Закупівлю оголошено - 16-07-2025, 16:05. Дата останніх змін - 02-09-2025, 11:24

Капітальний ремонт вул. Каденюка, 3, 3/1, 3/2 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)

Капітальний ремонт вул. Каденюка, 3, 3/1, 3/2 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-... Державна закупівля - UA-2025-07-16-008580-a Капітальний ремонт вул. Каденюка, 3, 3/1, 3/2 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) від замовника Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради від 7/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-16-008580-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-16-010372-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-07-2025, 16:05
по 28-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-07-2025, 16:05
по 31-07-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
18731703.6
18 731 703,60 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:93 658,52 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:93 658,51 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
ЄДРПОУ:34861610 Досьє YouControl
Контактна особа:Марина Овчарова
Телефон:380577252083
E-mail:ovcharova@city.kharkiv.ua
Місцезнаходження:
61003, Україна, Харківська область,м.Харків, Майдан Конституції, 7
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт вул. Каденю ...
18 731 703,60 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт вул. Каденюка, 3, 3/1, 3/2 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)

1
робота
61060 Україна Харківська область місто Харків вул. Каденюка, 3, 3/1, 3/2
по 31-12-2026
45233000-9
Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ГСК"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 31-07-2025 по 29-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , Ганділян Санасар Комісарович
Остаточна пропозиція:
17 603 536,16 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
18-08-2025, 14:12
Період подачі оскарження:
по 24-08-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 07-08-25, 14:16:50
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим обсягом інформації і документів, поданих учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА «ГСК» процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт вул. Каденюка, 3, 3/1, 3/2 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), ідентифікатор UA-2025-07-16-008580-a, у складі його тендерної пропозиції, та з метою їх детального розгляду на відповідність вимогам тендерної документації, замовник продовжує строк розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА «ГСК» до 20 (двадцяти) робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 29-08-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 15-08-25, 09:47:58
24

Під час розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ФІРМА «ГСК» (далі – ППФ «ГСК»/Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1) 1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПІДПУНКТУ 1.1. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з: Щодо документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Довідку (довідки) щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, в якій (яких) повинна бути зазначена інформація щодо переліку діючого обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів, їх назви, марка, модель, технічний стан та кількість, підстава користування**: власна чи орендована тощо. **Якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках – зазначається номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном (договору надання послуг та/або договору оренди тощо). У разі якщо учасник планує залучати субпідрядника до виконання робіт, учасник зазначає в довідці, щодо наявності у учасника діючого обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів такого субпідрядника, які учасник планує залучати до виконання робіт, їх назви, марка, модель, технічний стан та кількість, підстава користування: власна чи орендована тощо. У разі участі об'єднання учасників надається узагальнена довідка, в якій зазначається: якщо техніка є власною – «власна, найменування власника», в інших випадках – зазначається номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном (договору надання послуг та/або договору оренди тощо). 1.1. На підтвердження права власності транспортних засобів / машин / спеціальної техніки / обладнання / механізмів, що зазначені учасником у Довідці відповідно до вимог пункту 1 цього розділу, учасник надає документи, що підтверджують таке право: - на підтвердження права власності транспортних засобів / машин / спеціальної техніки: оригінал (оригінали) та/або копія (копії) свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію транспортного (транспортних) засобу (засобів), чи договір (договора) купівлі-продажу; - на підтвердження права власності обладнання / механізмів: довідка про знаходження основних засобів на балансі підприємства та/або договір (договора) поставки обладнання, чи інший документ. 