Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 481 144 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 405,72 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Житомирська обласна прокуратура |
| ЄДРПОУ: | 02909950 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Романова Ольга Анатоліївна |
| Телефон: | 380980960893 |
| E-mail: | mtz@zhit.gp.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 10008,, Україна, Житомирська область,Житомир, Святослава Ріхтера, будинок 11 |
0 |
1) Згідно з підпунктом 1.1.1. пункту 1.1 розділу 1 «Документи, що підтвержують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям» додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Довідку у вигляді таблиці (форма1), що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання Договору про закупівлю, а саме інженерних працівників та працівників робітничих спеціальностей. Пунктом 6 Форми 1 передбачено «Досвід роботи на цій посаді на підприємстві, (років, місяців). 2) У складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку (Форма 1), в якій досвід роботи на цій посаді на підприємстві (років, місяців) деяких працівників, а саме Каленський Д.О., Іщенко В.М., Михайлов Г.Ю., Герасимова К.Г., Перегуда В.Л., Гринь М.І .не відповідає даним зазначеним в наказах про призначення та/або наказах про сумісництво та/або інших документах, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, які були надані у складі тендерної пропозиції. 3) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати оновлену Довідку (Форма 1) з уточненою інформацією в пункті 6, відповідно до наданих документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.