Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2025, 00:00
Дана закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України, який схвалено розпорядженням Кабінету Міністрів України 18.03.2024 № 244-р, зокрема, Планом передбачено Інвестиції (Інвестиція 1. Інвестиції в освіту). Тендерні пропозиції викладаються українською мовою
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 15 590 627 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 77 954 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Шосткинської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 22978663 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бортяш Олена Володимирівна |
| Телефон: | +380544971837 |
| E-mail: | shostka-osvita@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 41100, Україна, Сумська область,Шостка, вул.Садовий бульвар,буд.9 |
| Донор закупівлі | |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Місцезнаходження: | 1048, Королівство Бельгія, Brussel,Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175 |
| Сайт: | https://european-union.europa.eu |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Код за XM-DAC: | 55000 |
| Контактна особа: | Рада Європейського Союзу |
| Контактний e-mail: | press.centre@consilium.europa.eu |
| Факс: | +3222816111 |
| Телефон: | +3222816111 |
6 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 05.08.2025 року м. Шостка Керуючись вимогами статті 29 до Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом «Про затвердження уповноваженої особи управління освіти Шосткинської міської ради та нової редакції Положення про уповноважену особу» від 03.12.2021 № 182-ОД. Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «СК НОВЕ МІСТО» (код ЄДРПОУ 32779708), в особі директора Шевцова Сергія Миколайовича, що діє на підставі Статуту (далі-Учасник) щодо закупівлі робіт/послуг: Реконструкція захисних споруд цивільного захисту (протирадіаційні укриття № 68343, № 68344) в будівлі комунальної організації (установі, закладі) Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7 Шосткинської міської ради Сумської області за адресою: м. Шостка вулиця Івана Піддубного 1 код CPV за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7 (будівельні роботи та поточний ремонт). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку тендерної пропозиції. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-007-16-001613-а. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України « Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 ( із змінами й доповненнями), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерії і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній Документації № 61 від 16.07.2025 року, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно пункту 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів, а саме до 15 серпня 2025 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів протягом одного дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної, а саме до 15 серпня 2025 року. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель управління освіти Шосткинської міської ради Олена БОРТЯШ
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 08.08.2025 року м. Шостка Керуючись вимогами статті 11 до Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом «Про затвердження уповноваженої особи управління освіти Шосткинської міської ради та нової редакції Положення про уповноважену особу» від 03.12.2021 № 182-ОД Порядок денний: Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «СК НОВЕ МІСТО» (код ЄДРПОУ 32779708), в особі директора Шевцова Сергія Миколайовича, що діє на підставі Статуту (далі-Учасник) у складі тендерної пропозиції та /або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі робіт/послуг: Реконструкція захисних споруд цивільного захисту (протирадіаційні укриття № 68343, № 68344) в будівлі комунальної організації (установі, закладі) Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7 Шосткинської міської ради Сумської області за адресою: м. Шостка вулиця Івана Піддубного 1 код CPV за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7 (будівельні роботи та поточний ремонт). Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-07-16-001613-а. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості) з урахуванням пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачається тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника уповноваженою особою виявлено наступні невідповідності в документах: 1. Учасник ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надав Довідку № 16 від 24.07.2025 року згідно пункту 15 (підтвердження якості будівельних матеріалів) Додатку № 4 (технічні вимоги) згідно тендерної Документації № 61 від 16.07.2025 року в якій невірно зазначив строк заключення договору, просимо надати новий договір зі строком дії до 31.12.2025 року. 2. Учасник ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надав тендерну пропозицію вих.№ 22 від 24.07.2025 року згідно Додатку № 1 (тендерна пропозиція) згідно тендерної Документації № 61 від 16.07.2025 року в якій невірно зазначив загальну суму літерами. 