1.2. У разі, якщо учасник не є власником, на підтвердження користування / надання послуг тощо, учасником на всі транспортні засоби / машини / спеціальну техніку /, вказані в Довідці відповідно до вимог пункту 1 цього розділу, подаються: - оригінал (оригінали) або копія (копії) договору (договорів) оренди та/або лізингу та/або суборенди, та/або надання послуг та/або ін. з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами, за наявності таких (договори, що посвідчують право користування: оренди або суборенди, або надання послуг та ін., крім лізингу, на всі транспортні засоби / машини / спецтехніку / обладнання / механізми, вказані учасником у Довідці, наданої на вимогу пункту 1 розділу І цього додатку, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю); - оригінал (оригінали) або посвідчену власником копію (копії) документу (документів), який підтверджує право власності на транспортні засоби / машини / спеціальну техніку; - оригінал (оригінали) або копію (копії) листа(листів)-підтвердження орендодавця та/або лізингодавця, та/або надавача послуг або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його транспортних засобів / машин / спецтехніки / обладнання / механізмів та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі (зазначається назва предмету закупівлі із кодом класифікатора ЄЗС) на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець / лізингодавець / надавач послуг та інші особи, які є стороною наданого учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди / лізингу / надання послуг тощо, не є власниками цієї техніки, вказаної в Довідці відповідно до вимог пункту 1 розділу І цього додатку, тендерна пропозиція учасника має також містити: - оригінал (оригінали) або посвідчену власником копію (копії) документу (документів), який підтверджує право власності на транспортні засоби / машини / спеціальну техніку; - оригінал (оригінали) або копію (копії) договору (договорів), з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця / лізингодавця / надавача послуг та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування транспортні засоби / машини / спецтехніку / обладнання / механізми, необхідні для виконання робіт протягом всього строку виконання договору про закупівлю; - оригінал (оригінали) або копію (копії) листа (листів)-підтвердження власника транспортних засобів / машин / спецтехніки / обладнання / механізмів, що вказані в Довідці відповідно до вимог пункту 1 розділу І цього додатку, щодо не заперечення використання його транспортних засобів / машин / спецтехніки / обладнання / механізмів для виконання робіт за предметом закупівлі (зазначається назва предмету закупівлі із кодом класифікатора ЄЗС) на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. Учасником ППФ «ГСК» в складі своєї тендерної пропозиції надано: - «Довідку щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази» від 30 липня 2025 року № 57 (надалі – Довідка 1), яку завантажено у файлах «Обладнання та МТБ.pdf» та «Обладнання та МТБ.pdf.p7s»; - Договір про надання послуг від 01 червня 2025 року № 01-06/25 (надалі – Договір № 01-06/25), який завантажено у файлах «Договір № 01-06-25 про надання послуг ФОП МАНГАСАРЯН С.С..pdf» та «Договір № 01-06-25 про надання послуг ФОП МАНГАСАРЯН С.С..pdf.p7s»; - Договір надання послуг від 08 липня 2025 року № 58 (надалі – Договір № 58), який завантажено у файлах «Договір № 58 надання послуг КП ШЛЯХРЕМБУД.pdf» та «Договір № 58 надання послуг КП ШЛЯХРЕМБУД.pdf.p7s»; - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів ППФ «ГСК» (далі – Свідоцтва про реєстрацію); - Бухгалтерська довідка 25 від 23.07.2025 станом на 01.07.2025 р. (надалі – Бухгалтерська довідка), яку завантажено у файлах «Бухгалтерська довідка по основним засобам 104, 105, 112.pdf» та «Бухгалтерська довідка по основним засобам 104, 105, 112.pdf.p7s». Під час аналізу інформації вбачається наступна невідповідність: 1) в рядках 1, 5, 7, 8, 10 Довідки 1 та Свідоцтвах про реєстрацію щодо моделей транспортних засобів; 2) в рядках 7, 8, 9, 10, 13 Довідки 1 та Свідоцтвах про реєстрацію щодо назви транспортних засобів, машин, спеціальної техніки; 3) в рядку 19 Довідки 1 та Бухгалтерської довідки щодо марки та моделі обладнання; 4) в Договорі № 01-06/25 щодо номеру договору в додатку № 1 до договору № 01-06/25. Крім того, вимогами підпункту 1.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції, подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів, у форматі: .pdf/, .jpeg/ тощо (сканованого оригіналу документа/ сканованої копії документа, засвідченої підписом учасника/ уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником)), виняток складають електронний підпис (кваліфікований електронний підпис (КЕП), удосконалений електронний підпис (УЕП), подання документів у форматі: .pdf у заархівованому вигляді, або у формі електронних документів через електронну систему закупівель. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/ уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням удосконаленого електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). У складі тендерної пропозиції ППФ «ГСК» надано свідоцтво про реєстрацію машини серія ЕЕ № 126646, реєстраційний номер 20736АХ, засвідчене власником Фізичною-особою підприємцем Мангасарян С.С.; свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу серія СХІ 895168, реєстраційний номер АХ6220НК; серія АХС088654, реєстраційний номер АХ3860ВІ, свідоцтво про реєстрацію машини серія ЕЕ № 150062, реєстраційний номер 21339АХ, засвідчені власником КП «ШЛЯХРЕМБУД», що є копіями документів та не відповідає вимогам підпункту 1.