Закупівлю оголошено - 18-07-2025, 12:02. Дата останніх змін - 13-08-2025, 14:14

Капітальний ремонт реабілітаційного відділення та денного стаціонара, нежитлової будівлі КНП «Міська поліклініка №11» ХМР за адресою м. Харків, проспект Тракторобудівників, 105А

Капітальний ремонт реабілітаційного відділення та денного стаціонара, нежитлової будівлі КНП «Міська поліклініка №11» ХМР за адресою м. Харків, проспе... Державна закупівля - UA-2025-07-18-004608-a Капітальний ремонт реабілітаційного відділення та денного стаціонара, нежитлової будівлі КНП «Міська поліклініка №11» ХМР за адресою м. Харків, проспект Тракторобудівників, 105А від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №11" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 7/18/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-18-004608-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-18-004273-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-07-2025, 12:02
по 01-08-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-07-2025, 12:02
по 04-08-2025, 11:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 01-08-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
16961697.4
16 961 697,40 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:84 808,49 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:84 808,49 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №11" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:03293758 Досьє YouControl
Сайт:https://11pol.city.kharkov.ua/
Контактна особа:Вікторія Королевич
Телефон:380990052102
E-mail:korolevicviktoria295@gmail.com
Місцезнаходження:
61129, Україна, Харківська область,Харків, ПРОСПЕКТ ТРАКТОРОБУДІВНИКІВ, будинок 105-А
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт реабілітаці ...
16 961 697,40 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт реабілітаційного відділення та денного стаціонара, нежитлової будівлі КНП «Міська поліклініка №11» ХМР за адресою м. Харків, проспект Тракторобудівників, 105А

1
робота
61129 Україна Харківська область Харків ПРОСПЕКТ ТРАКТОРОБУДІВНИКІВ, будинок 105-А
по 25-12-2026
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "СТРОЙСТАНДАРТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 04-08-2025 по 12-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ІГОРЯ МУРАТОВА, будинок 30, квартира 35, 61177, Едуард Багмет
Остаточна пропозиція:
16 961 697,40 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
06-08-2025, 14:16
Період подачі оскарження:
по 12-08-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 05-08-25, 13:10:41
24

1) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Розділом 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» тендерної документації Гарантія надається за формою та вимогами передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства України, від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». 2)Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника надав банківську гарантію № 115335/GL-56/27 від 31 липня 2025 року яка містить невідповідність в пункті 3, зазначено: «Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: • відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; • непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; • ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; • ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.» зазначене твердження не відповідає Формі забезпечення тендерної пропозиції затвердженої Наказом 2628. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, банківську гарантію № 115335/GL-56/27 від 31 липня 2025 року за формою та вимогами передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства України, від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції».

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 06-08-25, 13:10:41
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-18-004608-a-a1
Номер договору:
12-ВТ
Дата підписання договору:
12-08-2025, 00:01
Строк дії договору:
з 12-08-2025 по 31-12-2026
16 961 697,40 UAH
Ціна договору
14 134 747,84 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "СТРОЙСТАНДАРТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
16 961 697,40 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
04-08-2025, 09:39:16
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
Доказ:
Документ
Garantee_27.7z, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівель обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено18-07-2025, 12:02:39
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-07-2025, 12:43:18
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:18-07-2025, 12:02:31
          Тип документа: Критерії оцінки
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії оцінки
            публічнийЕкспортовано:18-07-2025, 12:02:31
            Критерії оцінки
            публічнийЕкспортовано:18-07-2025, 12:02:31
              Тип документа: Критерії прийнятності
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:18-07-2025, 12:02:31
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:18-07-2025, 12:02:31
                      Тип документа: Тендерна документація
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:18-07-2025, 12:02:31

