФТ ПЛЮС САН ВАН", код за ЄДРПОУ 45499356, (далі - Учасник), щодо процедури відкритих торгів з Особливостями на закупівлю - Капітальний ремонт найпростішого укриття та захисної споруди цивільного захисту закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 567 "Калинонька" Святошинського району м. Києва, вулиця Академіка Булаховського, 28А (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2025-07-21-006814-a, виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Відповідно до п. 1 Розділу І. Додатку №1 до тендерної документації Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановлено, зокрема: Довідка у наданій формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт /надання послуг /поставки товарів. На підтвердження власного обладнання, матеріально-технічної бази/технологій, які необхідні для виконання робіт, Учасник надає документи про придбання або оборотно-сальдову відомість, підписану уповноваженою особою Учасника, про те, що останні знаходяться на балансі підприємства Учасника. У складі пропозиції учасника ТОВ "СОФТ ПЛЮС САН ВАН" надано файл «2 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.docx», який містить довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг №1- 006814-а від 04 серпня 2025 року та файли «4-1 Оборотно-сальдова 11.pdf», «4-2 Оборотно-сальдова 10.pdf », які містять наступні невідповідності, зокрема: Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій містить обладнання, яке не відповідає найменуванню зазначеному в наданій учасником Оборотно-сальдовій відомості, зокрема назва моделі, марки і т.д., а саме: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг: 5. Агрегат зварювальний пересувний з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А 1 шт ПАТОН ВДИ-250S власне 1 8. Ножиці листові Makita JS1602 Ножиці листові Makita JS1602 власне 1 Оборотно-сальдова відомість по рахунку 11 на 30 червня 2025 р.: - Агрегат зварювальний пересувний з бензиновим двигуном, з номінальним - Ножиці листові Makita JS1602 На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • уточнену довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг та/або надати оборотно-сальдову відомість, підписану уповноваженою особою Учасника, про те, що зазначене обладнання знаходяться на балансі підприємства Учасника, яка містить містить обладнання, що відповідає найменуванню зазначеному в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 2. Відповідно до п. 1 Розділу І. Додатку №1 до тендерної документації Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановлено, зокрема: Довідка у наданій формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт /надання послуг /поставки товарів. Документальне підтвердження експлуатаційної безпеки електроінструменту, що буде використовуватись під час виконання предмету закупівлі (чинний протокол/технічний звіт про проходження випробування електроінструменту, що проведений акредитованою електротехнічною лабораторією (надати скан копію чинного сертифікату про відповідність електротехнічної лабораторії зі сферою вимірювання). У складі пропозиції учасника ТОВ "СОФТ ПЛЮС САН ВАН" надано файл «2 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.docx», який містить довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг №1- 006814-а від 04 серпня 2025 року та файл «7 Документальне підтвердження експлуатаційної безпеки електроінструменту.pdf». Проте у складі пропозиції учасника не надано чинний протокол/технічний звіт про проходження випробування електроінструменту, що проведений акредитованою електротехнічною лабораторією щодо п.8, 12, 13, 14 зазначених у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг №1- 006814-а від 04 серпня 2025 року, а саме: Ножиці листові Makita JS1602 Вібратор для бетону umag LFR 15E Поверхневий вібратор ИВ-99Б У2 Віброрейка (вібратор глибинний) для бетону Kvark KS-3 На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • уточнену довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг та/або надати чинний протокол/технічний звіт про проходження випробування електроінструменту, що проведений акредитованою електротехнічною лабораторією(надати скан копію чинного сертифікату про відповідність електротехнічної лабораторії зі сферою вимірювання). 3. Відповідно до п.п. 2.1. п. 2 Розділу І. Додатку №1 до тендерної документації Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановлено, зокрема: 2.1. Довідка у наведеній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У складі пропозиції учасника ТОВ "СОФТ ПЛЮС САН ВАН" надано файл «8 Довідка про наявність працівників.docx», який містить довідку Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №/8-006814-а від 04 серпня 2025р. - Відповідно до наведеної форми довідки у п.