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ППФ «ГСК», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: – виправити невідповідності в рядках 1, 5, 7, 8, 10 Довідки 1 щодо моделей транспортних засобів; – виправити невідповідності в рядках 7, 8, 9, 10, 13 Довідки 1 щодо назви транспортних засобів, машин, спеціальної техніки; – виправити невідповідності в рядку 19 Довідки 1 щодо марки та моделі обладнання; – виправити невідповідності в Договорі № 01-06/25 щодо номеру договору в додатку № 1 до договору № 01-06/25; – надати свідоцтво про реєстрацію машини серія ЕЕ № 126646, реєстраційний номер 20736АХ; свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу серія СХІ 895168, реєстраційний номер АХ6220НК; серія АХС088654, реєстраційний номер АХ3860ВІ; свідоцтво про реєстрацію машини серія ЕЕ № 150062, реєстраційний номер 21339АХ з урахуванням абзацу третього підпункту 1.1.2 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункту 1.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1) 1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПУНКТУ 2 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з: Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1. Довідку, складену в довільній формі, що має містити інформацію про виконання аналогічного (них) договору (рів), в якій зазначені наступні пункти: - назва, код за ЄДРПОУ, адреса замовника; - предмет договору, номер та дата укладення договору, сума (ціна) договору. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації буде вважатись виконаний договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт з: - капітального ремонту / поточного ремонту/ відновлення вулиць та/або доріг та/або внутрішньоквартальних доріг та тротуарів та/або дорожнього покриття та/або асфальтобетонного покриття вулиць і доріг міст і інших населених пунктів; ТА/АБО - капітального ремонту / поточного ремонту/ відновлення доріг та/або дорожнього покриття та/або асфальтобетонного покриття автомобільних доріг на приватних територіях та/або на відомчих (технологічних) автомобільних дорогах. Зазначений в довідці, відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 розділу І цього додатку, аналогічний (ні) договір (ри) повинен (ні) бути виконаний (виконані) у повному обсязі. 2.2. Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(них) договору(рів), вказаного(них) у довідці, учасник надає наступні документи: - сканований(ні) оригінал(ли) або копію(ї) цього (цих) аналогічного(них) договору(рів) з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору (рів) та додатковими угодами; - скановані оригінали або копії підписаних контрагентом (замовником), підтверджуючих виконання договору(рів) документів, зокрема, але невиключно: довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), акт(и) приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) або іншого документу, що підтверджує вартість виконаних робіт, передбаченого аналогічним договором; - сканований(ні) позитивний(ні) відгук(и) Замовника (ів) (за наданим (и) аналогічним договором (ами), у якому (их) обов’язково має бути зазначено: посилання на номер, дату та предмет укладеного договору. Креслення, специфікації, заповненні відомості обсягів робіт, тощо для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів) надавати не обов’язково. 2.2.1. У разі наявності досвіду виконання аналогічного (них) договору(рів), де замовником виступав Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради, учасник надає підтвердження за підпунктом 2.1 пункту 2 Розділу І Додатку 1 до цієї тендерної документації, документальне підтвердження (підпункт 2.2 пункту 2 Розділу І Додатку 1 до цієї тендерної документації) виконання договору(рів) не вимагається. Учасником ППФ «ГСК» в складі своєї тендерної пропозиції надано «Довідку підтвердження інформації про відповідність встановленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» від 30 липня 2025 року № 42 (надалі – Довідка 2), яку завантажено у файлах «Аналогічні договори.pdf» та «Аналогічні договори.pdf.p7s.» Під час аналізу інформації, вбачається невідповідність щодо суми договору про закупівлю від 10 червня 2021 року № 500, укладеного між ППФ «ГСК» та Департаментом будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Договір), яку зазначено в Довідці 2. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ППФ «ГСК», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: виправити в Довідці 2 інформацію щодо суми Договору. 3) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПУНКТУ 2 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА РОЗДІЛУ VII ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів: Відповідно до вимог підпункту 2.5 пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації гарантія (забезпечення тендерної пропозиції) складається за формою (додаток 4 до тендерної документації). Учасником ППФ «ГСК» у складі тендерної пропозиції надано Гарантію № 2025/3/3596/Т (далі – Гарантія), яка завантажена у файлі «3596_ФІРМА_ГСК_Гарантія_24_07_2025.zip. Під час аналізу вбачається невідповідність між формою, викладеною у додатку 4 до тендерної документації, та Гарантією, наданою ППФ «ГСК». ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ППФ «ГСК», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: виправити невідповідність між формою, викладеною у додатку 4 до тендерної документації, та Гарантією, наданою ППФ «ГСК».

