Закупівлю оголошено - 18-07-2025, 17:30. Дата останніх змін - 20-08-2025, 17:25

45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі пожежного депо (літ. А-2) 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. Дем'янчука С. академіка, буд. 18 (зовнішнє опорядження фасадів, ремонт частини приміщень)» - коригування

45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі пожежного депо (літ. А-2) 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області за ад... Державна закупівля - UA-2025-07-18-010442-a 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі пожежного депо (літ. А-2) 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. Дем'янчука С. академіка, буд. 18 (зовнішнє опорядження фасадів, ремонт частини приміщень)» - коригування від замовника 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області від 7/18/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-18-010442-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-18-012335-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-07-2025, 17:30
по 01-08-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-07-2025, 17:30
по 04-08-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 01-08-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
15486000.36
15 486 000,36 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:77 430 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:77 430 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області
ЄДРПОУ:38896317 Досьє YouControl
Контактна особа:Соколюк Роман Олександрович
Телефон:380978486922
E-mail:vrnsmtz3dprz@ukr.net
Місцезнаходження:
33028, Україна, Рівненська область,Рівне, вулиця. Полуботка, будинок 37.
9



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«Капітальний ремонт будівлі по ...
15 486 000,36 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Капітальний ремонт будівлі пожежного депо (літ. А-2) 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. Дем'янчука С. академіка, буд. 18 (зовнішнє опорядження фасадів, ремонт частини приміщень)» - коригування

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 15-12-2026
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД СІТІ РІВНЕ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 04-08-2025 по 12-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Крушельницької Соломії будинок 77 А, офіс 201,, 33027, Соловей Олена Генадіївна
Остаточна пропозиція:
12 999 051,96 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
07-08-2025, 17:40
Період подачі оскарження:
по 13-08-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 06-08-25, 16:19:17
24

На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, наступного змісту: Перелік виявлених невідповідностей: - учасник не надав документальне підтвердження експлуатаційної безпеки електроінструменту, що буде використовуватись під час виконання предмету закупівлі (чинний протокол/технічний звіт про проходження випробування електроінструменту, що проведений акредитованою електротехнічною лабораторією (надати чинний сертифікат про відповідність електротехнічної лабораторії зі сферою вимірювання); - учасник не надав лист згоду про те, що в ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до використання підрядних робіт з урахуванням послуг, що виконуються субпідрядними організаціями та враховує витрати за використання відвалів будівельного сміття; - учасник надав Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, виданий в минулому році; - учасник не надав згідно п.14.1., п.14.2., п.14.4. атестати з додатками та згідно Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016 IDT) не надав звіт про перевірку; - учасник не надав на виконавця робіт документ про отримання групи з електробезпеки не нижче IV. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - учасник має надати документальне підтвердження експлуатаційної безпеки електроінструменту, що буде використовуватись під час виконання предмету закупівлі (чинний протокол/технічний звіт про проходження випробування електроінструменту, що проведений акредитованою електротехнічною лабораторією (надати чинний сертифікат про відповідність електротехнічної лабораторії зі сферою вимірювання); - учасник має надати лист згоду про те, що в ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до використання підрядних робіт з урахуванням послуг, що виконуються субпідрядними організаціями та враховує витрати за використання відвалів будівельного сміття; - учасник має надати Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, виданий в поточному році; - учасник має надати згідно п.14.1., п.14.2., п.14.4. атестати з додатками та згідно Сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016 IDT) надати звіт про перевірку; - учасник має надати на виконавця робіт документ про отримання групи з електробезпеки не нижче IV.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 07-08-25, 16:19:17
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-18-010442-a-c1
Номер договору:
296/2025
Дата підписання договору:
20-08-2025, 09:00
Строк дії договору:
з 20-08-2025 по 15-12-2026
12 999 051,96 UAH
Ціна договору
10 832 543,30 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД СІТІ РІВНЕ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
12 999 051,96 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
02-08-2025, 15:34:31
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
2.1. Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій у формі електронної банківської гарантії. Гарантія надається у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) установи-гаранта. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за №275/35897), інших нормативних актів законодавства України та з урахуванням вимог, передбачених даною тендерною документацією, обов’язково містити найменування предмета закупівлі, веб - посилання та номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями. 2.2 Реквізити замовника: 3 Державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної Служби України з Надзвичайних Ситуацій у Рівненській області Місцезнаходження: 33028, Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Полуботка, 37 Код ЄДРПОУ: 38896317 Банк: Держказначейська служба України, м.Київ, UA048201720343100001000087423, Свідоцтво платника ПДВ № 1817164500319 ІПН № 388963117167 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0.5% від очікуваної вартості) – 77430,00 грн,(сімдесят сім тисяч чотириста тридцять тисяч гривень нуль копійок) 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов та за вказаними у такій вимозі платіжними реквізитами для перерахування суми, що вимагається до сплати.; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2 частини 3 розділу 3 ТД. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. 2.8. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов про надання копій документів, що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) таку вимогу. Гарантія не може бути передана або переуступлена будь-кому без письмової згоди бенефіціара. 2.9. Банківським установам необхідно вказати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП та/або вказати спосіб перевірки достовірності та цілісності даних, а також зазначити реквізити документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
Доказ:
Документ
Банківська Гарантія.rar, Банківська гарантія , згідно вимог Замовника
3. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
18
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
в Учасника є матеріально-технічна база (обладнання, складу/офісу (власного чи орендованого) необхідна для виконання робіт
Доказ:
Документ
Довідка МТБ 01 08.pdf.p7s, Довідка МТБ , Є вся наявна техніка необхідна для провеження робіт або еквівалент
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
в Учасника є працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт
Доказ:
Документ
Довідка працівники від 31.07.25.pdf, Довідка працівники , -
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
в Учасника є досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з наданням скан-копії наступних документів: - скан-копія мінімум одного повністю виконаного договору (з додатками до нього); - сканкопія первинних документів, що свідчать про виконання - договору (акт прийому-передачі, видаткова накладна, інші документи, що підтверджують виконання договору); - звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель; - позитивний лист-відгук за підписом керівника замовника виданий після повного виконання договору. Загальний обсяг виконання аналогічного(их) договору(ів) має становити не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено18-07-2025, 17:31:09
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено28-07-2025, 11:17:19
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:30-07-2025, 17:02:21
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-07-2025, 17:30:09
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-07-2025, 17:30:09
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-07-2025, 17:30:09
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-07-2025, 17:30:09
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-07-2025, 17:30:09
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-07-2025, 17:30:09
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-07-2025, 17:30:09
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:28-07-2025, 11:16:48
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:28-07-2025, 11:16:48
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:28-07-2025, 11:16:48
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:30-07-2025, 17:01:53
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:30-07-2025, 17:01:53
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:30-07-2025, 17:01:53
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:18-07-2025, 17:30:09