п. 2.1. п.2 Розділу І. Додатку №1 до тендерної документації учасник у стовпці 2 наведеної таблиці повинен вказати Прізвище, ім’я та по-батькові, посада. У наданій у складі пропозиції учасника Довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання стовпці 2 не вказано посада працівників. - Відповідно до наведеної форми довідки у п.п. 2.1. п.2 Розділу І. Додатку №1 до тендерної документації учасник у стовпці 3 наведеної таблиці повинен вказати Спеціальність та/або кваліфікація та/або розряд. У наданій у складі пропозиції учасника Довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання стовпці 3 не вказано Спеціальність та/або кваліфікація та/або розряд працівників. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • Довідку у наведеній у тендерній документації формі у стовпці 2 якої вказана посада працівників зазначених та у стовпці 3 якої вказана спеціальність та/або кваліфікація та/або розряд працівників. 4. Відповідно до п.п. 2.1. п. 2 Розділу І. Додатку №1 до тендерної документації Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановлено, зокрема: 2.1. Довідка у наведеній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Примітка: На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення учасник надає: - копії трудових книжок та/або копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. У складі пропозиції учасника ТОВ "СОФТ ПЛЮС САН ВАН" надано файл «8 Довідка про наявність працівників.docx», який містить Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №/8-006814-а від 04 серпня 2025р. в п. 7 якої вказаний працівник Швора Андрій Сергійович – монтажник. Проте у складі пропозиції учасника відсутні копії трудових книжок та/або копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідним працівником. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • Уточнену довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та/або копії трудових книжок та/або копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з працівником Швора Андрій Сергійович – монтажник. 5. Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ. Додатку №1 до тендерної документації Перелік інших документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції* встановлено, зокрема: Інформаційна довідка, складена у довільній формі, з відомостями про Учасника (адреса юридична, фактична та електронна, телефон), реквізити (номер рахунку, назва та МФО), керівництво (посада, ПІБ, телефон для контактів), форму власності та юридичний статус, організаційно – правова форма (для юридичних осіб, крім, об’єднання учасників), основний вид діяльності. У складі пропозиції учасника ТОВ "СОФТ ПЛЮС САН ВАН" надано файл «16 ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.docx», який містить ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОФТ ПЛЮС САН ВАН» №16-006814-a від «04» серпня 2025 року, проте надана довідка не містить назву обслуговуючого банку. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати • Інформаційну довідку, складена у довільній формі, з відомостями про Учасника (адреса юридична, фактична та електронна, телефон), реквізити (номер рахунку, назва та МФО), керівництво (посада, ПІБ, телефон для контактів), форму власності та юридичний статус, організаційно – правова форма (для юридичних осіб, крім, об’єднання учасників), основний вид діяльності. 6. Відповідно до п. 2 Розділу ІІІ. Додатку №1 до тендерної документації Перелік інших документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції* встановлено, зокрема: Довідка у довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договір за результатами проведення процедури закупівлі. У складі пропозиції учасника ТОВ "СОФТ ПЛЮС САН ВАН" не надано довідку у довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договір за результатами проведення процедури закупівлі На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати • Довідку у довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договір за результатами проведення процедури закупівлі. 7. Відповідно до п. 5 Розділу ІІІ. Додатку №1 до тендерної документації Перелік інших документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції* встановлено, зокрема: Свідоцтво про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (надається, якщо учасник є платником ПДВ); Свідоцтво про реєстрацію Учасника платником єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (надається, якщо учасник є платником єдиного податку); У складі пропозиції учасника ТОВ "СОФТ ПЛЮС САН ВАН" не надано Свідоцтво про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (надається, якщо учасник є платником ПДВ); Свідоцтво про реєстрацію Учасника платником єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (надається, якщо учасник є платником єдиного податку); На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати • Свідоцтво про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (надається, якщо учасник є платником ПДВ); або Свідоцтво про реєстрацію Учасника платником єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (надається, якщо учасник є платником єдиного податку);.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-08-25, 13:05:01
