Період оскарження умов закупівлі - по 31-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 429 198 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 145,99 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Перечинської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 41625530 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Ердик |
| Телефон: | +380508398851 |
| E-mail: | natalja.erdyk74@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 89200, Україна, Закарпатська область,Перечинський р-н., м. Перечин, вул. Ужанська, буд. 19 Б |
0 |
Встановлено, що у складі тендерної пропозиції ПП «Будінжиніринг-ТМ» наявні документи, у яких містяться невідповідності, а також невідповідності вимогам тендерної документації. Так, у поданій учасником довідці з інформацією про обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що будуть використані для виконання робіт за Договором про закупівлю від 30.07.2025 № 25/551 (файл «Довідка про обладнання.pdf), у пункті 20 вказано апарат для газового зварювання і різання, а саме: власний зварювальний апарат Метабо у кількості 3 штук, а також у пункті 22 – власний вібратор поверхневий Zipper у кількості 1 штука. Разом з цим, оборотно-сальдова відомість за березень 2025 року (сторінки 22-29 файлу 1.1.2. «Додатки до довідки про обладнання.pdf») таких найменувань обладнання не містить. Аналогічно, у позиції 24 довідки вказаний станок для різання керамічної плитки, а саме: власний плиткоріз радіальний Einhell у кількості 5 штук, а в оборотно-сальдовій відомості за березень 2025 року включено лише одну одиницю зазначеного обладнання. Окрім того, у наданому учасником у файлі 1.1.2. «Додатки до довідки про обладнання.pdf» скан-копії договору оренди № 0208/1-2024 від 02.08.2024 року (сторінки файлу 17-21) містяться розбіжності щодо площі орендованої будівлі, а саме: у пункті 1.3. договору оренди вказано площу будівлі літери Д-1 з прилеглою територією, що орендується – 710 кв.м., а в пункті 1 акту приймання-передачі до договору оренди вказано площу, що орендується – 115 кв.м. Таким чином, наявні невідповідності у документах учасника про підтвердження такого кваліфікаційного критерію як наявність матеріально-технічної бази. Також, як передбачено пунктом 2.2. розділу ІІ. Документи / інформація щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», ціна пропозиції Учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів у відповідності до п. V Настанови з визначення вартості будівництва (далі - Настанова). До складу договірної ціни мають бути включені наступні документи: 1) договірна ціна (тверда); 2) пояснювальна записка до договірної ціни; 3) розрахунки показників коштів до договірної ціни необхідних для забезпечення здійснення будівництва включених до розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (інші витрати); 4) розрахунок загальновиробничих витрат відповідно до п.5.13 або 5.15 Настанови; 5) розрахунок адміністративних витрат відповідно до п.5.17 Настанови; 6) розрахунок прибутку відповідно п. 5.30 Настанови; 7) об’єктний кошторис; 8) локальний кошторис/локальні кошториси; 9) дефектний акт/дефектні акти; 10) розрахунок вартості матеріально-технічних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів). Усі перераховані документи учасником подано у складі тендерної пропозиції, однак у пояснювальній записці до договірної ціни (у пунктах 1-3) зроблено посилання на пункти 4.26, 4.38 та 4.39 Настанови, які передбачають врахування відповідних показників при розрахунках в інвесторській кошторисній документації, а не в розрахунках пропозиції учасника процедури закупівлі. Вищеперераховані невідповідності в інформації та/або документах можуть розглядатись як невідповідності/помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, ПП «Будінжиніринг – ТМ» належить повідомити про зазначені невідповідності та висунути через електронну систему закупівель вимогу про усунення невідповідностей шляхом подання у встановлений чинним законодавством про публічні закупівлі строк: - довідки з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що будуть використані для виконання робіт за Договором про закупівлю (за встановленою Додатком № 7 до тендерної документації формою), з належною та достовірною інформацією, а також належних документів, що підтверджують наявність в учасника матеріально-технічної бази, обладнання/техніки/машин; - належним чином оформленої договірної ціни з пояснювальною запискою у відповідності до Настанови, що відповідатиме умовам тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.