Закупівлю оголошено - 15-07-2025, 15:35. Дата останніх змін - 11-08-2025, 11:26

«Капітальний ремонт ліфтового господарства житлового фонду: заміна ліфта житлового будинку розташованого по пр-ту Моторобудівників, 22, (2-пасаж.), м. Запоріжжя» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)

«Капітальний ремонт ліфтового господарства житлового фонду: заміна ліфта житлового будинку розташованого по пр-ту Моторобудівників, 22, (2-пасаж.), м.... Державна закупівля - UA-2025-07-15-008580-a «Капітальний ремонт ліфтового господарства житлового фонду: заміна ліфта житлового будинку розташованого по пр-ту Моторобудівників, 22, (2-пасаж.), м. Запоріжжя» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація) від замовника ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 7/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-15-008580-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-15-009835-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-07-2025, 15:35
по 27-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-07-2025, 15:35
по 30-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
3842761
3 842 761 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:19 213,81 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:15 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:38461952 Досьє YouControl
Контактна особа:Чумак Олексій Олександрович
Телефон:+380612237565
E-mail:spz.zhkh@zp.gov.ua
Місцезнаходження:
69126, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«Капітальний ремонт ліфтового ...
3 842 761 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Капітальний ремонт ліфтового господарства житлового фонду: заміна ліфта житлового будинку розташованого по пр-ту Моторобудівників, 22, (2-пасаж.), м. Запоріжжя» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)

1
робота
69068 Україна Запорізька область м. Запоріжжя пр-т Моторобудівників, 22
по 31-12-2026
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація
Класифікатор НК 018:2023
1122 Житлові будинки з трьома та більше квартирами
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ ""БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САНСЕТ""   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 30-07-2025 по 07-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, Перемоги, 52, 69018, Андрій Височин
Остаточна пропозиція:
3 794 706,40 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
31-07-2025, 09:30
Період подачі оскарження:
по 06-08-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-15-008580-a-b1
Номер договору:
М22/КРЛ
Дата підписання договору:
08-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 08-08-2025 по 31-12-2026
3 566 450,64 UAH
Ціна договору
3 566 450,64 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ ""БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САНСЕТ""   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 794 706,40 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
29-07-2025, 11:15:22
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.3903443
Доказ:
Документ
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Учасник підтверджує, що
3.2.1. Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть безпосередньо залучені для виконання робіт згідно вимог тендерної документації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, із обов'язковим зазначенням: ПІБ, найменування посади/спеціальності та розряду, стажу роботи за спеціальністю. Обов’язкова наявність у штаті інженера з охорони праці. На інженера з охорони праці Учасник повинен надати документи про: - Спеціальне навчання Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів (НПАОП 0.00-1.02-08); - Спеціальне навчання Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07); - Спеціальне навчання з питань охорони праці посадових осіб НПАОП 0.00-4.12-05 (загальний курс з охорони праці); - Спеціальне навчання з питань охорони праці посадових осіб за «Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів» НПАОП 40.1-1.21-98, «Правилами експлуатації електрозахисних засобів» та «Правилами будови електроустановок», група електробезпеки - IV до 1000 В. Обов’язкова наявність у штаті не менше одного Майстра, група з електробезпеки не нижче IV (розряд не нижче 4-го). На вказаного робітника надати документи про: - Спеціальне навчання Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів (НПАОП 0.00-1.02-08); - Спеціальне навчання Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07); - Спеціальне навчання з питань охорони праці посадових осіб НПАОП 0.00-4.12-05 (загальний курс з охорони праці); - Спеціальне навчання з питань охорони праці посадових осіб за «Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів» НПАОП 40.1-1.21-98, «Правилами експлуатації електрозахисних засобів» та «Правилами будови електроустановок», група електробезпеки - IV до 1000 В. Обов’язкова наявність у штаті Електромеханіків з ліфтів, група з електробезпеки не нижче IV (розряд не нижче 4-го) не менше 4-х осіб. На вказаних робітників надати документи про: - Отримання професії; - Спеціальне навчання Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів (НПАОП 0.00-1.02-08); - Спеціальне навчання Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07); - Спеціальне навчання з питань охорони праці посадових осіб НПАОП 0.00-4.12-05 (загальний курс з охорони праці); - Спеціальне навчання з питань охорони праці посадових осіб за «Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів» НПАОП 40.1-1.21-98, «Правилами експлуатації електрозахисних засобів» та «Правилами будови електроустановок», група електробезпеки -IV до 1000 В. - Спеціальне навчання Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13. Для підтвердження наявності працівників до вказаної довідки Учасник повинен надати скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту або припинення трудового договору з домашнім працівником» або скан-копію з оригіналу договору про цивільно-правові відносини (на виконання робіт чи надання послуг).
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Учасник підтверджує, що
3.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору згідно Додатку 7 цієї документації. Під аналогічним за предметом закупівлі договором вважається повністю виконаний договір, за яким Учасник виступав підрядником (або генеральним підрядником) та виконував роботи з реконструкції або капітального ремонту ліфтів у житлових або нежитлових будівлях або їх частинах, за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2. 3.3.2. Копії або оригінали підтверджуючих документів: договір разом з невід’ємними його частинами відповідно до довідки (не менше одного договору – на вибір); - акт виконаних робіт (форма №КБ-2в) відповідно до наданого договору; - «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) відповідно до наданого договору; - відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника (за наявності), що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника); - документ, який підтверджує, що виконані роботи по аналогічному договору відносились до класу наслідків (відповідальності) об’єктів СС2 (експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво тощо). У разі зазначення у довідці більше одного аналогічного договору документи до довідки надаються щодо кожного такого договору та повинні відповідати вимогам цього пункту.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено15-07-2025, 15:35:11
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 15:44:40
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-07-2025, 15:31:28
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-07-2025, 15:31:28
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-07-2025, 15:31:28
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-07-2025, 15:31:28
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-07-2025, 15:31:28
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-07-2025, 15:31:28
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-07-2025, 15:31:28
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-07-2025, 15:31:28
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-07-2025, 15:31:28
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 15:39:36
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:15-07-2025, 15:31:28
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 15:39:36

