Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 520 095 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 600,48 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 03344119 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Лугіна |
| Телефон: | +380674758447 |
| E-mail: | sergeylugina1989@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10003, Україна, Житомирська область,місто Житомир, ПРОВ. КАВАЛЕРІЙСЬКИЙ, будинок 4 |
1 |
Відповідно до ч. 1 Розділу 5 тендерної документації Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Полісся Міськбуд" (далі також – Учасник) було виявлено наступні невідповідності: 1. Не підтверджено Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Так, відповідно до п. 2.1 Таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» було передбачено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник має надати: «2.1.1 Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. До довідки включаються тільки ті машини та механізми, що будуть використовуватися при наданні послуг, що є предметом даної закупівлі та будуть відображені в підсумковій відомості ресурсів. У разі відсутності в Учасника власного обладнання та матеріально–технічної бази і використання їх на договірних умовах (умовах оренди/лізингу/ін.), Учасник в довідці вказує наступну інформацію: найменування власника, код ЄДРПОУ для юридичної особи, а для фізичних осіб- підприємців - ПІБ та ідентифікаційний код, номер та дата укладання договору та строк його дії. 2.1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Термін дії відповідних Договорів повинен бути не меншим ніж строк надання послуги.». На виконання вищевказаних вимог Учасник надав Довідку про наявність машин і механізмів, що будуть використовуватися при наданні послуг від 01.08.2025 р. вих. № 21 в якій зазначив наявність наступного обладнання: Автомобіль вантажопідйомністю 10 т з бортовим краном- маніпулятором гідравлічним максимальною вантажопідйомністю 4,1 т, Компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/хв, Установка для зварювання ручного дугового постійного струму], Молотки відбійні електричні легкі. Водночас надані документи на підтвердження права власності / володіння / користування вказаним у довідці обладнанням містять дещо інші назви, ніж це зазначено в довідці, до того ж містять назви марок, моделей обладнання, які не зазначені в довідці. Таким чином, Учасником не підтверджено наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у спосіб, передбачений тендерною документацією. 2. Учасник не надав код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). Так, відповідно до п. 6.1 Таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» було передбачено, що «В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає лист в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція)». На виконання вищевказаних вимог, Учасник надав Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії, який містить код доступу: 301753836259, однак за даним кодом не міститься установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). Враховуючи вищезазначене, з метою усунення невідповідностей, Учаснику необхідно надати: 1. Документи на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»; 2. Лист з кодом доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.