Закупівлю оголошено - 15-07-2025, 17:06. Дата останніх змін - 28-07-2025, 00:00

«Капітальний ремонт фасаду в дошкільному навчальному закладі № 625 за адресою: вулиця Григорія Кочура, 6-а у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єкту до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»

«Капітальний ремонт фасаду в дошкільному навчальному закладі № 625 за адресою: вулиця Григорія Кочура, 6-а у Солом’янському районі м. Києва (підготовк... Державна закупівля - UA-2025-07-15-010633-a «Капітальний ремонт фасаду в дошкільному навчальному закладі № 625 за адресою: вулиця Григорія Кочура, 6-а у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єкту до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» від замовника Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 7/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-15-010633-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-15-013140-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-07-2025, 17:06
по 27-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-07-2025, 17:06
по 30-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Cкасовано

Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
2825965.6
2 825 965,60 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:14 129,83 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37485490 Досьє YouControl
Контактна особа:Самойленко Євгенія Юріівна
Телефон:380442423706
E-mail:solomruo2423706@ukr.net
Місцезнаходження:
03087, Україна, Київська область,Київ, вулиця Пітерська будинок 12
6



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

Керуючись вимогами статті 11 та 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 31.12.2021 № 244 щодо закупівлі «Капітальний ремонт фасаду в дошкільному навчальному закладі № 625 за адресою: вулиця Григорія Кочура, 6-а у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єкту до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» та відповідно до частини 2 пункту 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" та частини 2 пункту 50 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Згідно з інформацією розміщеною за номером: UA-2025-07-15-010633-a в електронній системі закупівель, було розпочато процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями «Капітальний ремонт фасаду в дошкільному навчальному закладі № 625 за адресою: вулиця Григорія Кочура, 6-а у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єкту до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)». Водночас, під час формування очікуваної вартості закупівлі, було допущено технічну помилку, яка призвела до збільшення очікуваної вартості. Так, для ефективного проведення закупівель та з метою запобігання допущення порушень в сфері публічних закупівель та керуючись статтями 32, 10, Закону України "Про публічні закупівлі", пунктом 50 ОСРОБЛИВОСТЕЙ Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 31.12.2021, № 244. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Відмінити закупівлю відкриті торги з особливостями «Капітальний ремонт фасаду в дошкільному навчальному закладі № 625 за адресою: вулиця Григорія Кочура, 6-а у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єкту до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» відповідно до частини 2 пункту 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" та частини 2 пункту 50 ОСОБЛИВОСТЕЙ. 2. Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідну інформацію по закупівлі UA-2025-07-15-010633-a.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

28-07-2025, 00:00

Період оскарження:

з 17-07-2025, 15:31 по 28-07-2025, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
«Капітальний ремонт фасаду в д ...
2 825 965,60 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Капітальний ремонт фасаду в дошкільному навчальному закладі № 625 за адресою: вулиця Григорія Кочура, 6-а у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єкту до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»

1
робота
03087 Україна м. Київ ЗДО № 625 за адресою: вулиця Григорія Кочура, 6-а у Солом’янському районі м. Києва
по 19-12-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:15-07-2025, 17:06:32
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:15-07-2025, 17:04:24
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:15-07-2025, 17:04:24