                          Електронні тендерні вимоги

                          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:02:31
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:02:31
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:02:31
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:02:31
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:02:31
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:02:31
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:02:31
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:02:31
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:02:31
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:02:31
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:02:31
                          6. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:02:31
                          7. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:02:31
                          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:02:31
                          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:02:31
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:02:31
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          90
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:02:31
                          2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:02:31
                          3. Забезпечення тендерних пропозицій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт реабілітаційного відділення та денного стаціонара, нежитлової будівлі КНП «Міська поліклініка №11» ХМР за адресою м. Харків, проспект Тракторобудівників, 105А
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                          0,50
                          Пошук... відсоток
                          відсоток
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:42:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Додаток_1_до_тендерної_документації (Перелік документів таабо інформації, які подаються Учасником )..docx, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою та вимогами передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства України, від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 84808.49 грн. 0,5 %. Вид забезпечення тендерної пропозиції: у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: КНП «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №11» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Місцезнаходження Замовника: 61129, Україна, Харківська область, м.Харків, проспект Тракторобудівників, будинок 105-А Код ЄДРПОУ: 03293758 IBAN UA 423052990000026001045902239 в АТ КБ "ПриватБанк" МФО 30529 Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється замовником відповідно до п.44 Особливостей. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника.
                          Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                          0,50
                          Пошук... відсоток
                          відсоток
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:02:31
                          Дата архівування: 18-07-2025, 12:42:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою та вимогами передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства України, від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 84808.49 грн. 0,5 %. Вид забезпечення тендерної пропозиції: у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: КНП «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №11» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Місцезнаходження Замовника: 61129, Україна, Харківська область, м.Харків, проспект Тракторобудівників, будинок 105-А Код ЄДРПОУ: 03293758 IBAN UA 423052990000026001045902239 в АТ КБ "ПриватБанк" МФО 30529 Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється замовником відповідно до п.44 Особливостей. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника.
                          4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт реабілітаційного відділення та денного стаціонара, нежитлової будівлі КНП «Міська поліклініка №11» ХМР за адресою м. Харків, проспект Тракторобудівників, 105А
                          Законодавство:
                          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:02:31
                          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:02:31
                          Дата архівування: 18-07-2025, 12:42:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          довідка , У разі закупівлі послуг учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг, як співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та подає наступні відомості: - довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати. - види послуг, які передбачається доручити співвиконавцю, орієнтовану вартість послуг співвиконавця у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції та копію всіх необхідних для надання послуг дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів послуг, на які його заплановано залучити; - лист-згода у довільній формі від кожного співвиконавця, інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення співвиконавців на виконання послуг, які передбачаються до виконання співвиконавцями; - копію всіх необхідних для надання послуг дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності - підтвердження відсутності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей.
                          Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:42:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Додаток_1_до_тендерної_документації (Перелік документів таабо інформації, які подаються Учасником )..docx, довідка , У разі закупівлі послуг учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг, як співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та подає наступні відомості: - довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати. - види послуг, які передбачається доручити співвиконавцю, орієнтовану вартість послуг співвиконавця у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції та копію всіх необхідних для надання послуг дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів послуг, на які його заплановано залучити; - лист-згода у довільній формі від кожного співвиконавця, інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення співвиконавців на виконання послуг, які передбачаються до виконання співвиконавцями; - копію всіх необхідних для надання послуг дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності - підтвердження відсутності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей.
                          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт реабілітаційного відділення та денного стаціонара, нежитлової будівлі КНП «Міська поліклініка №11» ХМР за адресою м. Харків, проспект Тракторобудівників, 105А