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 16-08-25, 09:47:58
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-16-008580-a-b1
Номер договору:
183
Дата підписання договору:
29-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 29-08-2025 по 31-12-2026
17 603 536,16 UAH
Ціна договору
14 669 613,47 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ГСК"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
17 603 536,16 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
30-07-2025, 23:09:29
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Доказ:
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
91
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
90
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
5. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 16:04:01
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 16:03:54
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 16:03:54

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:03:55
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:03:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:03:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:03:55
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:03:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:03:55
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:03:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:03:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:03:55
              6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:03:55
              7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:03:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:03:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:03:55
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:03:55
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:03:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:03:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              91
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:03:55
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:03:55
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:03:55
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:03:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              Інформація про субпідрядника/співвиконавця , Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
              4. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт вул. Каденюка, 3, 3/1, 3/2 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства). Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами)), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього розділу тендерної документації, сплатити до відповідного бюджету кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації). У випадку, якщо підписантом не є кеpiвник банку (диpектop/ гoлoва пpaвлiння банку тoщo), то повноваження особи, яка підписала гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банку (доручення, тощо). Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію Національного банку України (скановану копію даної ліцензії, або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й, або витяг з державного реєстру банків про видачу вказаної/их ліцензії/й або довідку, видану банком, складену в довільній формі, з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію), учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банку по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі електронної гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 93 658,51 грн. (дев’яносто три тисячі шістсот п’ятдесят вісім грн. 51 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 91 дня із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (із змінами) (далі – наказ № 2628) затверджено, зокрема, форму забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма); вимоги до забезпечення тендерної пропозиції (далі – Вимоги). Реквізити гарантії, визначені у формі (пункт 1 форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом № 2628), є обов’язковими для складання гарантії (пункт 3 Вимог). Гарантія (забезпечення тендерної пропозиції) складається за формою (додаток 4 до тендерної документації). Гарантія має містити обов'язкові реквізити. Згідно з пунктом 4 Вимог у реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 34861610; категорія: орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган; - адреса місцезнаходження: 61003, Україна, Харківська обл., м. Харків, майдан Конституції, 7; Банківські реквізити бенефіціара: UA638201720355169010000033468 в Державна казначейська служба України м. Києва; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, перелічених нижче не настане: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: - назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; - ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми забезпечення тендерної пропозиції, затвердженої наказом № 2628); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Перелік випадків повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції детально викладено в пункті 3 Розділу ІІІ тендерної документації. Більш детально щодо забезпечення тендерної пропозиції викладено у пунктах 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації та у додатку 4 до тендерної документації.
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:03:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт вул. Каденюка, 3, 3/1, 3/2 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:03:55
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі оригіналу банківської гарантії в розмірі 5 % (п’ять відсотків) вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника повну суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю, а також містити: - назву документа; - номер, місце складання, дату видачі; - строк її дії; - назву предмета закупівлі (предмета договору); - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради; 61003, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Конституції, 7; код згідно з ЄДРПОУ – 34861610; UA638201720355169010000033468 в Державна казначейська служба України м. Києва; - повне найменування переможця процедури закупівлі (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) переможця процедури закупівлі, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків); - найменування банку-гаранта та його адресу. Банківська гарантія повинна діяти з дати її видачі, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю та протягом строку, що перевищує строк дії договору про закупівлю на 90 календарних днів. У разі продовження строку дії Договору дія Банківської гарантії повинна продовжуватись на відповідний строк. Більш детально щодо забезпечення виконання договору про закупівлю викладено у пункті 5 Додатку 2 до тендерної документації.