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 17:06:04
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 17:06:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 17:06:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 17:06:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 17:06:04
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 17:06:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 17:06:04
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 17:06:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 17:06:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 17:06:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 17:06:04
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 17:06:04
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 17:06:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 17:06:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 17:06:04
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 17:06:04
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 17:06:04
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 17:06:04
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 17:06:04
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 17:06:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Капітальний ремонт фасаду в дошкільному навчальному закладі № 625 за адресою: вулиця Григорія Кочура, 6-а у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єкту до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.1.Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника необхідних для виконання робіт визначених у поданій відомості ресурсів (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування ( власне, орендоване та ін.)): Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № з/п Найменування обладнання та матеріально-технічна база Кількість Примітка 1 2 3 4 1. 2. Уповноважена особа _______________ _________________ (посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище) 1.2 На підтвердження наявності приміщення в пропозиції надати документ, що підтверджує право власності (свідоцтво про право власності) та/або оренди та/або право користування. 1.3. На підтвердження наявності машин та механізмів надати докумети, що підтверджує право власності (технічний паспорт або інший документ) або договір оренди та/або договір надання послуг.
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 17:06:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ , 1.1.Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника необхідних для виконання робіт визначених у поданій відомості ресурсів (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування ( власне, орендоване та ін.)): Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № з/п Найменування обладнання та матеріально-технічна база Кількість Примітка 1 2 3 4 1. 2. Уповноважена особа _______________ _________________ (посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище) 1.2 На підтвердження наявності приміщення в пропозиції надати документ, що підтверджує право власності (свідоцтво про право власності) та/або оренди та/або право користування. 1.3. На підтвердження наявності машин та механізмів надати докумети, що підтверджує право власності (технічний паспорт або інший документ) або договір оренди та/або договір надання послуг.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Капітальний ремонт фасаду в дошкільному навчальному закладі № 625 за адресою: вулиця Григорія Кочура, 6-а у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єкту до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2.1. Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені учасником до виконання робіт у відповідності до технічного завдання: Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Посада (робоча професія) Прізвище та ініціали Освіта і спеціальність, розряд (в разі наявності) Загальний стаж роботи (років) Досвід роботи на аналогічній посаді (років) 1 2 3 4 5 6 1 2 Уповноважена особа _______________ _________________ (посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище) 2.2.У довідці обов’язково мають бути зазначені: - керівник/директор - головний інженер/виконроб; - монтажник систем утеплення – не менше 4 осіб; - маляр/штукатур – не менше 2-х осіб; - опоряджувальник будівельний; - електрогазозварник з групою електробезпеки не нижче ІІІ; - монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій; - інженер проектуальник в частині кошторисної документації; - інженер з охорони праці На вищезазначених фахівців повинні надати в складі тендерної пропозиції оригінал чи копію документів (диплом або посвідчення) підтвердження рівня освіти. Копії чи оригінал документів, що підтверджують працевлаштування або відносин вищезазначених працівників, які будуть залучені до виконання будівельних робіт. Копія чи оригінал кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, в разі необхідності надати свідоцтво про підвищення кваліфікації та договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та страховий поліс діючий на термін подачи тендерної пропозиції. 2.3. Вище перелічені працівники підприємства учасника повинні мати посвідчення та протоколи/витяги з протоколів засідань з перевірки знань з питань охорони праці (надати у складі пропозиції): - Правил ОП під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07, - Правил ОП під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13, - Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75-15, - Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання НПАОП 0.00-1.80-18, - Навчання та перевірка знань правил пожежної безпеки в Україні. Надати в складі тендерної пропозиції протокол/витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення НПАОП 45.2-7.02-12 Системи стандартів безпеки праці. Охорони праці і промислової безпеки у будівництві (ДБН А.3.2-2-2009) та протокол/витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення НПАОП 0.00-7.14-17 Вимоги безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками, на виконавця робіт/головного інженера. Надати в складі тендерної пропозиції протокол/витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення, які підтверджують знання НПАОП 0.00-7.11-12 Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників на керівника підприємства. 2.4. Копія чи оригінал сертифікату фахівця будівельної галузі інженера з охорони праці, який повинен бути сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та має компетентність інженер з охорони праці (будівництво) не нижче другого кваліфікаційного рівня. Учасники надають підтвердження наявності Сертифіката «Інженера з охорони праці (будівництво)» не нижче першої категорії, згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках (надається сертифікат і кваліфікаційне посвідчення, чинні на дату розкриття тендерних пропозицій учасників)». Сертифікат інженера з охорони праці (будівництво), сертифікованого згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» має бути виданий відповідним органом сертифікації, що має відповідний «Атестат про акредитацію» підтверджений Національним агенством з акредитації України (надається копія Атестату акредитації з додатком щодо сфери акредитації).