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність в учасника процедури закупівель обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:42:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Додаток_1_до_тендерної_документації (Перелік документів таабо інформації, які подаються Учасником )..docx, довідка , 1.1. Довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У довідці зазначається все обладнання, будівельні машини, механізми, які вказані у відомості ресурсів, відповідно до Додатку 2 тендерної документації (яку готує та подає учасник у складі тендерної пропозиції). 1.2. Документ (документи), що підтверджує (підтверджують) право власності або користування чи залучення обладнаня, машин, механізмім, що вказані у довідці щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: договір (договори) купівлі – продажу, та/або акт (акти) введення в експлуатацію, та/або відомості регістрів бухгалтерського обліку та/або накладна (накладні) на придбання товару, та/або договір (договори) оренди, та/або договір про співпрацю, та/або договір користування чи надання послуг (вказані договори оренди/про співпрацю/користування/надання послуг повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції) та/або інші документи, які підтверджують право власності або користування чи залучення. У разі надання документа (договору), що підтверджує право оренди (чи залучення) на відповідне обладнання, машину чи механізм, зазначений договір має містити конкретне посилання на назву, тип (марку) або модель. 1.3. Довідка про наявність у учасника приміщення (офісного та/або складського та/або виробничого) та документ (документи), що підтверджують право власності або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщенням (приміщеннями): витяг про реєстрацію права власності/свідоцтво про право власності або договір оренди, або інший документ, що підтверджує право власності або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщенням (приміщеннями), який повинен бути чинним на дату розкриття пропозиції. 1.4. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи підвищеної небезпеки,а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки,затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011№ 1107 (зі змінами) та Переліку видів робіт підвищеної небезпеки Групи Б, додаток 2 до Порядку, (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77), яка зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці, видану на учасника процедури закупівлі.
                          Наявність в учасника процедури закупівель обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:02:31
                          Дата архівування: 18-07-2025, 12:42:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          довідка , 1.1. Довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У довідці зазначається все обладнання, будівельні машини, механізми, які вказані у відомості ресурсів, відповідно до Додатку 2 тендерної документації (яку готує та подає учасник у складі тендерної пропозиції). 1.2. Документ (документи), що підтверджує (підтверджують) право власності або користування чи залучення обладнаня, машин, механізмім, що вказані у довідці щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: договір (договори) купівлі – продажу, та/або акт (акти) введення в експлуатацію, та/або відомості регістрів бухгалтерського обліку та/або накладна (накладні) на придбання товару, та/або договір (договори) оренди, та/або договір про співпрацю, та/або договір користування чи надання послуг (вказані договори оренди/про співпрацю/користування/надання послуг повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції) та/або інші документи, які підтверджують право власності або користування чи залучення. У разі надання документа (договору), що підтверджує право оренди (чи залучення) на відповідне обладнання, машину чи механізм, зазначений договір має містити конкретне посилання на назву, тип (марку) або модель. 1.3. Довідка про наявність у учасника приміщення (офісного та/або складського та/або виробничого) та документ (документи), що підтверджують право власності або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщенням (приміщеннями): витяг про реєстрацію права власності/свідоцтво про право власності або договір оренди, або інший документ, що підтверджує право власності або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщенням (приміщеннями), який повинен бути чинним на дату розкриття пропозиції. 1.4. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи підвищеної небезпеки,а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки,затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011№ 1107 (зі змінами) та Переліку видів робіт підвищеної небезпеки Групи Б, додаток 2 до Порядку, (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77), яка зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці, видану на учасника процедури закупівлі.
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт реабілітаційного відділення та денного стаціонара, нежитлової будівлі КНП «Міська поліклініка №11» ХМР за адресою м. Харків, проспект Тракторобудівників, 105А
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:42:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Додаток_1_до_тендерної_документації (Перелік документів таабо інформації, які подаються Учасником )..docx, довідка , 2.1. Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* за формою: Обов’язкова наявність працівників з наступними функціями: - відповідального з охорони праці; - інженер-проектувальник; - електромонтер(и) який(і) мають не меньше ІІІ групу з електробезпеки в електроустановках напругою до 1000 В (протокол або витяг з протоколу, та посвідчення), що підтверджують проходження навчання з охорони праці електрика, що зазначений у довідці, щодо допуску до роботи в електроустановках напругою до 1000 В.) - слюсар-сантехнік; - плиточник; - маляр; - штукатур. * В таблиці обов’язково вказується наявність працівників з вищевказаними функціями; працівників, які будуть виконувати інші функції, зазначати не обов’язково. 2.2. Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати документи, що підтверджують відносини з працівниками, зазначеними у довідці (сканкопію оригіналу наказів про призначення та/або трудові книжки працівників та/або трудові договори та/або цивільно-правові угоди тощо). 2.3. Сканкопію оригіналу кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (у разі, якщо сертифікат виданий раніше п’ятирічної давнини відносно кінцевого строку подання пропозицій, надати документи, які підтверджують проходження підвищення кваліфікації). 2.4. Сканкопію оригінала/належним чином завіреної копії посвідчення та протокол (витяг з протоколу) засідання комісії про навчання та перевірку знань законодавчих актів з - загального курсу охорони праці, відповідальної за охорону праці особи учасника (документ повинен бути датований не раніше трирічної давнини відносно дати подання пропозиції). - виконання робіт на висоті, НПАОП 0.00-1.15-07.
                          Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:02:31