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:03:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт вул. Каденюка, 3, 3/1, 3/2 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:03:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до пункту 1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації , 1. Для підтвердження інформації про відповідність встановленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1.1. Довідку (довідки) щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, в якій (яких) повинна бути зазначена інформація щодо переліку діючого обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів, їх назви, марка, модель (у разі наявності), технічний стан та кількість, підстава користування*: власна чи орендована тощо. В переліку обов’язкова наявність: а) транспортних засобів, машин, спеціальної техніки: - автомобіль-самоскид; - автогудронатор; - асфальтоукладальник; - коток дорожній самохідний; - кран на автомобільному ходу та/або кран-маніпулятор та/або автомобіль з бортовим краном-маніпулятором; - машина поливально-мийна; - навантажувач та/або екскаватор-навантажувач та/або екскаватор. б) обладнання, механізми: - компресор пересувний та/або електростанція пересувна, та/або бензиновий генератор пересувний; - молоток відбійний; - нарізувач швів та/або швонарізчик; - трамбівка та/або вібротрамбовка та/або віброущільнювач або віброплита. *Якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках – зазначається номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном (договору надання послуг та/або договору оренди тощо). У разі якщо учасник планує залучати субпідрядника до виконання робіт, учасник зазначає в довідці щодо наявності у учасника діючого обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів такого субпідрядника, які учасник планує залучати до виконання робіт, їх назви, марка, модель, технічний стан та кількість, підстава користування: власна чи орендована тощо. У разі участі об'єднання учасників надається узагальнена довідка, в якій зазначається: якщо техніка є власною – «власна, найменування власника», в інших випадках – зазначається номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном (договору надання послуг та/або договору оренди тощо). 1.1.1. На підтвердження права власності транспортних засобів / машин / спеціальної техніки / обладнання / механізмів, що зазначені учасником у Довідці відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, учасник надає документи, що підтверджують таке право: - на підтвердження права власності транспортних засобів / машин / спеціальної техніки: оригінал (оригінали) та/або копія (копії) свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію транспортного (транспортних) засобу (засобів), чи договір (договори) купівлі-продажу; - на підтвердження права власності обладнання / механізмів: довідка про знаходження основних засобів на балансі підприємства та/або договір (договори) поставки обладнання, чи інший документ. 1.1.2. У разі, якщо учасник не є власником, на підтвердження користування / надання послуг тощо, учасником на всі транспортні засоби / машини / спеціальну техніку, вказані в Довідці відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, подаються: - оригінал (оригінали) або копія (копії) договору (договорів) оренди та/або лізингу та/або суборенди, та/або надання послуг та/або ін. з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами, за наявності таких (договори, що посвідчують право користування: оренди або суборенди, або надання послуг та ін., крім лізингу, на всі транспортні засоби / машини / спецтехніку, вказані учасником у Довідці, наданої на вимогу пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю); - оригінал (оригінали) або посвідчену власником копію (копії) документу (документів), який підтверджує право власності на транспортні засоби / машини / спеціальну техніку; - оригінал (оригінали) або копію (копії) листа(листів)-підтвердження орендодавця та/або лізингодавця, та/або надавача послуг або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його транспортних засобів / машин / спецтехніки та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі (зазначається назва предмету закупівлі із кодом класифікатора ЄЗС) на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець / лізингодавець / надавач послуг та інші особи, які є стороною наданого учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди / лізингу / надання послуг тощо, не є власниками цієї техніки, вказаної в Довідці відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, тендерна пропозиція учасника має також містити: - оригінал (оригінали) або посвідчену власником копію (копії) документу (документів), який підтверджує право власності на транспортні засоби / машини / спеціальну техніку; - оригінал (оригінали) або копію (копії) договору (договорів), з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця / лізингодавця / надавача послуг та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування транспортні засоби / машини / спецтехніку, необхідні для виконання робіт протягом всього строку виконання договору про закупівлю; - оригінал (оригінали) або копію (копії) листа (листів)-підтвердження власника транспортних засобів / машин / спецтехніки, що вказані в Довідці відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, щодо незаперечення використання його транспортних засобів / машин / спецтехніки для виконання робіт за предметом закупівлі (зазначається назва предмету закупівлі із кодом класифікатора ЄЗС) на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. У випадку подання Учасником оригіналів або копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 1.1.3. У разі, якщо учасник не є власником, на підтвердження користування / надання послуг тощо, учасником на все обладнання / механізмів, що вказані в Довідці відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, подаються: - оригінал (оригінали) або копія (копії) договору (договорів) оренди та/або суборенди, та/або надання послуг та/або ін. з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами, за наявності таких (договори, що посвідчують право користування: оренди або суборенди, або надання послуг та ін., на все обладнання / механізми, що вказане учасником у Довідці, наданої на вимогу пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю). 