Період оскарження умов закупівлі - по 21-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 242 286 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 422,86 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Шевченківський центр первинної медико-санітарної допомоги" Шевченківської селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 38743216 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Бондаренко |
| Телефон: | +380962108670 |
| E-mail: | i2369695@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 63601, Україна, Харківська область,селище Шевченкове, вул. Бубліченко, 15 |
4 |
Керуючись п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п. 2 Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати копію протоколу/витягу з протоколу чи посвідчення працівника, який відповідає на підприємстві за охорону праці, та наказ про його призначення. Такі документи надані, проте у довідці про працівників не зазначено Бакуліну О.В. - інженера з охорони праці Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 2 Додатку 1 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати належним чином оформлену довідку про працівників
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.