Закупівлю оголошено - 15-07-2025, 16:17. Дата останніх змін - 12-08-2025, 15:24

"Поточний ремонт частини приміщень другого поверху Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «Обласна клінічна лікарня», за адресою: м. Харків, пр. Незалежності, 13 Літ. М’-9" (нежитлова будівля, згідно НК 018:2023 «Класифікатор будівель і споруд» – 1264 Будівлі закладів охорони здоров’я та соціального захисту населення; код ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

"Поточний ремонт частини приміщень другого поверху Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «Обласна клінічна лікарня», за а... Державна закупівля - UA-2025-07-15-009746-a "Поточний ремонт частини приміщень другого поверху Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «Обласна клінічна лікарня», за адресою: м. Харків, пр. Незалежності, 13 Літ. М’-9" (нежитлова будівля, згідно НК 018:2023 «Класифікатор будівель і споруд» – 1264 Будівлі закладів від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" від 7/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-15-009746-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-15-005965-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-07-2025, 16:17
по 21-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-07-2025, 16:17
по 24-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 21-07-2025, 00:00

Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями). Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, згідно тендерної документації

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2812343.75
2 812 343,75 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:14 061,72 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
ЄДРПОУ:02003563 Досьє YouControl
Контактна особа:Гриненко Наталія Георгіївна
Телефон:0577050223
E-mail:tk_okb@ukr.net
Місцезнаходження:
61058, Україна, Харківська область,Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
"Поточний ремонт частини примі ...
2 812 343,75 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

"Поточний ремонт частини приміщень другого поверху Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «Обласна клінічна лікарня», за адресою: м. Харків, пр. Незалежності, 13 Літ. М’-9"

1
послуга
61058 Україна Харківська область Харків ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
по 25-12-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК ПАНТЕОН"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-07-2025 по 22-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, Харків, вул. Західна, буд.60/62, кв. 3, 61080, Буряк Олексій
Остаточна пропозиція:
2 797 396,48 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
29-07-2025, 13:09
Період подачі оскарження:
по 04-08-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 25-07-25, 17:36:28
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 22-08-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-07-25, 10:40:17
24

1. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1) Підпункт 1.1.2.1 пункту 1.1.2 розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» додатку № 1 до тендерної документації: «1.1.2.1. На кожного працівника, зазначеного в довідці, згідно таблиці 1 підпункту 1.1.1. надати документ (копію або оригінал), який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника)». 2) Підпункт 1.1.2.2 пункту 1.1.2 розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» додатку № 1 до тендерної документації: «1.1.2.2. Сканкопії оригіналів або копій чинних посвідчень та/або протоколу(ів) та/або витягу(ів) з протоколу(ів) з перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб Учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці згідно з наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (із змінами), у відповідності до інформації, наведеної учасником у довідці згідно п.п. 1.1.1. (не менше трьох)». 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1) У складі тендерної пропозиції, на вимогу підпункту 1.1.2.1 пункту 1.1.2 розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» додатку № 1 до тендерної документації, Учасник не надав документ (копію або оригінал), який засвідчує можливість використання праці директора Буряка Олексія Миколайовича. 2) Надано посвідчення про навчання з Загального курсу з ОП на двох осіб. 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) Надати документ (копію або оригінал), який засвідчує можливість використання праці директора Буряка Олексія Миколайовича. 2) Надати сканкопію оригіналу або копію чинного посвідчення та/або протоколу(ів) та/або витягу(ів) з протоколу(ів) з перевірки знань з питань охорони праці третьої особи.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 29-07-25, 10:40:17
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-15-009746-a-b1
Номер договору:
04/08-ВТО-25
Дата підписання договору:
11-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 11-08-2025 по 31-12-2025
2 797 396,48 UAH
Ціна договору
2 331 163,73 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК ПАНТЕОН"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 797 396,48 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-07-2025, 11:36:51
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Доказ:
Документ
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Доказ:
Документ
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Доказ:
Документ
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
100
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Сканкопію з оригіналу або копії документу (посвідчення тощо), що підтверджує наявність у працівника(ів) (не менше одного), зазначеного в довідці згідно п.п. 1.1.1., не нижче третьої групи допуску з електробезпеки.
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. підпункту 1.1.1. пункту 1.1. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації
На кожного працівника, зазначеного в довідці, згідно таблиці 1 підпункту 1.1.1. надати документ (копію або оригінал), який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), а саме: - трудову книжку (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) та/або - наказу на прийняття на роботу (або витягу з нього) та/або - трудову угоду та/або договір цивільно-правового характеру дійсний на весь строк виконання робіт (для залучених фахівців). У разі, якщо для надання послуг Учасником залучається суб’єкт господарювання, Учасник надає вищезазначені документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками.
Сканкопії оригіналів або копій чинних посвідчень та/або протоколу(ів) та/або витягу(ів) з протоколу(ів) з перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб Учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці згідно з наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (із змінами), у відповідності до інформації, наведеної учасником у довідці згідно п.п. 1.1.1. (не менше трьох).
Сканкопію оригіналу або копії чинного посвідчення про проходження навчання з пожежної безпеки на керівника учасника та/або головного інженера, у відповідності до інформації, наведеної учасником у довідці згідно п.п. 1.1.1.
Сканкопії оригіналів або копій чинних посвідчень про проходження навчання і перевірку знань працівниками, які залучаються до виконання робіт на висоті, згідно з НПАОП 0.00-1.15-07 «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті», у відповідності до інформації, наведеної учасником у довідці згідно п.п. 1.1.1. (не менше двох).
Сканкопії оригіналів або копій чинних посвідчень про проходження навчання і перевірку знань працівниками, які залучаються до виконання робіт, згідно з НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», у відповідності до інформації, наведеної учасником у довідці згідно п.п. 1.1.1. (не менше двох).
2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Для документального підтвердження наявності обладнання, механізмів та інструментів тощо, вказаних учасником у Таблиці 2, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності або оренди, або залучення тощо: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або оборотно-сальдова відомість, та/або договору (договорів) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу, та/або договір про співпрацю, договіру користування чи надання послуг тощо (вказаний (вказані) договір (договори) оренди/суборенди/ лізингу/ сублізингу/про співпрацю/ користування/надання послуг, у разі подання учасником, повинен (повинні) бути чинним (чинними) протягом строку надання послуг зазначеної закупівлі).
Доказ:
Документ
Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, що планується використовувати при наданні послуг, за формою Таблиці 2. підпункту 1.2.1. пункту 1.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:15-07-2025, 16:17:57
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:15-07-2025, 16:17:57
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:15-07-2025, 16:17:57
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:15-07-2025, 16:17:57
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:15-07-2025, 16:17:57
                      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Оголошення про проведення закупівлі
                        публічнийЕкспортовано:15-07-2025, 16:18:20