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 17:06:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ , 2.1. Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені учасником до виконання робіт у відповідності до технічного завдання: Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Посада (робоча професія) Прізвище та ініціали Освіта і спеціальність, розряд (в разі наявності) Загальний стаж роботи (років) Досвід роботи на аналогічній посаді (років) 1 2 3 4 5 6 1 2 Уповноважена особа _______________ _________________ (посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище) 2.2.У довідці обов’язково мають бути зазначені: - керівник/директор - головний інженер/виконроб; - монтажник систем утеплення – не менше 4 осіб; - маляр/штукатур – не менше 2-х осіб; - опоряджувальник будівельний; - електрогазозварник з групою електробезпеки не нижче ІІІ; - монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій; - інженер проектуальник в частині кошторисної документації; - інженер з охорони праці На вищезазначених фахівців повинні надати в складі тендерної пропозиції оригінал чи копію документів (диплом або посвідчення) підтвердження рівня освіти. Копії чи оригінал документів, що підтверджують працевлаштування або відносин вищезазначених працівників, які будуть залучені до виконання будівельних робіт. Копія чи оригінал кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, в разі необхідності надати свідоцтво про підвищення кваліфікації та договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та страховий поліс діючий на термін подачи тендерної пропозиції. 2.3. Вище перелічені працівники підприємства учасника повинні мати посвідчення та протоколи/витяги з протоколів засідань з перевірки знань з питань охорони праці (надати у складі пропозиції): - Правил ОП під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07, - Правил ОП під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13, - Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75-15, - Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання НПАОП 0.00-1.80-18, - Навчання та перевірка знань правил пожежної безпеки в Україні. Надати в складі тендерної пропозиції протокол/витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення НПАОП 45.2-7.02-12 Системи стандартів безпеки праці. Охорони праці і промислової безпеки у будівництві (ДБН А.3.2-2-2009) та протокол/витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення НПАОП 0.00-7.14-17 Вимоги безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками, на виконавця робіт/головного інженера. Надати в складі тендерної пропозиції протокол/витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення, які підтверджують знання НПАОП 0.00-7.11-12 Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників на керівника підприємства. 2.4. Копія чи оригінал сертифікату фахівця будівельної галузі інженера з охорони праці, який повинен бути сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та має компетентність інженер з охорони праці (будівництво) не нижче другого кваліфікаційного рівня. Учасники надають підтвердження наявності Сертифіката «Інженера з охорони праці (будівництво)» не нижче першої категорії, згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках (надається сертифікат і кваліфікаційне посвідчення, чинні на дату розкриття тендерних пропозицій учасників)». Сертифікат інженера з охорони праці (будівництво), сертифікованого згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» має бути виданий відповідним органом сертифікації, що має відповідний «Атестат про акредитацію» підтверджений Національним агенством з акредитації України (надається копія Атестату акредитації з додатком щодо сфери акредитації).
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Капітальний ремонт фасаду в дошкільному навчальному закладі № 625 за адресою: вулиця Григорія Кочура, 6-а у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єкту до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 3.1. Аналогічним договором є договір, з виконання робіт, подібних визначеним у технічному завданні. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - Довідка про виконання аналогічного договору по предмету закупівлі, із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників; - Копію чи оригінал аналогічного договору з всіма додатками та документами, Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3), що підтверджує приймання виконаних робіт, по аналогічному (их) договору (ах), зазначеному (ими) у довідці та звірене фінансовою установою платіжне доручення про отримання оплати за виконані роботи. - Копію чи оригінал листа-відгуку про виконання учасником аналогічного договору на фірмовому бланку, належно оформлений, (повинен містити інформацію про роботи, які виконувалися, вихідний номер, дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печатки (якщо печатка передбачена для даного підприємства).
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 17:06:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ , 3.1. Аналогічним договором є договір, з виконання робіт, подібних визначеним у технічному завданні. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - Довідка про виконання аналогічного договору по предмету закупівлі, із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників; - Копію чи оригінал аналогічного договору з всіма додатками та документами, Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3), що підтверджує приймання виконаних робіт, по аналогічному (их) договору (ах), зазначеному (ими) у довідці та звірене фінансовою установою платіжне доручення про отримання оплати за виконані роботи. - Копію чи оригінал листа-відгуку про виконання учасником аналогічного договору на фірмовому бланку, належно оформлений, (повинен містити інформацію про роботи, які виконувалися, вихідний номер, дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печатки (якщо печатка передбачена для даного підприємства).
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Капітальний ремонт фасаду в дошкільному навчальному закладі № 625 за адресою: вулиця Григорія Кочура, 6-а у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єкту до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 4.1. На підтвердження обсягу річного доходу (виручки) учасник повинен надати копію фінансової звітності за 2024 рік у складі: «Баланс», «Звіт про фінансові результати», «Звіт про рух грошових коштів» з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України; або податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи підприємця з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України.
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 17:06:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ , 4.1. На підтвердження обсягу річного доходу (виручки) учасник повинен надати копію фінансової звітності за 2024 рік у складі: «Баланс», «Звіт про фінансові результати», «Звіт про рух грошових коштів» з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України; або податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи підприємця з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