Закупівлю оголошено - 17-07-2025, 11:45. Дата останніх змін - 15-08-2025, 08:59

Капітальний ремонт по заміні вікон закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №367 Дарницького району м. Києва, вул. Санаторна, 5-А (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи»)

Капітальний ремонт по заміні вікон закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №367 Дарницького району м. Києва, вул. Санаторна, 5-А (заходи з енергозбереж... Державна закупівля - UA-2025-07-17-003722-a Капітальний ремонт по заміні вікон закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №367 Дарницького району м. Києва, вул. Санаторна, 5-А (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи») від замовника Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 7/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-17-003722-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-15-001505-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-07-2025, 11:45
по 30-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-07-2025, 11:45
по 02-08-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2059300
2 059 300 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:10 296,50 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37448113 Досьє YouControl
Контактна особа:Чигир Галина Іванівна
Телефон:380445631724
E-mail:tender-uo2@ukr.net
Місцезнаходження:
02091, Україна, Київська область,Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт по заміні в ...
2 059 300 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт по заміні вікон закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №367 Дарницького району м. Києва, вул. Санаторна, 5-А (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи»)

1
робота
02099 Україна м. Київ вул. Санаторна, 5-А
по 31-10-2025
45420000-7
Столярні та теслярні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "ЄВРОПОБУТ С"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 02-08-2025 по 09-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вул.Ахматової Анни будинок 7/15 офіс 5, 02068, Павло Сич
Остаточна пропозиція:
2 029 344 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
07-08-2025, 17:47
Період подачі оскарження:
по 13-08-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 06-08-25, 16:17:05
24

ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до вимог п.п.2.2 Додатку №1 до тендерної документації, учасник не надав копію чи оригінал документу (дійсного на момент подачі тендерної пропозиції та на весь строк виконання робіт відповідно до Додатку №3 до тендерної документації), який підтверджує страхування цивільно-правової відповідальності головного інженера/виконроба перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (страховий поліс). У зв’язку з цим, прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 07-08-25, 16:17:05
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-17-003722-a-c1
Номер договору:
822
Дата підписання договору:
15-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 15-08-2025 по 31-12-2025
2 022 705,60 UAH
Ціна договору
1 685 588 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП "ЄВРОПОБУТ С"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 029 344 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
30-07-2025, 16:10:59
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації: 1.1.Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування ( власне, орендоване та ін.)): 1.2 На підтвердження наявності приміщення в пропозиції надати документ, що підтверджує право власності (свідоцтво про право власності) та/або оренди та/або право користування.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації: 2.1. Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені учасником до виконання робіт у відповідності до технічного завдання: 2.2.У довідці обов’язково мають бути зазначені: - керівник/директор; - головний інженер/виконроб (з вищою технічною/будівельною освітою, на підтвердження даної інформації надати диплом чи посвідчення у галузі будівництва) - інженер проектуальник в частині кошторисної документації; - інженер з охорони праці; - маляр-штукатур; - монтажник конструкцій дверей та вікон. Копії чи оригінал документів, що підтверджують працевлаштування або відносин вищезазначених працівників, які будуть залучені до виконання будівельних робіт. Копія чи оригінал кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, в разі необхідності надати свідоцтво про підвищення кваліфікації. Копію чи оригінал документу (дійсного на момент подачі тендерної пропозиції та на весь строк виконання робіт відповідно до Додатку №3 до цієї тендерної документації), який підтверджує страхування цивільно-правової відповідальності головного інженера/виконроба перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (страховий поліс). Копію чи оригінал документу (дійсного на момент подачі тендерної пропозиції та на весь строк виконання робіт відповідно до Додатку №3 до цієї тендерної документації), який підтверджує страхування цивільно-правової відповідальності інженера-проектувальника в частині кошторисної документації перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (страховий поліс). 2.3. Обов’язкове проходження керівника навчання з питань охорони праці. На підтвердження інформації надати у складі пропозиції протокол засідання комісії (що складається з державних інспекторів/головних державних інсекторів Державної служби з питань праці) або витяг з протоколу та посвідчення (дійсного на момент подачі тендерної пропозиції, посвідчення має містити печатку Державної служби з питань праці) з перевірки знань з питань охорони праці: НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівнитцві; НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідйомних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»; НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів»; НПАОП 40.1.-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів»; НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт. 2.4. Обов’язкове проходження керівника навчання з питань пожежної безпеки за програмою відповідно до Листа ДСНС України вид 20 січня 2022 року №261-1-914/261-1. На підтвердження інформації надати у складі пропозиції протокол або витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань пожежної безпеки та посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки. 2.5. Копія чи оригінал діючого сертифікату фахівця будівельної галузі інженера з охорони праці, який повинен бути сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та має компетентність: інженер з охорони праці (будівництво) та кваліфікаційне посвідчення.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації: 3.1. Аналогічним договором є договір, з виконання робіт, подібних визначеним у технічному завданні відповідно до Додатку 3 тендерної документації. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 3.1. Довідка про виконання аналогічного договору по предмету закупівлі (в довідці має бути зазначено не менше двох виконаних аналогічних договори), із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників; 3.2. Копію чи оригінал кожного аналогічного договору з всіма додатками та документами які підтверджують його виконання, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору; 3.3. Копію чи оригінал листа-відгуку про виконання учасником кожного аналогічного договору, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору на фірмовому бланку, належно оформлений, (повинен містити інформацію про роботи, які виконувалися, вихідний номер, дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печатки (якщо печатка передбачена для даного підприємства).
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації: Обсяг річного доходу (виручки) (код рядка балансу 2000) за 2024 рік учасника повинен становити не менше 100% очікуваної вартості предмета закупівлі. На підтвердження обсягу річного доходу (виручки) учасник повинен надати копію фінансової звітності за 2024 рік у складі: «Баланс», «Звіт про фінансові результати», «Звіт про рух грошових коштів» з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України; або податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи підприємця з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічний Видалено17-07-2025, 11:40:23
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:28-07-2025, 14:30:54
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено17-07-2025, 11:46:28
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:28-07-2025, 14:37:01
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 11:40:23
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 11:40:23
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічний Видалено17-07-2025, 11:40:23
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічний Видалено28-07-2025, 14:31:18
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:28-07-2025, 14:34:55
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 11:40:23
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 11:40:23
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 11:40:23
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 11:40:23
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 11:40:23
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 11:40:23
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:28-07-2025, 14:33:24
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:28-07-2025, 14:33:24
                      Тип документа: Проект договору
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Проект договору
                        публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 11:40:23