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-21-006814-a-a1
Номер договору:
753
Дата підписання договору:
03-09-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 08-09-2025 по 31-12-2025
3 703 925,31 UAH
Ціна договору
3 086 604,43 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "СОФТ ПЛЮС САН ВАН"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 703 925,31 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
04-08-2025, 23:18:16
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
Доказ:
Документ
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Довідка у наданій формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт /надання послуг /поставки товарів. На підтвердження наявності залученої матеріально-технічної бази Учасник надає актуальні/діючі договори оренди/послуг/лізингу тощо, з усіма додатками, що є невід’ємними частинами такого договору. На підтвердження власного обладнання, матеріально-технічної бази/технологій, які необхідні для виконання робіт, Учасник надає документи про придбання або оборотно-сальдову відомість, підписану уповноваженою особою Учасника, про те, що останні знаходяться на балансі підприємства Учасника. Скан-копію декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровану відповідно до чинного законодавства в Державній службі України з надзвичайних ситуацій. Документальне підтвердження експлуатаційної безпеки електроінструменту, що буде використовуватись під час виконання предмету закупівлі (чинний протокол/технічний звіт про проходження випробування електроінструменту, що проведений акредитованою електротехнічною лабораторією (надати скан копію чинного сертифікату про відповідність електротехнічної лабораторії зі сферою вимірювання). Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг № з/п Найменування, або тип обладнання, будівельних машин та механізмів, матеріально-технічної бази Власне, орендоване, надане субпідрядником/ співвиконавцем Кількість наявних одиниць 1 2 3 4 Посада, П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис М.П.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Довідка у наведеній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. № з/п Прізвище, ім’я та по- батькові, посада Спеціальність та/або кваліфікація та/або розряд Загальний досвід роботи за професією (років та/або місяців) Освіта Примітка* 1 2 3 4 5 6 1. ……… Якщо працівника для виконання послуг залучатиме субпідрядник/співвиконавець, учасник відмічає в цьому стовбі «субпідрядник/ співвиконавець». Посада, П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис М.П. Примітка: На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення учасник надає: - копії трудових книжок та/або копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Обов’язкова наявність в Учасника інженерно-технічного персоналу у складі: - фахівця-кошторисника, що розробляв кошторисну документацію; - головного інженера; - виконавця робіт; - фахівця з неруйнівного контролю не нижче IІI рівня кваліфікації згідно НПАОП 0.00-1.63-13 "Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю" по методам контролю: Ультразвуковий (UT- метод) та Візуально-оптичний (VT- метод) з наданням відповідного сертифікату (на працівника). На інженера з проектно–кошторисної документації, що розробляв кошторисну документацію, надати скан-копію кваліфікаційного сертифікату та свідоцтва про підвищення кваліфікації. Копії посвідчень про проходження навчання з питань охорони праці за програмою «Загальні питання з охорони праці» та відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці: НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 45.2-1.02-90, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.71-13 - для одного головного інженера та одного виконавця робіт.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним є договір на виконання робіт з поточного або капітального ремонту. 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 оригіналу або копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі. 3.3 Позитивний відгук про виконання всіх договорів, які зазначені в довідці п.3.1, лист-відгук має бути оформлений на фірмовому бланку Замовника (у разі наявності такого бланка) з обов’язковим посиланням на № та дату договору.