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-07-2025, 17:29:54
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-07-2025, 17:29:54
              2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-07-2025, 17:29:54
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-07-2025, 17:29:54
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-07-2025, 17:29:54
              4. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-07-2025, 17:29:54
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-07-2025, 17:29:54
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-07-2025, 17:29:54
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-07-2025, 17:29:54
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-07-2025, 17:29:54
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-07-2025, 17:29:54
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-07-2025, 17:29:54
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-07-2025, 17:29:54
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-07-2025, 17:29:54
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-07-2025, 17:29:54
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-07-2025, 17:29:54
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-07-2025, 17:29:54
              Способи підтвердження:
              Документ
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-07-2025, 17:29:54
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-07-2025, 17:29:54
              3. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Капітальний ремонт будівлі пожежного депо (літ. А-2) 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. Дем'янчука С. академіка, буд. 18 (зовнішнє опорядження фасадів, ремонт частини приміщень)» - коригування
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2.1. Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій у формі електронної банківської гарантії. Гарантія надається у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) установи-гаранта. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за №275/35897), інших нормативних актів законодавства України та з урахуванням вимог, передбачених даною тендерною документацією, обов’язково містити найменування предмета закупівлі, веб - посилання та номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями. 2.2 Реквізити замовника: 3 Державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної Служби України з Надзвичайних Ситуацій у Рівненській області Місцезнаходження: 33028, Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Полуботка, 37 Код ЄДРПОУ: 38896317 Банк: Держказначейська служба України, м.Київ, UA048201720343100001000087423, Свідоцтво платника ПДВ № 1817164500319 ІПН № 388963117167 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0.5% від очікуваної вартості) – 77430,00 грн,(сімдесят сім тисяч чотириста тридцять тисяч гривень нуль копійок) 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов та за вказаними у такій вимозі платіжними реквізитами для перерахування суми, що вимагається до сплати.; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2 частини 3 розділу 3 ТД. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. 2.8. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов про надання копій документів, що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) таку вимогу. Гарантія не може бути передана або переуступлена будь-кому без письмової згоди бенефіціара. 2.9. Банківським установам необхідно вказати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП та/або вказати спосіб перевірки достовірності та цілісності даних, а також зазначити реквізити документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію.
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-07-2025, 17:29:54
              Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              0,50
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-07-2025, 17:29:54
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
              4. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-07-2025, 17:29:54
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Капітальний ремонт будівлі пожежного депо (літ. А-2) 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. Дем'янчука С. академіка, буд. 18 (зовнішнє опорядження фасадів, ремонт частини приміщень)» - коригування
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - в Учасника є досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з наданням скан-копії наступних документів: - скан-копія мінімум одного повністю виконаного договору (з додатками до нього); - сканкопія первинних документів, що свідчать про виконання - договору (акт прийому-передачі, видаткова накладна, інші документи, що підтверджують виконання договору); - звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель; - позитивний лист-відгук за підписом керівника замовника виданий після повного виконання договору. Загальний обсяг виконання аналогічного(их) договору(ів) має становити не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-07-2025, 17:29:54
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Капітальний ремонт будівлі пожежного депо (літ. А-2) 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. Дем'янчука С. академіка, буд. 18 (зовнішнє опорядження фасадів, ремонт частини приміщень)» - коригування
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - в Учасника є працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-07-2025, 17:29:54
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Капітальний ремонт будівлі пожежного депо (літ. А-2) 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. Дем'янчука С. академіка, буд. 18 (зовнішнє опорядження фасадів, ремонт частини приміщень)» - коригування
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - в Учасника є матеріально-технічна база (обладнання, складу/офісу (власного чи орендованого) необхідна для виконання робіт
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-07-2025, 17:29:54
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