Період оскарження умов закупівлі - по 01-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 15 486 000,36 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 77 430 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 77 430 UAH |
| Замовник: | 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області |
| ЄДРПОУ: | 38896317 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Соколюк Роман Олександрович |
| Телефон: | 380978486922 |
| E-mail: | vrnsmtz3dprz@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,Рівне, вулиця. Полуботка, будинок 37. |
9 |
На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, наступного змісту: Перелік виявлених невідповідностей: - учасник не надав документальне підтвердження експлуатаційної безпеки електроінструменту, що буде використовуватись під час виконання предмету закупівлі (чинний протокол/технічний звіт про проходження випробування електроінструменту, що проведений акредитованою електротехнічною лабораторією (надати чинний сертифікат про відповідність електротехнічної лабораторії зі сферою вимірювання); - учасник не надав лист згоду про те, що в ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до використання підрядних робіт з урахуванням послуг, що виконуються субпідрядними організаціями та враховує витрати за використання відвалів будівельного сміття; - учасник надав Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, виданий в минулому році; - учасник не надав згідно п.14.1., п.14.2., п.14.4. атестати з додатками та згідно Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016 IDT) не надав звіт про перевірку; - учасник не надав на виконавця робіт документ про отримання групи з електробезпеки не нижче IV. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - учасник має надати документальне підтвердження експлуатаційної безпеки електроінструменту, що буде використовуватись під час виконання предмету закупівлі (чинний протокол/технічний звіт про проходження випробування електроінструменту, що проведений акредитованою електротехнічною лабораторією (надати чинний сертифікат про відповідність електротехнічної лабораторії зі сферою вимірювання); - учасник має надати лист згоду про те, що в ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до використання підрядних робіт з урахуванням послуг, що виконуються субпідрядними організаціями та враховує витрати за використання відвалів будівельного сміття; - учасник має надати Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, виданий в поточному році; - учасник має надати згідно п.14.1., п.14.2., п.14.4. атестати з додатками та згідно Сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016 IDT) надати звіт про перевірку; - учасник має надати на виконавця робіт документ про отримання групи з електробезпеки не нижче IV.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.