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
4.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 4.2. Довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. 4.3. Довідку з обслуговуючого банку про відкриття рахунку станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 14:53:14
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 14:51:32
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 14:51:32
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 14:51:32
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 14:51:32
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 14:51:32

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-07-2025, 14:51:29
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-07-2025, 14:51:29
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-07-2025, 14:51:29
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-07-2025, 14:51:29
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-07-2025, 14:51:29
                  3. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-07-2025, 14:51:29
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-07-2025, 14:51:29
                  4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-07-2025, 14:51:29
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-07-2025, 14:51:29
                  5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-07-2025, 14:51:29
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-07-2025, 14:51:29
                  6. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-07-2025, 14:51:29
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-07-2025, 14:51:29
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-07-2025, 14:51:29
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-07-2025, 14:51:29
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-07-2025, 14:51:29
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-07-2025, 14:51:29
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-07-2025, 14:51:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  90 днів , 90 днів. протягом 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-07-2025, 14:51:29
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-07-2025, 14:51:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка , Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Довідка у наданій формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт /надання послуг /поставки товарів. На підтвердження наявності залученої матеріально-технічної бази Учасник надає актуальні/діючі договори оренди/послуг/лізингу тощо, з усіма додатками, що є невід’ємними частинами такого договору. На підтвердження власного обладнання, матеріально-технічної бази/технологій, які необхідні для виконання робіт, Учасник надає документи про придбання або оборотно-сальдову відомість, підписану уповноваженою особою Учасника, про те, що останні знаходяться на балансі підприємства Учасника. Скан-копію декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровану відповідно до чинного законодавства в Державній службі України з надзвичайних ситуацій. Документальне підтвердження експлуатаційної безпеки електроінструменту, що буде використовуватись під час виконання предмету закупівлі (чинний протокол/технічний звіт про проходження випробування електроінструменту, що проведений акредитованою електротехнічною лабораторією (надати скан копію чинного сертифікату про відповідність електротехнічної лабораторії зі сферою вимірювання). Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг № з/п Найменування, або тип обладнання, будівельних машин та механізмів, матеріально-технічної бази Власне, орендоване, надане субпідрядником/ співвиконавцем Кількість наявних одиниць 1 2 3 4 Посада, П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис М.П.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-07-2025, 14:51:29
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 2.1. Довідка у наведеній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. № з/п Прізвище, ім’я та по- батькові, посада Спеціальність та/або кваліфікація та/або розряд Загальний досвід роботи за професією (років та/або місяців) Освіта Примітка* 1 2 3 4 5 6 1. ……… Якщо працівника для виконання послуг залучатиме субпідрядник/співвиконавець, учасник відмічає в цьому стовбі «субпідрядник/ співвиконавець». Посада, П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис М.П. Примітка: На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення учасник надає: - копії трудових книжок та/або копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Обов’язкова наявність в Учасника інженерно-технічного персоналу у складі: - фахівця-кошторисника, що розробляв кошторисну документацію; - головного інженера; - виконавця робіт; - фахівця з неруйнівного контролю не нижче IІI рівня кваліфікації згідно НПАОП 0.00-1.63-13 "Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю" по методам контролю: Ультразвуковий (UT- метод) та Візуально-оптичний (VT- метод) з наданням відповідного сертифікату (на працівника). На інженера з проектно–кошторисної документації, що розробляв кошторисну документацію, надати скан-копію кваліфікаційного сертифікату та свідоцтва про підвищення кваліфікації. Копії посвідчень про проходження навчання з питань охорони праці за програмою «Загальні питання з охорони праці» та відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці: НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 45.2-1.02-90, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.71-13 - для одного головного інженера та одного виконавця робіт.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-07-2025, 14:51:29
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним є договір на виконання робіт з поточного або капітального ремонту. 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 оригіналу або копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі. 3.3 Позитивний відгук про виконання всіх договорів, які зазначені в довідці п.3.1, лист-відгук має бути оформлений на фірмовому бланку Замовника (у разі наявності такого бланка) з обов’язковим посиланням на № та дату договору.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-07-2025, 14:51:29
                  4. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 4.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 4.2. Довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. 4.3. Довідку з обслуговуючого банку про відкриття рахунку станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-07-2025, 14:51:29
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