                          Електронні тендерні вимоги

                          1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 11:45:39
                          2. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 11:45:39
                          3. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 11:45:39
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 11:45:39
                          4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 11:45:39
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 11:45:39
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          5. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 11:45:39
                          6. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 11:45:39
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 11:45:39
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          7. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 11:45:39
                          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 11:45:39
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 11:45:39
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 11:45:39
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 11:45:39
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 11:45:39
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 11:45:39
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 11:45:39
                          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 11:45:39
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          120
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 11:45:39
                          3. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 11:45:39
                          1. Наявність фінансової спроможності
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт по заміні вікон закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №367 Дарницького району м. Києва, вул. Санаторна, 5-А (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи»)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації: Обсяг річного доходу (виручки) (код рядка балансу 2000) за 2024 рік учасника повинен становити не менше 100% очікуваної вартості предмета закупівлі. На підтвердження обсягу річного доходу (виручки) учасник повинен надати копію фінансової звітності за 2024 рік у складі: «Баланс», «Звіт про фінансові результати», «Звіт про рух грошових коштів» з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України; або податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи підприємця з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 11:45:39
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт по заміні вікон закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №367 Дарницького району м. Києва, вул. Санаторна, 5-А (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи»)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації: 3.1. Аналогічним договором є договір, з виконання робіт, подібних визначеним у технічному завданні відповідно до Додатку 3 тендерної документації. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 3.1. Довідка про виконання аналогічного договору по предмету закупівлі (в довідці має бути зазначено не менше двох виконаних аналогічних договори), із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників; 3.2. Копію чи оригінал кожного аналогічного договору з всіма додатками та документами які підтверджують його виконання, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору; 3.3. Копію чи оригінал листа-відгуку про виконання учасником кожного аналогічного договору, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору на фірмовому бланку, належно оформлений, (повинен містити інформацію про роботи, які виконувалися, вихідний номер, дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печатки (якщо печатка передбачена для даного підприємства).
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 11:45:39
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт по заміні вікон закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №367 Дарницького району м. Києва, вул. Санаторна, 5-А (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи»)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації: 2.1. Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені учасником до виконання робіт у відповідності до технічного завдання: 2.2.У довідці обов’язково мають бути зазначені: - керівник/директор; - головний інженер/виконроб (з вищою технічною/будівельною освітою, на підтвердження даної інформації надати диплом чи посвідчення у галузі будівництва) - інженер проектуальник в частині кошторисної документації; - інженер з охорони праці; - маляр-штукатур; - монтажник конструкцій дверей та вікон. Копії чи оригінал документів, що підтверджують працевлаштування або відносин вищезазначених працівників, які будуть залучені до виконання будівельних робіт. Копія чи оригінал кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, в разі необхідності надати свідоцтво про підвищення кваліфікації. Копію чи оригінал документу (дійсного на момент подачі тендерної пропозиції та на весь строк виконання робіт відповідно до Додатку №3 до цієї тендерної документації), який підтверджує страхування цивільно-правової відповідальності головного інженера/виконроба перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (страховий поліс). Копію чи оригінал документу (дійсного на момент подачі тендерної пропозиції та на весь строк виконання робіт відповідно до Додатку №3 до цієї тендерної документації), який підтверджує страхування цивільно-правової відповідальності інженера-проектувальника в частині кошторисної документації перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (страховий поліс). 2.3. Обов’язкове проходження керівника навчання з питань охорони праці. На підтвердження інформації надати у складі пропозиції протокол засідання комісії (що складається з державних інспекторів/головних державних інсекторів Державної служби з питань праці) або витяг з протоколу та посвідчення (дійсного на момент подачі тендерної пропозиції, посвідчення має містити печатку Державної служби з питань праці) з перевірки знань з питань охорони праці: НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівнитцві; НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідйомних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»; НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів»; НПАОП 40.1.-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів»; НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт. 2.4. Обов’язкове проходження керівника навчання з питань пожежної безпеки за програмою відповідно до Листа ДСНС України вид 20 січня 2022 року №261-1-914/261-1. На підтвердження інформації надати у складі пропозиції протокол або витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань пожежної безпеки та посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки. 2.5. Копія чи оригінал діючого сертифікату фахівця будівельної галузі інженера з охорони праці, який повинен бути сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та має компетентність: інженер з охорони праці (будівництво) та кваліфікаційне посвідчення.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 11:45:39
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт по заміні вікон закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №367 Дарницького району м. Києва, вул. Санаторна, 5-А (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи»)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації: 1.1.Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування ( власне, орендоване та ін.)): 1.2 На підтвердження наявності приміщення в пропозиції надати документ, що підтверджує право власності (свідоцтво про право власності) та/або оренди та/або право користування.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 17-07-2025, 11:45:39
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