Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2025, 00:00
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування; Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - українською мовою; Обсяг 1 послуга Додаток 3 до тендерної документації. КЕКВ 2240
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 298 101 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 490,51 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04056109 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Паплик Тарас |
| Телефон: | 380322546222 |
| E-mail: | lychakivskara94@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79017, Україна, Львівська область,Львів, вул. Костя Левицького, буд. 67 |
9 |
Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із значним обсягом інформації та з метою детального вивчення та перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" виникла необхідність щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції на закупівлю ДК 021:2015 (CPV) : 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Утримання вулично-шляхової мережі, а саме: послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки та встановлення засобів організації дорожнього руху на вулиці Пластовій у м. Львові). На підставі п.41 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" до 20-ти робочих днів.
Виявлені невідповідності: 1. У складі тендерної пропозиції, на виконання вимог пункту 1.1 частини 2 Додатку 1 до тендерної документації, Учасником ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» (далі-Учасник) надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 21.07.2025 р. № 02, у якій зазначено наявність автомобіля вантажного ГАЗ-3302, р.н. ВС 4704 АМ, у кількості 1 одиниця, власний. Водночас, відповідно до вимог пункту 1.2.2 частини 2 Додатку 1 до тендерної документації, на власну техніку (транспортні засоби) учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції скановані копії технічних паспортів (свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів). 2. Учасником у складі тендерної пропозиції, на виконання вимог пункту 2.1. частини 2 Додатку 1 до тендерної документації, надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 21.07.2025 р. № 03, у якій зазначено працівника Пащенко А.В., посада- машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг, з датою прийняття на зазначену посаду — 17.07.2025. Зазначена дата не відповідає даті прийняття на роботу, вказаній у наказі про прийняття на роботу даного працівника, наданому у складі тендерної пропозиції. 3. На виконання пункту 1 частини 4 Додатку 1 до тендерної документації Учасником надано лист-гарантію від виробника фарби про можливість поставки на користь Учасника матеріалів, необхідних для якісного надання послуг. У вказаному листі зазначено невірну назву предмета закупівлі, що не відповідає найменуванню, визначеному в оголошенні про проведення процедури закупівлі та у тендерній документації. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен надати: 1. Скановану копію технічного паспорта (свідоцтва про державну реєстрацію) на автомобіль вантажний ГАЗ-3302, р.н. ВС 4704 АМ, що підтверджує право власності. 2. Виправлену та достовірну інформацію щодо дати прийняття працівника Пащенко А.В. на посаду, а також, у разі потреби, виправлену довідку та/або відповідні підтвердні документи згідно з вимогами пункту 2 частини 2 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Виправлений лист гарантію, у якому буде зазначена правильну назва предмета закупівлі відповідно до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.