Період оскарження умов закупівлі - по 29-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 35 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 35 000 UAH |
| Замовник: | Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси" |
| ЄДРПОУ: | 40703235 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Бучацька |
| Телефон: | +380482340480 |
| E-mail: | cfsuvorovskiy@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65003, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Отамана Головатого, буд. 99 |
1 |
За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ПП "СТРОЙГАЗСЕРВІС". У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, у зв’язку із необхідність аналізу тендерної пропозиції фаховими спеціалістами замовника, зокрема технічними спеціалістами, інженерами, та необхідністю отримання юридичної консультації юристами замовника стосовно окремих документів учасника та значного обсягу документів, що подано учасником у складі тендерної пропозиції. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до вимог частини 10 статті 29 Закону замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Уповноваженою особою КУ «ЦФГДЗУСО Пересипського району м. Одеси», під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "СТРОЙГАЗСЕРВІС" (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації та та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 3.1. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: «Довідку учасника з інформацією завірену підписом уповноваженої особи учасника про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох виконаних договорів). В довідці має бути зазначено: номер та дата договору, предмет договору, назва контрагента, код ЄДРПОУ контрагента, контактний номер контрагента, стан виконання (повністю), та ідентифікатор закупівлі (у разі надання договору з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»); у разі якщо учасник виступав в якості субпідрядника, зазначається посилання на розміщення договору між генеральним підрядником та замовником.» 2. Відповідно до пункту 2, Забезпечення тендерної пропозиції, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в складі тендерної пропозиції Учаснику необхідно було надати «…виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта.» 3. Відповідно до підпункту 9 «Підписаний учасником проєкт договору про закупівлю згідно з ДОДАТКОМ 1.4 до тендерної документації. Наданий в складі тендерної пророзиції проєкт договору має бути лише підписаний Учасником - без заповнення пустих полів та додатків до Договору.» Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл «1 Довідка_Аналогічний догвор» в якій не повністю зазначено конкретну назву предмету закупівлі двох аналогічних договорів зазначених в довідці. 2. В складі тендерної пропозиції Учасника, міститься виписка з банку про повне грошове покриття, завірена підписом уповноваженої особи, проте в складі тендерної пропозиції відсутні підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта . 3. Учасником в складі тендерної пропозиції міститься Проєкт договору відповідно до Додатку № 1.4 до тендерної документації, проте в наданому Проєкті договору надані не всі додатки, які були передбачені вимогами тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учаснику необхідно завантажити «Довідку учасника з інформацією завірену підписом уповноваженої особи учасника про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох виконаних договорів). В довідці має бути зазначено: номер та дата договору, предмет договору, назва контрагента, код ЄДРПОУ контрагента, контактний номер контрагента, стан виконання (повністю), та ідентифікатор закупівлі (у разі надання договору з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»); у разі якщо учасник виступав в якості субпідрядника, зазначається посилання на розміщення договору між генеральним підрядником та замовником.» 2. На виконання вимог тендерної документації Учаснику необхідно завантажити оновлену виписку з банку про повне грошове покриття, завірену печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта або виписку з банку підписану/завірену уповноваженою особою, на яку документи на підтвердження права підпису, вже наявної в складі тендерної пропозиції. 3. Учаснику необхідно завантажити Проєкт договору з додатками згідно з ДОДАТКОМ 1.4 до тендерної документації. Наданий в складі тендерної пророзиції проєкт договору має бути лише підписаний Учасником - без заповнення пустих полів та додатків до Договору.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.