                          Дата архівування: 18-07-2025, 12:42:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          довідка , 2.1. Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* за формою: Обов’язкова наявність працівників з наступними функціями: - відповідального з охорони праці; - інженер-проектувальник; - електромонтер(и) який(і) мають не меньше ІІІ групу з електробезпеки в електроустановках напругою до 1000 В (протокол або витяг з протоколу, та посвідчення), що підтверджують проходження навчання з охорони праці електрика, що зазначений у довідці, щодо допуску до роботи в електроустановках напругою до 1000 В.) - слюсар-сантехнік; - плиточник; - маляр; - штукатур. * В таблиці обов’язково вказується наявність працівників з вищевказаними функціями; працівників, які будуть виконувати інші функції, зазначати не обов’язково. 2.2. Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати документи, що підтверджують відносини з працівниками, зазначеними у довідці (сканкопію оригіналу наказів про призначення та/або трудові книжки працівників та/або трудові договори та/або цивільно-правові угоди тощо). 2.3. Сканкопію оригіналу кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (у разі, якщо сертифікат виданий раніше п’ятирічної давнини відносно кінцевого строку подання пропозицій, надати документи, які підтверджують проходження підвищення кваліфікації). 2.4. Сканкопію оригінала/належним чином завіреної копії посвідчення та протокол (витяг з протоколу) засідання комісії про навчання та перевірку знань законодавчих актів з - загального курсу охорони праці, відповідальної за охорону праці особи учасника (документ повинен бути датований не раніше трирічної давнини відносно дати подання пропозиції). - виконання робіт на висоті, НПАОП 0.00-1.15-07.
                          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт реабілітаційного відділення та денного стаціонара, нежитлової будівлі КНП «Міська поліклініка №11» ХМР за адресою м. Харків, проспект Тракторобудівників, 105А
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:42:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Додаток_1_до_тендерної_документації (Перелік документів таабо інформації, які подаються Учасником )..docx, довідка , 3.1 Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* за нижченаведеною формою: Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.2. Договір (-и), зазначені в довідці про досвід виконання аналогічного договору. До аналогічного договору Учасник додає акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт за формою, передбаченою законодавством України та підтвердження розрахунків за аналогічними договорами в повному обсязі. 3.3. Позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного* договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента. * аналогічним договором у розумінні цієї документації є договір виконання робіт з капітального ремонту або будівництва або реконструкції або реставрації.
                          Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:02:31
                          Дата архівування: 18-07-2025, 12:42:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          довідка , 3.1 Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* за нижченаведеною формою: Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.2. Договір (-и), зазначені в довідці про досвід виконання аналогічного договору. До аналогічного договору Учасник додає акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт за формою, передбаченою законодавством України та підтвердження розрахунків за аналогічними договорами в повному обсязі. 3.3. Позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного* договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента. * аналогічним договором у розумінні цієї документації є договір виконання робіт з капітального ремонту або будівництва або реконструкції або реставрації.
                          4. Наявність фінансової спроможності
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт реабілітаційного відділення та денного стаціонара, нежитлової будівлі КНП «Міська поліклініка №11» ХМР за адресою м. Харків, проспект Тракторобудівників, 105А
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:42:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Додаток_1_до_тендерної_документації (Перелік документів таабо інформації, які подаються Учасником )..docx, документ , 4.1. Для юридичних осіб*: - копія балансу за 2024 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики або державною фіскальною службою за місцем знаходження Учасника. - копія звіту про фінансові результати за 2024 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики або державною фіскальною службою за місцем знаходження Учасника. - податкова декларація платника єдиного податку за 2024 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) державною фіскальною службою за місцем знаходження Учасника (для осіб, які знаходяться на спрощеній системі оподаткування): Для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців*: - податкова декларація платника єдиного податку за 2024 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) державною фіскальною службою за місцем знаходження Учасника (для осіб, які знаходяться на спрощеній системі оподаткування); - податкова декларація про майновий стан і доходи фізичної особи за 2024 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) державною фіскальною службою за місцем знаходження Учасника (для осіб, які не знаходяться на спрощеній системі оподаткування). * документи повинні свідчити, що обсяг річного доходу (виручки) є не меншим, ніж очікувана вартість предмету закупівлі. Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
                          Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 18-07-2025, 12:02:31
                          Дата архівування: 18-07-2025, 12:42:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          документ , 4.1. Для юридичних осіб*: - копія балансу за 2024 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики або державною фіскальною службою за місцем знаходження Учасника. - копія звіту про фінансові результати за 2024 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики або державною фіскальною службою за місцем знаходження Учасника. - податкова декларація платника єдиного податку за 2024 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) державною фіскальною службою за місцем знаходження Учасника (для осіб, які знаходяться на спрощеній системі оподаткування): Для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців*: - податкова декларація платника єдиного податку за 2024 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) державною фіскальною службою за місцем знаходження Учасника (для осіб, які знаходяться на спрощеній системі оподаткування); - податкова декларація про майновий стан і доходи фізичної особи за 2024 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) державною фіскальною службою за місцем знаходження Учасника (для осіб, які не знаходяться на спрощеній системі оподаткування). * документи повинні свідчити, що обсяг річного доходу (виручки) є не меншим, ніж очікувана вартість предмету закупівлі. Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