Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00
заходи з енергозбереження здійснюються відповідно до рішення Київської міської ради «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 05 грудня 2024 року № 426/10234 «Про бюджет міста Києва на 2025 рік»» від 10.06.2025 № 66/10533, переліку робіт затвердженого наказом Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.07.2025 року № 69-ОД «Про внесення змін до наказу директора Департаменту житловокомунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 січня 2025 року № 14-ОД» Обсяг та місце виконання робіт: обсяг відповідно до відомості обсягів робіт, матеріалів і устаткування (технічні вимоги (технічна специфікація) Додаток 1 до тендерної документації), місце: вул. Печенізька, 1/7, м. Київ. Усі документи, що готуються учасником, складаються українською мовою. Строк виконання робіт до 30.11.2025
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 585 789 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 928,95 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва" |
| ЄДРПОУ: | 25772436 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.kyivesko.com.ua |
| Контактна особа: | Валентина Скляренко |
| Телефон: | +380442255410, +380442255427 |
| E-mail: | sklyar-min@i.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а |
3 |
Замовник повідомляє Учаснику - ТОВ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ" вимогу про усунення невідповідностей, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: - Не в повному обсязі надані документи на провадження учасником господарської діяльності відповідно до положень його статуту, а саме не надано довідку відповідно до п.п. 1.6 п. 1 розділу VII. «ІНШІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати в повному обсязі документи на провадження учасником господарської діяльності відповідно до положень його статуту, а саме: довідку відповідно до п.п. 1.6 п. 1 розділу VII. «ІНШІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ» У разі, якщо учасник не усунув виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, замовник вимушений буде відхилити тендерну пропозицію відповідно до п.п 1 п.44 Особливостей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.