Закупівлю оголошено - 17-07-2025, 23:43. Дата останніх змін - 21-08-2025, 20:58

Капітальний ремонт басейну ліцею ім.І.Пулюя на вул.І.Пулюя,16. Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Капітальний ремонт басейну ліцею ім.І.Пулюя на вул.І.Пулюя,16. Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)... Державна закупівля - UA-2025-07-17-011598-a Капітальний ремонт басейну ліцею ім.І.Пулюя на вул.І.Пулюя,16. Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від замовника ЛІЦЕЙ ІМЕНІ ІВАНА ПУЛЮЯ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 7/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-17-011598-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-17-013979-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-07-2025, 23:43
по 29-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-07-2025, 23:43
по 01-08-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 29-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
24043182
24 043 182 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:120 215,91 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ЛІЦЕЙ ІМЕНІ ІВАНА ПУЛЮЯ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:20834411 Досьє YouControl
Контактна особа:Богдан Чубик
Телефон:380978748140
E-mail:lyceumpuluja@gmail.com
Місцезнаходження:
79071, Україна, Львівська область,Львів, вул. Пулюя, 16, будинок 1Б
9



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт басейну ліц ...
24 043 182 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт басейну ліцею ім.І.Пулюя на вул.І.Пулюя,16. Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»

1
робота
79071 Україна Львівська область Львів вул. Пулюя, 16, будинок 1Б
по 31-12-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Документи
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 23:31:08
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 23:31:08
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 23:31:08
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 23:31:08
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 23:31:08
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 23:31:08
                  Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
                  +-
                  Пропозиції

                  Кваліфікація Учасників

                  Інформація про Переможця
                  Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
                  Рішення підписано
                  Ім'я:
                  Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"   Досьє YouControl
                  Строк розгляду пропозиції:
                  з 01-08-2025 по 30-08-2025
                  Статус:
                  учасник виграв закупівлю
                  Контактна інформація:
                  Україна, Львівська область, Львів, Природна,5б/20, 79044, Іванишин Христина Тарасівна
                  Остаточна пропозиція:
                  23 508 390 UAH, з ПДВ
                  Документи пропозиції:
                  Документи рішення:
                  Дата акцепта:
                  12-08-2025, 22:24
                  Період подачі оскарження:
                  по 18-08-2025, 00:00

                  Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

                  Дата публікації: 09-08-25, 22:58:10

                  Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 29.08.2025. На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей.

