Період оскарження умов закупівлі - по 29-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 24 043 182 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 120 215,91 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЛІЦЕЙ ІМЕНІ ІВАНА ПУЛЮЯ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 20834411 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Богдан Чубик |
| Телефон: | 380978748140 |
| E-mail: | lyceumpuluja@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79071, Україна, Львівська область,Львів, вул. Пулюя, 16, будинок 1Б |
9 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 29.08.2025. На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 1 Додатка 2 до тендерної документації визначено документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1) Учасник повинен підтвердити згідно з підпунктом 1.1. цього розділу: «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», зокрема: 1.1. Наявність власної матеріально-технічної бази і обладнання підтверджується шляхом надання свідоцтв про реєстрацію (для транспортних засобів) та/або договорами купівлі-продажу/накладними/ оборотно-сальдовою відомістю (для іншого обладнання, інструментів, тощо). 2) Учасник повинен підтвердити згідно з Таблицею Б пункту 2 цього розділу: «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», зокрема: У Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має бути вказано ім’я та прізвище працівників. Підпункт 2.3. Обов’язковість проходження навчання не менше 2 працівників з питань охорони праці (надати в складі тендерної пропозиції оригінали або належним чином завірені копії посвідчень, видані працівникам учасника компетентними установами, із зазначенням у них найменування учасника, та додатково протоколи/витяги з них). Обов’язковість проходження навчання не менше 2 працівників не нижче IV групи з питань електробезпеки понад 1000 В підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. 3) Учасник повинен підтвердити згідно з Таблицею Г пункту 2 цього розділу: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зокрема: У довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору має бути зазначена інформація про суму виконання договору. Розділом 4 Додатка 2 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника: Учасник має надати згідно з цим розділом в складі тендерної пропозиції: - копію чинної ліцензії з провадження господарської діяльності щодо будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС2, що видана учаснику та є чинною станом на дату подання пропозиції; або - у випадку отримання такої ліцензії в електронній формі та у встановленому законодавством порядку у складі пропозиції надається копія документу, згідно якого органом ліцензування на ім’я учасника видано відповідну ліцензію чи довідка у довільній формі, що містить інформацію про отримання такої ліцензії учасником в електронній формі; або - декларацію на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС2. У відповідності до пп.1 п.1 Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» - 1) у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2) Перелік виявлених невідповідностей: 1. У пункті 22 Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 1/07 від 21.07.2025 року у розділі «Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування, технологій» зазначено наявність гайковерта NEO Tools 350 Hм у власності учасника ТОВ «Сервіскотломонтаж Львів». Водночас документи, що підтверджують право власності або іншу законну підставу користування зазначеним обладнанням (договори купівлі-продажу, накладні, інвентарні картки, договори оренди, тощо), у складі тендерної пропозиції не подані. 2. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 23/07 від 21.07.2025 року, у розділі «ім’я ПРІЗВИЩЕ» зазначено Анна Левко. Водночас, у поданому у складі пропозиції наказу на прийняття зазначено Ганна Левко. 3. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 23/07 від 21.07.2025 року, не зазначено конкретних працівників, які: • пройшли навчання з питань охорони праці (не менше двох осіб); • пройшли навчання з питань електробезпеки понад 1000 В (не менше двох осіб) з присвоєнням групи не нижче четвертої. 4. У складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору № 2/07 від 21.07.2025 року, відповідно до якої ТОВ «Сервіскотломонтаж Львів» виконало договір на реконструкцію басейну у ЛНВК школа І ст. – гімназія за адресою: м. Львів, вул. Лисинецька, 3, сума виконання якого становить 5 837 486,83 грн. Водночас, згідно з поданими актами виконаних робіт/довідками про вартість виконаних робіт, що підтверджують виконання зазначеного договору, сума виконаних цих робіт становить 5 837 486,82 грн, що не узгоджується з даними, наведеними у довідці. 5. У складі тендерної пропозиції надано копію ліцензії, термін дії якої закінчився 07.10.2019 року. При цьому, пояснювальний лист або інші документи, що підтверджують чинність права на здійснення відповідного виду діяльності, не подані. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати відповідні підтверджуючі документи щодо наявність у власності учасника ТОВ «Сервіскотломонтаж Львів» гайковерта NEO Tools 350 Hм. 2. Необхідно уточнити та надати виправлений документ, що міститиме узгоджені та достовірні дані щодо ПІБ працівника Левко Анни. 3. Надати уточнену довідку з повною інформацією щодо працівників із зазначенням їх ПІБ, які пройшли навчання з питань охорони праці (не менше двох осіб) та пройшли навчання з питань електробезпеки понад 1000 В (не менше двох осіб) з присвоєнням групи не нижче четвертої. 4. Надати уточнену інформацію та/або виправлені документи для узгодження суми виконання договору з реконструкції басейну у ЛНВК школа І ст. – гімназія за адресою: м. Львів, вул. Лисинецька за укладеним договором № 187-к від 21.10.2015 з відділом освіти Личаківського району управління освіти департаменту гуманітарної політики ЛМР. 5. Надати копію чинної ліцензії з провадження господарської діяльності щодо будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС2, що видана учаснику та є чинною станом на дату подання пропозиції або лист-пояснення; або - у випадку отримання такої ліцензії в електронній формі та у встановленому законодавством порядку у складі пропозиції надається копія документу, згідно якого органом ліцензування на ім’я учасника видано відповідну ліцензію чи довідка у довільній формі, що містить інформацію про отримання такої ліцензії учасником в електронній формі; або - декларацію на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС2.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.