Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 15 224 891,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 152 248,91 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 76 124,45 UAH |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
| ЄДРПОУ: | 41485381 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://ukb.od.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Олександр Веретельник |
| Телефон: | +380487148535 |
| E-mail: | overetelnyk@od.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65000, Україна, Одеська область,м. Одеса, пр. Шевченка, буд. 4 |
2 |
На виконання норм п.43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Відповідно п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних* договорів (не менше одного аналогічного договору), учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Довідку про досвід виконання аналогічних* договорів, у табличному вигляді, складену та заповнену за формою Таблиця № 1. *Обов’язково до опису додається копії повністю виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше одного) – будівництво, реконструкція, капітальний ремонт, копії актів КБ-2в, довідок КБ-3, актів готовності об’єктів до експлуатації, що підтверджують виконання робіт за вказаним договором, у період з 2020 року по теперішній час. По зазначеному у таблиці № 1 аналогічному договору необхідно надати скановану копію листа-відгуку від Генерального замовника. Відгук повинен бути оформлений на офіційному бланку, мати дату створення та містити інформацію про дату, номер та предмет закупівлі (об’єкт за договором), суму договору підряду, суму виконаних робіт за виконаним договором, якість та своєчасність виконання робіт підрядною організацією, наявність чи відсутність зауважень, підпис Генерального Замовника та печатку**. Учасник надав документи аналогічного договору : файл- 1 аналогічний. Лист відгук від Управління капітального будівництва Одеської міської ради від 01.08.24. Відсутні дані: суми договорів підряду, суми виконаних робіт за виконаними договорами. Прохання надати або Лист-відгук з повною інформацією, або роз’яснення.
На виконання норм п.43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Відповідно п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних* договорів (не менше одного аналогічного договору), учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Довідку про досвід виконання аналогічних* договорів, у табличному вигляді, складену та заповнену за формою Таблиця № 1. *Обов’язково до опису додається копії повністю виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше одного) – будівництво, реконструкція, капітальний ремонт, копії актів КБ-2в, довідок КБ-3, актів готовності об’єктів до експлуатації, що підтверджують виконання робіт за вказаним договором, у період з 2020 року по теперішній час. Учасник надав документи аналогічного договору : Приймальне відділення КП «КНП Вознесенська багатопрофільна лікарня» Вознесенської міської ради по вул. 228-ї стрілецької дивізії, 26, м. Вознесенськ, Миколаївської області. Відсутній документ - акт готовності об’єкта до експлуатації. 2. Відповідно п.1.2. Додатку 1 до тендерної документації Для документального підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку у табличному вигляді, складену та заповнену за формою Таблиця № 2. До довідки обов’язково надається документи, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: витяги з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу), або накази про прийняття на роботу таких осіб, та разом з копіями повідомлень про прийняття кожного працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданих за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» (далі – Постанова №413). На працівників, які прийняті на роботу до набрання чинності Постанови №413, надаються лише витяги з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу), або накази про прийняття на роботу таких осіб; - копію діючого кваліфікаційного сертифікату, виданого інженеру, наявність якого в учасника підтверджується згідно наданих у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджує спроможність виконання таким інженером робіт (послуг) з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації (у випадках, передбачених законодавством – додатково разом з копією документу, що підтверджує підвищення кваліфікації такого інженера-проектувальника за відповідними програмами за напрямом професійної атестації); Обов’язкова наявність у штаті наступних працівників: - керівник; - виконроб або майстер будівельних робіт з досвідом роботи на посаді виконавця робіт/майстра будівельних робіт не менше 2 років (з вищою або неповною вищою освітою будівельного, або інженерного, або технічного напрямку, на підтвердження надається копія диплому (-ів) про освіту); - інженер-проектувальник (в частині кошторисної документації) з діючим кваліфікованим сертифікатом, копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції. Крім того, Учасник повинен підтвердити наявність робітників робітничих професій (не менше шести осіб) та в даному випадку допускається найм таких робітників за цивільно-правовими договорами. Відсутні документи: А) Накази на: Кунцевич С.М., Кашеляк О.О., Кашеляк С.О., Моторін Р.О., Науменко Д.О. Б) діючий кваліфікований сертифікат інженера-проектувальника (в частині кошторисної документації) В) Учасник повинен підтвердити наявність робітників робітничих професій (не менше шести осіб) 3. Відповідно п.1.3. Додатку 1 до тендерної документації Для документального підтвердження інформації про наявність у учасника: обладнання та матеріально - технічної бази, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку у табличному вигляді, складену та заповнену за формою Таблиця № 3. Ця довідка повинна відображати лише основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість та призначення транспортних засобів у довідці повинена в повному обсязі відповідати вимогам щодо забезпечення безперервного та своєчасного виконання робіт з будівництва відповідно до технічної специфікації (технічного завдання). На підтвердження наявності у учасника власних машин, механізмів та техніки (які є транспортними засобами) мають бути надані скановані копії з оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, на кожну зазначену в довідці одиницю. У разі залучення транспортних засобів у складі пропозиції, також надаються скановані копії з оригіналів договорів найму (оренди) транспортних засобів/лізингу з чітко визначеним переліком технічної бази, що передається в найм (оренду)/лізинг та актами приймання – передачі цих засобів. Зазначені документи мають бути чинні на весь строк дії виконання договору про закупівлю або містити умови про можливість їх пролонгації, у разі якщо їх строк менше строку договору про закупівлю. Учасником у складі пропозиції надано договір про надання послуг №КР/05-02-24 від 05.02.24 на автокран КАМАЗ 53212, ВЕ1519СН. Згідно Додатку 1 у разі залучення транспортних засобів у складі пропозиції, також надаються скановані копії з оригіналів договорів найму (оренди) транспортних засобів/лізингу з чітко визначеним переліком технічної бази, що передається в найм (оренду)/лізинг та актами приймання – передачі цих засобів. (договір послуг не передбачено ТД). 4. А) Учасником у складі тендерної пропозиції надан документ Розрахунок вартості (Кошторис). Згідно локального кошториса на будівельні роботи №02-01-03 (стор.64) Розділ 9. Інши роботи передбачено Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,5 мЗ. Перевезення сміття до 30 км. Відсутні автомобілі-самоскиди. Б) Згідно локального кошториса на будівельні роботи №07-01-02 (стор.143) передбачен Дизельний генератор 20,0 кВт, 380В, габаритні розміри: 2150x950x1250 Matari MB 18. Відсутні документи згідно п.15 Додатку 1 для учасника
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.