                  Кінцева дата розгляду пропозиції: 30-08-25, 00:00:00

                  Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

                  Дата публікації: 06-08-25, 23:32:46
                  24

                  Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 1 Додатка 2 до тендерної документації визначено документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1) Учасник повинен підтвердити згідно з підпунктом 1.1. цього розділу: «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», зокрема: 1.1. Наявність власної матеріально-технічної бази і обладнання підтверджується шляхом надання свідоцтв про реєстрацію (для транспортних засобів) та/або договорами купівлі-продажу/накладними/ оборотно-сальдовою відомістю (для іншого обладнання, інструментів, тощо). 2) Учасник повинен підтвердити згідно з Таблицею Б пункту 2 цього розділу: «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», зокрема: У Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має бути вказано ім’я та прізвище працівників. Підпункт 2.3. Обов’язковість проходження навчання не менше 2 працівників з питань охорони праці (надати в складі тендерної пропозиції оригінали або належним чином завірені копії посвідчень, видані працівникам учасника компетентними установами, із зазначенням у них найменування учасника, та додатково протоколи/витяги з них). Обов’язковість проходження навчання не менше 2 працівників не нижче IV групи з питань електробезпеки понад 1000 В підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. 3) Учасник повинен підтвердити згідно з Таблицею Г пункту 2 цього розділу: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зокрема: У довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору має бути зазначена інформація про суму виконання договору. Розділом 4 Додатка 2 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника: Учасник має надати згідно з цим розділом в складі тендерної пропозиції: - копію чинної ліцензії з провадження господарської діяльності щодо будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС2, що видана учаснику та є чинною станом на дату подання пропозиції; або - у випадку отримання такої ліцензії в електронній формі та у встановленому законодавством порядку у складі пропозиції надається копія документу, згідно якого органом ліцензування на ім’я учасника видано відповідну ліцензію чи довідка у довільній формі, що містить інформацію про отримання такої ліцензії учасником в електронній формі; або - декларацію на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС2. У відповідності до пп.1 п.1 Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» - 1) у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2) Перелік виявлених невідповідностей: 1. У пункті 22 Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 1/07 від 21.07.2025 року у розділі «Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування, технологій» зазначено наявність гайковерта NEO Tools 350 Hм у власності учасника ТОВ «Сервіскотломонтаж Львів». Водночас документи, що підтверджують право власності або іншу законну підставу користування зазначеним обладнанням (договори купівлі-продажу, накладні, інвентарні картки, договори оренди, тощо), у складі тендерної пропозиції не подані. 2. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 23/07 від 21.07.2025 року, у розділі «ім’я ПРІЗВИЩЕ» зазначено Анна Левко. Водночас, у поданому у складі пропозиції наказу на прийняття зазначено Ганна Левко. 3. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 23/07 від 21.07.2025 року, не зазначено конкретних працівників, які: • пройшли навчання з питань охорони праці (не менше двох осіб); • пройшли навчання з питань електробезпеки понад 1000 В (не менше двох осіб) з присвоєнням групи не нижче четвертої. 4. У складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору № 2/07 від 21.07.2025 року, відповідно до якої ТОВ «Сервіскотломонтаж Львів» виконало договір на реконструкцію басейну у ЛНВК школа І ст. – гімназія за адресою: м. Львів, вул. Лисинецька, 3, сума виконання якого становить 5 837 486,83 грн. Водночас, згідно з поданими актами виконаних робіт/довідками про вартість виконаних робіт, що підтверджують виконання зазначеного договору, сума виконаних цих робіт становить 5 837 486,82 грн, що не узгоджується з даними, наведеними у довідці. 5. У складі тендерної пропозиції надано копію ліцензії, термін дії якої закінчився 07.10.2019 року. При цьому, пояснювальний лист або інші документи, що підтверджують чинність права на здійснення відповідного виду діяльності, не подані. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати відповідні підтверджуючі документи щодо наявність у власності учасника ТОВ «Сервіскотломонтаж Львів» гайковерта NEO Tools 350 Hм. 2. Необхідно уточнити та надати виправлений документ, що міститиме узгоджені та достовірні дані щодо ПІБ працівника Левко Анни. 3. Надати уточнену довідку з повною інформацією щодо працівників із зазначенням їх ПІБ, які пройшли навчання з питань охорони праці (не менше двох осіб) та пройшли навчання з питань електробезпеки понад 1000 В (не менше двох осіб) з присвоєнням групи не нижче четвертої. 4. Надати уточнену інформацію та/або виправлені документи для узгодження суми виконання договору з реконструкції басейну у ЛНВК школа І ст. – гімназія за адресою: м. Львів, вул. Лисинецька за укладеним договором № 187-к від 21.10.2015 з відділом освіти Личаківського району управління освіти департаменту гуманітарної політики ЛМР. 5. Надати копію чинної ліцензії з провадження господарської діяльності щодо будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС2, що видана учаснику та є чинною станом на дату подання пропозиції або лист-пояснення; або - у випадку отримання такої ліцензії в електронній формі та у встановленому законодавством порядку у складі пропозиції надається копія документу, згідно якого органом ліцензування на ім’я учасника видано відповідну ліцензію чи довідка у довільній формі, що містить інформацію про отримання такої ліцензії учасником в електронній формі; або - декларацію на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС2.

