Період оскарження умов закупівлі - по 03-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 276 567 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 765,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Дар’ївська сільська рада Херсонського району Херсонської області |
| ЄДРПОУ: | 04401374 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дарївська сільська рада |
| Телефон: | 380554745249 |
| E-mail: | darsilrbuhgalter@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 75032, Україна, Херсонська область,Херсонський район село Дар’ївка, вул. Соборна, будинок 68А |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:1) В п. 4 Розділу 10 «Інша інформація» додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» встановлено вимогу щодо надання учасником: «довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги Учасника у торгах. У довідці учасник зазначає про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення органів управління учасника, яке дає право підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції». Учасником на виконання цієї вимоги надано довідку, проте у абзаці другому довідки: право підписання договору надано для укладання з Новоолександрівською сільською радою на суму у розмірі 2 267 294,57 грн у складі тендерної пропозиції, надаємо Протокол № 18 загальних зборів учасників ТОВ «ФАЛЬКОН-М» від 01 серпня 2025 р. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати Довідку про права підписання договору з Дар’ївською сільською радою на суму у розмірі 2 267 294,57 грн у складі тендерної пропозиції. 2) в п. 5 Розділу 10. Інша інформація додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» встановлено вимогу щодо надання учасником: «5. Учасник має надати власні дозвільні документи на право виконання вищевказаних робіт (дозволи, ліцензії тощо) або документи суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робі як субпідрядника/співвиконавця (договір співпраці, субпідряду тощо; дозвільні документи). Учасником на виконання цієї вимоги надано декларацію про провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів зі значними (СС2) наслідками та довідку довільній формі щодо виконання будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати власні дозвільні документи на право виконання вищевказаних робіт (дозволи, ліцензії тощо). Документи суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робі як субпідрядника/співвиконавця (договір співпраці, субпідряду тощо; дозвільні документи) не вимагаються так як Учасник надав Довідку вих. № 5-0108 від 01.08.2025 р., що не має наміру залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.