3. Учасник ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надав календарний графік виконання робіт згідно пункту 4 (учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції календарний графік виконання робіт/послуг підписаний та завірений печаткою (у разі наявності) організацією-учасником) Додатку № 4 (технічні вимоги) згідно тендерної Документації № 61 від 16.07.2025 року в якому не вказав обсяг робіт передбачений до виконання в період грн. 4. Учасник ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надав лист відгук згідно пункту 3 (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів) Додатку № 2 (інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону визначених пунктом 47 Особливостей) згідно тендерної Документації № 61 від 16.07.2025 року в якому вказав суму договору яка не відповідає сумі Договору про закупівлю № 24-11 від 24.11.2023 року та не виконав вимогу посилення на оголошення в електронній системі закупівель Prozorro. 5. Учасник ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надав Довідку № 17 від 24.07.2025 року (про наступні заміни в розрізі техніки, що буде застосовуватись для виконання робіт) згідно пункту 1 (наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій) Додатку № 2 (інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону визначених пунктом 47 Особливостей) згідно тендерної Документації № 61 від 16.07.2025 року та надав Довідку № 1 від 24.07.2025 року (наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій) Додатку № 2 (інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону визначених пунктом 47 Особливостей) згідно тендерної Документації № 61 від 16.07.2025 року в яких відсутні будівельні машини і механізми пункти 34,38,39,44,45 які зазначені в підсумковій відомості ресурсів яку надав учасник. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (частина 9 стаття 26 Закону). Таким чином є необхідність розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей. У зв’язку із вищезазначеним, ВИРІШИЛА У зв’язку з виявленими помилками: 1. Учасник ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надав Довідку № 16 від 24.07.2025 року згідно пункту 15 (підтвердження якості будівельних матеріалів) Додатку № 4 (технічні вимоги) згідно тендерної Документації № 61 від 16.07.2025 року в якій невірно зазначив строк заключення договору, просимо надати новий договір зі строком дії до 31.12.2025 року. 2. Учасник ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надав тендерну пропозицію вих.№ 22 від 24.07.2025 року згідно Додатку № 1 (тендерна пропозиція) згідно тендерної Документації № 61 від 16.07.2025 року в якій невірно зазначив загальну суму літерами. 3. Учасник ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надав календарний графік виконання робіт згідно пункту 4 (учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції календарний графік виконання робіт/послуг підписаний та завірений печаткою (у разі наявності) організацією-учасником) Додатку № 4 (технічні вимоги) згідно тендерної Документації № 61 від 16.07.2025 року в якому не вказав обсяг робіт передбачений до виконання в період грн. 4. Учасник ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надав лист відгук згідно пункту 3 (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів) Додатку № 2 (інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону визначених пунктом 47 Особливостей) згідно тендерної Документації № 61 від 16.07.2025 року в якому вказав суму договору яка не відповідає сумі Договору про закупівлю № 24-11 від 24.11.2023 року та не виконав вимогу посилення на оголошення в електронній системі закупівель Prozorro. 5. Учасник ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надав Довідку № 17 від 24.07.2025 року (про наступні заміни в розрізі техніки, що буде застосовуватись для виконання робіт) згідно пункту 1 (наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій) Додатку № 2 (інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону визначених пунктом 47 Особливостей) згідно тендерної Документації № 61 від 16.07.2025 року та надав Довідку № 1 від 24.07.2025 року (наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій) Додатку № 2 (інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону визначених пунктом 47 Особливостей) згідно тендерної Документації № 61 від 16.07.2025 року в яких відсутні будівельні машини і механізми пункти 34,38,39,44,45 які зазначені в підсумковій відомості ресурсів яку надав учасник ,виправити невідповідності в інформації та/або документах шляхом завантаження через електронну систему закупівель відсутніх документів та/або виправлення невідповідностей в інформації: протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення про усунення невідповідностей. 4. Розглянути подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення Учасником виявлених невідповідностей. Уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель, уповноважена особа управління освіти Шосткинської міської ради Олена БОРТЯШ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.