                  Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 07-08-25, 23:32:46
                  Договір
                  Договір опубліковано
                  Системний номер договору:
                  UA-2025-07-17-011598-a-c1
                  Номер договору:
                  937-к
                  Дата підписання договору:
                  18-08-2025, 15:00
                  Строк дії договору:
                  з 18-08-2025 по 31-12-2025
                  23 400 691,31 UAH
                  Ціна договору
                  19 500 576,10 UAH
                  Ціна договору без ПДВ

                  Пропозиції Учасників

                  Пропозицію подав:
                  Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"   Досьє YouControl
                  Остаточна пропозиція:
                  23 508 390 UAH, з ПДВ
                  Інформація про субпідрядника:
                  -
                  Підпис:
                  підписано
                  Дата та час подання пропозиції:
                  31-07-2025, 19:11:50
                  Документи:
                  Тип документа:
                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Доказ:
                  Документ
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Підтверджується, що
                  Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  4. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Доказ:
                  Документ
                  5. Порушення справи про банкрутство
                  Підтверджується, що
                  Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Підтверджується, що
                  Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Доказ:
                  Документ
                  8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Резидентом підтверджується, що
                  У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Підтверджується, що
                  Мова тендерної пропозиції: Українська
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Підтверджується, що
                  Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
                  120
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Підтверджується, що
                  учасник процедури закупівлі має в наявності обладнання, матеріально-технічну базу та технології
                  Доказ:
                  Документ
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Підтверджується, що
                  учасник процедури закупівлі має в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Підтверджується, що
                  учасник процедури закупівлі має досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                  4. Наявність фінансової спроможності
                  Підтверджується, що
                  учасник процедури закупівлі має фінансову спроможність, яка підтверджена фінансовою звітністю
                  Доказ:
                  Документ

                  Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

                  + -
                  Документи тендеру
                  Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Оголошення про проведення закупівлі
                    публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 23:44:20
                      Тип документа: Тендерна документація
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 23:44:29
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 23:44:29