1.2. У разі якщо учасник планує залучати субпідрядника (субпідрядників) до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник зазначає в своїй довідці (довідках) учасника про наявність матеріально-технічної бази та обладнання, необхідного для виконання робіт, що є предметом закупівлі, перелік діючого обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів, їх назви, марка, модель, технічний стан та кількість, підстава користування*: власна чи орендована тощо, такого субпідрядника (субпідрядників), якого (яких) учасник планує залучати до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, та надається документальне підтвердження наявності матеріально-технічної бази та обладнання відповідно до підпунктів 1.1.1 та/або 1.1.2. та/або 1.1.3 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 тендерної документації. 1.3. У разі участі об'єднання учасників надається узагальнена довідка (довідки) відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації та документальне підтвердження відповідно до підпунктів 1.1.1 та/або 1.1.2. та/або 1.1.3 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 тендерної документації. 1.4. Вся спецтехніка на час виконання робіт повинна розташовуватись в межах міста Харкова, про що учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист. 1.5. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про забезпечення контролю за дотриманням технології на всіх етапах виконання робіт з капітального ремонту внутрішньоквартальних доріг та тротуарів. Примітка. Учасник може зазначити лише обладнання, машини (спецтехніку) та механізми, які будуть використовуватися при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, в тому числі і обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів субпідрядника, у разі якщо учасник планує залучати субпідрядника (субпідрядників) до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт вул. Каденюка, 3, 3/1, 3/2 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:03:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до пункту 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації , 2. Для підтвердження інформації про відповідність встановленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 2.1. Довідку, складену в довільній формі, що має містити інформацію про виконання аналогічного (них) договору (рів), в якій зазначені наступні пункти: - назва, код за ЄДРПОУ, адреса замовника; - предмет договору, номер та дата укладення договору, сума (ціна) договору. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації буде вважатись виконаний договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт з: - капітального ремонту / поточного ремонту/ відновлення вулиць та/або доріг та/або внутрішньоквартальних доріг та тротуарів та/або дорожнього покриття та/або асфальтобетонного покриття вулиць і доріг міст і інших населених пунктів; ТА/АБО - капітального ремонту / поточного ремонту/ відновлення доріг та/або дорожнього покриття та/або асфальтобетонного покриття автомобільних доріг на приватних територіях та/або на відомчих (технологічних) автомобільних дорогах. Зазначений в довідці, відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 Розділу І додатку 1 тендерної документації, аналогічний (ні) договір (ри) повинен (ні) бути виконаний (виконані) у повному обсязі. 2.2. Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(них) договору(рів), вказаного(них) у довідці, учасник надає наступні документи: - сканований(ні) оригінал(ли) або копію(ї) цього (цих) аналогічного(них) договору(рів) з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору (рів) та додатковими угодами; - скановані оригінали або копії підписаних контрагентом (замовником), підтверджуючих виконання договору(рів) документів, зокрема, але невиключно: довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), акт(и) приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) або іншого документу, що підтверджує вартість виконаних робіт, передбаченого аналогічним договором; - сканований(ні) позитивний(ні) відгук(и) Замовника (ів) (за наданим (и) аналогічним договором (ами), у якому (их) обов’язково має бути зазначено: посилання на номер, дату та предмет укладеного договору. Креслення, специфікації, заповненні відомості обсягів робіт, тощо для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів) надавати не обов’язково. 2.2.1. У разі наявності досвіду виконання аналогічного (них) договору(рів), де замовником виступав Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради, учасник надає підтвердження за підпунктом 2.1 пункту 2 Розділу І Додатку 1 до цієї тендерної документації, документальне підтвердження (підпункт 2.2 пункту 2 Розділу І Додатку 1 до цієї тендерної документації) виконання договору(рів) не вимагається.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