                          Електронні тендерні вимоги

                          1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          4. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          5. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          6. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          7. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Лоту "Поточний ремонт частини приміщень другого поверху Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «Обласна клінічна лікарня», за адресою: м. Харків, пр. Незалежності, 13 Літ. М’-9" (нежитлова будівля, згідно НК 018:2023 «Класифікатор будівель і споруд» – 1264 Будівлі закладів охорони здоров’я та соціального захисту населення; код ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
                          Законодавство:
                          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          01_Додаток 1 до тендерної документації (перелік документів та_або інформації, які подаються у складі тп)_4545.docx, Учасник в складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі щодо спроможності Учасником виконати обсяг передбачений закупівлею послуг самостійно. , Учасник в складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі щодо спроможності Учасником виконати обсяг передбачений закупівлею послуг самостійно. (пункт 3.3. розділу 3 додатку 1 до тендерної документації )
                          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          01_Додаток 1 до тендерної документації (перелік документів та_або інформації, які подаються у складі тп)_4545.docx, При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше 20% від вартості договору Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку, з підтвердженням, що Учасник планує залучати до надання послуг субпідрядника / співвиконавця в обсязі менше 20% від вартості договору. При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі 20% та більше від вартості договору Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника / співвиконавця. , При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше 20% від вартості договору Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку, з підтвердженням, що Учасник планує залучати до надання послуг субпідрядника / співвиконавця в обсязі менше 20% від вартості договору. При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі 20% та більше від вартості договору Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника / співвиконавця. (пункт 3.3. розділу 3 додатку 1 до тендерної документації )
                          2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          3. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          100
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту "Поточний ремонт частини приміщень другого поверху Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «Обласна клінічна лікарня», за адресою: м. Харків, пр. Незалежності, 13 Літ. М’-9" (нежитлова будівля, згідно НК 018:2023 «Класифікатор будівель і споруд» – 1264 Будівлі закладів охорони здоров’я та соціального захисту населення; код ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Для документального підтвердження наявності обладнання, механізмів та інструментів тощо, вказаних учасником у Таблиці 2, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності або оренди, або залучення тощо: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або оборотно-сальдова відомість, та/або договору (договорів) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу, та/або договір про співпрацю, договіру користування чи надання послуг тощо (вказаний (вказані) договір (договори) оренди/суборенди/ лізингу/ сублізингу/про співпрацю/ користування/надання послуг, у разі подання учасником, повинен (повинні) бути чинним (чинними) протягом строку надання послуг зазначеної закупівлі).
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          01_Додаток 1 до тендерної документації (перелік документів та_або інформації, які подаються у складі тп)_4545.docx, Для документального підтвердження наявності обладнання, механізмів та інструментів тощо, вказаних учасником у Таблиці 2, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності або оренди, або залучення тощо: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або оборотно-сальдова відомість, та/або договору (договорів) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу, та/або договір про співпрацю, договіру користування чи надання послуг тощо (вказаний (вказані) договір (договори) оренди/суборенди/ лізингу/ сублізингу/про співпрацю/ користування/надання послуг, у разі подання учасником, повинен (повинні) бути чинним (чинними) протягом строку надання послуг зазначеної закупівлі). , Для документального підтвердження наявності обладнання, механізмів та інструментів тощо, вказаних учасником у Таблиці 2, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності або оренди, або залучення тощо: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або оборотно-сальдова відомість, та/або договору (договорів) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу, та/або договір про співпрацю, договіру користування чи надання послуг тощо (вказаний (вказані) договір (договори) оренди/суборенди/ лізингу/ сублізингу/про співпрацю/ користування/надання послуг, у разі подання учасником, повинен (повинні) бути чинним (чинними) протягом строку надання послуг зазначеної закупівлі). (підпункт 1.2.2. пункт 1.2. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації )
                          Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, що планується використовувати при наданні послуг, за формою Таблиці 2. підпункту 1.2.1. пункту 1.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          01_Додаток 1 до тендерної документації (перелік документів та_або інформації, які подаються у складі тп)_4545.docx, Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, що планується використовувати при наданні послуг, за формою Таблиці 2. підпункту 1.2.1. пункту 1.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації , Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, що планується використовувати при наданні послуг, за формою Таблиці 2. Таблиця 2 Довідка про наявність обладнання та/або матеріально-технічної бази * № Назва Кількість (шт.) Підстава володіння/корис-тування (власне/орендоване тощо) *Під час закупівлі послуг учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців тощо (підпункт 1.2.1. пункт 1.2. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації )
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту "Поточний ремонт частини приміщень другого поверху Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «Обласна клінічна лікарня», за адресою: м. Харків, пр. Незалежності, 13 Літ. М’-9" (нежитлова будівля, згідно НК 018:2023 «Класифікатор будівель і споруд» – 1264 Будівлі закладів охорони здоров’я та соціального захисту населення; код ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Сканкопію з оригіналу або копії документу (посвідчення тощо), що підтверджує наявність у працівника(ів) (не менше одного), зазначеного в довідці згідно п.п. 1.1.1., не нижче третьої групи допуску з електробезпеки.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          01_Додаток 1 до тендерної документації (перелік документів та_або інформації, які подаються у складі тп)_4545.docx, Сканкопію з оригіналу або копії документу (посвідчення тощо), що підтверджує наявність у працівника(ів) (не менше одного), зазначеного в довідці згідно п.п. 1.1.1., не нижче третьої групи допуску з електробезпеки. , Сканкопію з оригіналу або копії документу (посвідчення тощо), що підтверджує наявність у працівника(ів) (не менше одного), зазначеного в довідці згідно п.п. 1.1.1., не нижче третьої групи допуску з електробезпеки. (підпункт 1.1.2. пункт 1.1. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації )
                          Сканкопії оригіналів або копій чинних посвідчень про проходження навчання і перевірку знань працівниками, які залучаються до виконання робіт, згідно з НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», у відповідності до інформації, наведеної учасником у довідці згідно п.п. 1.1.1. (не менше двох).
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          01_Додаток 1 до тендерної документації (перелік документів та_або інформації, які подаються у складі тп)_4545.docx, Сканкопії оригіналів або копій чинних посвідчень про проходження навчання і перевірку знань працівниками, які залучаються до виконання робіт, згідно з НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», у відповідності до інформації, наведеної учасником у довідці згідно п.п. 1.1.1. (не менше двох). , Сканкопії оригіналів або копій чинних посвідчень про проходження навчання і перевірку знань працівниками, які залучаються до виконання робіт, згідно з НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», у відповідності до інформації, наведеної учасником у довідці згідно п.п. 1.1.1. (не менше двох). (підпункт 1.1.2. пункт 1.1. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації )
                          Сканкопії оригіналів або копій чинних посвідчень про проходження навчання і перевірку знань працівниками, які залучаються до виконання робіт на висоті, згідно з НПАОП 0.00-1.15-07 «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті», у відповідності до інформації, наведеної учасником у довідці згідно п.п. 1.1.1. (не менше двох).
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          01_Додаток 1 до тендерної документації (перелік документів та_або інформації, які подаються у складі тп)_4545.docx, Сканкопії оригіналів або копій чинних посвідчень про проходження навчання і перевірку знань працівниками, які залучаються до виконання робіт на висоті, згідно з НПАОП 0.00-1.15-07 «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті», у відповідності до інформації, наведеної учасником у довідці згідно п.п. 1.1.1. (не менше двох). , Сканкопії оригіналів або копій чинних посвідчень про проходження навчання і перевірку знань працівниками, які залучаються до виконання робіт на висоті, згідно з НПАОП 0.00-1.15-07 «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті», у відповідності до інформації, наведеної учасником у довідці згідно п.п. 1.1.1. (не менше двох). (підпункт 1.1.2. пункт 1.1. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації )
                          Сканкопію оригіналу або копії чинного посвідчення про проходження навчання з пожежної безпеки на керівника учасника та/або головного інженера, у відповідності до інформації, наведеної учасником у довідці згідно п.п. 1.1.1.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          01_Додаток 1 до тендерної документації (перелік документів та_або інформації, які подаються у складі тп)_4545.docx, Сканкопію оригіналу або копії чинного посвідчення про проходження навчання з пожежної безпеки на керівника учасника та/або головного інженера, у відповідності до інформації, наведеної учасником у довідці згідно п.п. 1.1.1. , Сканкопію оригіналу або копії чинного посвідчення про проходження навчання з пожежної безпеки на керівника учасника та/або головного інженера, у відповідності до інформації, наведеної учасником у довідці згідно п.п. 1.1.1. (підпункт 1.1.2. пункт 1.1. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації )
                          Сканкопії оригіналів або копій чинних посвідчень та/або протоколу(ів) та/або витягу(ів) з протоколу(ів) з перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб Учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці згідно з наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (із змінами), у відповідності до інформації, наведеної учасником у довідці згідно п.п. 1.1.1. (не менше трьох).
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          01_Додаток 1 до тендерної документації (перелік документів та_або інформації, які подаються у складі тп)_4545.docx, Сканкопії оригіналів або копій чинних посвідчень та/або протоколу(ів) та/або витягу(ів) з протоколу(ів) з перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб Учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці згідно з наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (із змінами), у відповідності до інформації, наведеної учасником у довідці згідно п.п. 1.1.1. (не менше трьох). , Сканкопії оригіналів або копій чинних посвідчень та/або протоколу(ів) та/або витягу(ів) з протоколу(ів) з перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб Учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці згідно з наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (із змінами), у відповідності до інформації, наведеної учасником у довідці згідно п.п. 1.1.1. (не менше трьох). (підпункт 1.1.2. пункт 1.1. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації )
                          На кожного працівника, зазначеного в довідці, згідно таблиці 1 підпункту 1.1.1. надати документ (копію або оригінал), який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), а саме: - трудову книжку (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) та/або - наказу на прийняття на роботу (або витягу з нього) та/або - трудову угоду та/або договір цивільно-правового характеру дійсний на весь строк виконання робіт (для залучених фахівців). У разі, якщо для надання послуг Учасником залучається суб’єкт господарювання, Учасник надає вищезазначені документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          01_Додаток 1 до тендерної документації (перелік документів та_або інформації, які подаються у складі тп)_4545.docx, На кожного працівника, зазначеного в довідці, згідно таблиці 1 підпункту 1.1.1. надати документ (копію або оригінал), який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), а саме: - трудову книжку (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) та/або - наказу на прийняття на роботу (або витягу з нього) та/або - трудову угоду та/або договір цивільно-правового характеру дійсний на весь строк виконання робіт (для залучених фахівців). У разі, якщо для надання послуг Учасником залучається суб’єкт господарювання, Учасник надає вищезазначені документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками. , На кожного працівника, зазначеного в довідці, згідно таблиці 1 підпункту 1.1.1. надати документ (копію або оригінал), який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), а саме: - трудову книжку (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) та/або - наказу на прийняття на роботу (або витягу з нього) та/або - трудову угоду та/або договір цивільно-правового характеру дійсний на весь строк виконання робіт (для залучених фахівців). У разі, якщо для надання послуг Учасником залучається суб’єкт господарювання, Учасник надає вищезазначені документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками. (підпункт 1.1.2. пункт 1.1. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації )
                          Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. підпункту 1.1.1. пункту 1.1. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 15-07-2025, 16:17:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          01_Додаток 1 до тендерної документації (перелік документів та_або інформації, які подаються у складі тп)_4545.docx, Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. підпункту 1.1.1. пункту 1.1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації , Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. В довідці обов’язково має бути зазначено про наявність: • головного інженера; • виконавців робіт (виконробів); • монтажник санітарно-технічного устаткування (або монтажник санітарно-технічних систем і устаткування); • працівника(ів) (не менше одного), маючого підтверджену групу допуску з електробезпеки не нижче ІІІ; • маляра; • штукатура; Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* ПІБ Кваліфікація/ посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/**працівник субпідрядника / співвиконавця **Назва субпідрядника /співвиконавця 1 2 3 4 5 *Під час закупівлі послуг учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. **Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. (підпункт 1.1.1. пункт 1.1. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації )
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