                          Електронні тендерні вимоги

                          1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 23:32:11
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 23:32:11
                          2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 23:32:11
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 23:32:11
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 23:32:11
                          4. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 23:32:11
                          5. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 23:32:11
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 23:32:11
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          6. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 23:32:11
                          7. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 23:32:11
                          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 23:32:11
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 23:32:11
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 23:32:11
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 23:32:11
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 23:32:11
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 23:32:11
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 23:32:11
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Документи та інформація про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) у випадку закупівлі робіт/послуг , Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
                          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 23:32:11
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Документи та інформація про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) у випадку закупівлі робіт/послуг , 1. Учасники мають право для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. 2. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. 3. Обов’язкове зазначення кожним учасником у тендерних пропозиціях інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, із наданням інформації щодо видів робіт/послуг, які передбачається доручити субпiдряднику/ співвиконавцю, та скан-копію відповідних для виконання субпiдрядником/співвиконавцем робіт/послуг дозволів* та ліцензій* на провадження певного виду господарської діяльності. У складі тендерної пропозиції учасник надає лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, якого планує залучити до виконання робіт/надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків та інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників/співвиконавців на виконання робіт/послуг, які передбачаються до виконання субпідрядниками/співвиконавцями. * У разі, якщо даний вид робіт/послуг не підлягає ліцензуванню чи отримання дозвільних документів, такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу. ЗАЯВА щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, стосовно залучених субпідрядників / співвиконавців (у разі залучення) відповідно до форми зазначеної у додатку 2 тендерної докумнтації
                          2. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          120
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 23:32:11
                          3. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 23:32:11
                          1. Наявність фінансової спроможності
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт басейну ліцею ім.І.Пулюя на вул.І.Пулюя,16. Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - учасник процедури закупівлі має фінансову спроможність, яка підтверджена фінансовою звітністю
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 23:32:11
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю: , Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за 2024 р., - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за 2024 р.; - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за 2024 р. Учасник повинен підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) за попередній рік у розмірі не менше 80 % очікуваної вартості даної закупівлі. Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за 2024 р. Учасник повинен підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) за попередній рік у розмірі не менше 80% очікуваної вартості даної закупівлі. У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Ті учасники, що працюють менше одного року, надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасник із законодавчих причин не складає фінансову звітність, то він надає лист-розʼяснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Учасники-нерезиденти - перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа, передбаченого законодавством країни їх резиденції, за попередній рік (від початку роботи, якщо учасник працює менше одного року).
                          2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт басейну ліцею ім.І.Пулюя на вул.І.Пулюя,16. Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - учасник процедури закупівлі має досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 23:32:11
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору відповідно до встановленої форми визначеної у таблиці Г розділу 1 додатку 2 до тендерної документації. Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 3.1. Сканований з оригіналу копію аналогічного договору, який повністю виконаний, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічного договору. Під аналогічним договором слід розуміти договір, подібний за змістом та правовою природою на капітальний ремонт або реконструкцію або нове будівництво басейну, незалежно від форми власності та джерел фінансування. Сума виконання якого становить неменше 40 % від очікуваної вартості закупівлі або подання кількох аналогічних договорів загальна сума виконання яких становитиме не менше 40%. Договір може надаватися без додатків до нього. 3.2. Сканований з оригіналу лист-відгук про співпрацю за договором від замовника, що вказаний в Таблиці «Г». Відгук надається щодо кожного вказаного в Таблиці «Г» договору. Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору. 3.3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт (акт/акти форми КБ-2, довідка/довідки форми КБ-3).
                          3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт басейну ліцею ім.І.Пулюя на вул.І.Пулюя,16. Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - учасник процедури закупівлі має в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 23:32:11
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до встановленої форми визначеної у таблиці Б розділу 1 додатку 2 тендерної документації. 2.1 Учасники повинен підтвердити наявність працівників, які будуть залученні до виконання робіт. На підтвердження наявності працівників Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників; - або скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника). 2.2. Учасник повинен підтвердити наявність необхідних інженерно-технічних працівників (обов’язково підтвердити наявність інженера з охорони праці, інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника), виконавця робіт та достатньої кількості кваліфікованих робітників будівельних спеціальностей, необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі (обов’язково підтвердити наявність: монтажника-будівельника, монтажника санітарно-технічних систем та устаткування, слюсара-сантехніка, електрогазозварника, Учасник також повинен надати документи, які підтверджують наявність освіти за фахом у таких інженерно-технічних працівників. 2.3. Обов’язковість проходження навчання не менше 2 працівників з питань охорони праці (надати в складі тендерної пропозиції оригінали або належним чином завірені копії посвідчень, видані працівникам учасника компетентними установами, із зазначенням у них найменування учасника, та додатково протоколи/витяги з них). Обов’язковість проходження навчання не менше 2 працівників не нижче IV групи з питань електробезпеки понад 1000 В підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. Надати протокол та посвідчення на електрогазозварника не менше 5 розряду. 2.4. На підтвердження наявності працівників надати штатний розпис. 2.5. На підтвердження наявності інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника) надати скановану копію з документа кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації. Примітка: Учасник для виконання робіт може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. У разі такого залучення, ця інформація подається відповідно до інформації визначеної п. 10 розділу №3 даного Додатку№1
                          4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт басейну ліцею ім.І.Пулюя на вул.І.Пулюя,16. Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - учасник процедури закупівлі має в наявності обладнання, матеріально-технічну базу та технології
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 23:32:11
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , 1.1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до встановленої форми, яка зазначена в таблиці А розділу 1 додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Наявність власної матеріально-технічної бази і обладнання підтверджується шляхом надання свідоцтв про реєстрацію (для транспортних засобів) та/або договорами купівлі-продажу/накладними/ оборотно-сальдовою відомістю (для іншого обладнання, інструментів, тощо). 1.3. У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується разом з актами прийому-передачі або копії чинних договорів про надання послуг або договір лізингу тощо. Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. 1.4. Учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінал гарантійного листа за підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи учасника на підпис документів про те, що кількість зазначеної техніки є достатньою для виконання робіт у повному обсязі. Залучена до виконання робіт техніка перебуватиме в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі.
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