Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2025, 00:00
технічне переоснащення ПС 35/10 кВ «Гальчин» Бердичівського РЕМ (заміна вимикачів з комплектом захисту та телемеханізацією. п.1.5.2.2.5 Інвестиційної програми АТ «Житомиробленерго» на 2025 календарний рік.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 709 004 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 75 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 30 000 UAH |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 22048622 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ztoe.com.ua |
| Контактна особа: | Сергій Дробний |
| Телефон: | +380412402425 |
| E-mail: | tender@co.ztoe.com.ua |
| Місцезнаходження: | 10008, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Віктора Косенка, буд. 32/8 |
1 |
Після розкриття тендерних пропозицій Замовником було виявлено невідповідність документів Учасника – товариства з обмеженою відповідальністю «Активольт» вимогам тендерної документації, а саме: - учасником у складі пропозиції надано наказ про переведення Довгого Богдана Ігоровича, на посаду заступника директора з посадовим окладом згідно затвердженого штатного розкладу з 01.09.2023р., натомість в наданій учасником довідці №28 від 07.08.2025р. про наявність працівників відповідної кваліфікації значиться інша інформація де дана особа зазначена як Начальник АСУТП; - учасником у складі пропозиції надано наказ про переведення Мазура Ігора Любомировича, на посаду майстра виробництва з посадовим окладом згідно затвердженого штатного розкладу з 01.09.2023р., натомість в наданій учасником довідці №28 від 07.08.2025р. про наявність працівників відповідної кваліфікації значиться інша інформація де дана особа зазначена як Електромонтер з ремонту вторинної комутації та зв’язку; Надані накази на переведення, не відповідають тендерній документації (відповідно до вимог пп.2.2 п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу VІ «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» Додатку 1 «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасник повинен підтвердити, що зазначені працівники працюють на підприємстві Учасника, надавши у складі пропозиції копію наказу про прийняття на роботу та/або копію договору (в тому числі допускається договір цивільно-правового характеру, термін дії якого охоплює період виконання договору про закупівлю)); - відсутня інформація щодо необхідності складання, або належним чином завірена копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (рік) (відповідно до вимог пп.4.3. п.4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Розділу V «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» Додатку 1 «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації); - учасником не надано довідку щодо відсутності застосування до Учасника санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків за невиконання (неналежне виконання) наданого договору (ів). (відповідно до вимог пп.3.3 п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації Розділу VІ «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством»); У відповідності до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Ви маєте можливість виправити вищезазначені невідповідності та надати необхідні документи. У разі ненадання підтверджуючої інформації Ваша пропозиція буде відхилена на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.