              Електронні тендерні вимоги

              1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 15:31:24
              2. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 15:31:24
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 15:31:24
              4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 15:31:24
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 15:31:24
              5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 15:31:24
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 15:31:24
              6. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 15:31:24
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 15:31:24
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 15:31:24
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 15:31:24
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 15:31:24
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 15:31:24
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 15:31:24
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 15:31:24
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 15:31:24
              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Капітальний ремонт ліфтового господарства житлового фонду: заміна ліфта житлового будинку розташованого по пр-ту Моторобудівників, 22, (2-пасаж.), м. Запоріжжя» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 15 000 грн. (п’ятнадцять тисяч) 00 коп.*. *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреністю тощо) з накладенням ЕЦП/КЕП довірителя (особи, яка видала довіреність). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: • відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; • непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; • ненадання переможцем у строк, визначений п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами), документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами); • ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Департамент з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради, 69126, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а ЄДРПОУ 38461952 Рахунок для здійснення забезпечення тендерної пропозиції: UA748201720355119030024084397 Держказначейська служба України, м. Київ УДКСУ у м. Запоріжжі, МФО 820172. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником.
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 15:31:24
              Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              0,3903443
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 15:31:24
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відсоток забезпечення , Учасник подає на етапі подачі пропозиції забезпечення у розмірі не більше 0.5% від очікуваної вартості
              2. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 15:31:24
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 15:31:24
              3. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 15:31:24
              4. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 15:31:24
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Капітальний ремонт ліфтового господарства житлового фонду: заміна ліфта житлового будинку розташованого по пр-ту Моторобудівників, 22, (2-пасаж.), м. Запоріжжя» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - 3.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору згідно Додатку 7 цієї документації. Під аналогічним за предметом закупівлі договором вважається повністю виконаний договір, за яким Учасник виступав підрядником (або генеральним підрядником) та виконував роботи з реконструкції або капітального ремонту ліфтів у житлових або нежитлових будівлях або їх частинах, за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2. 3.3.2. Копії або оригінали підтверджуючих документів: договір разом з невід’ємними його частинами відповідно до довідки (не менше одного договору – на вибір); - акт виконаних робіт (форма №КБ-2в) відповідно до наданого договору; - «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) відповідно до наданого договору; - відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника (за наявності), що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника); - документ, який підтверджує, що виконані роботи по аналогічному договору відносились до класу наслідків (відповідальності) об’єктів СС2 (експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво тощо). У разі зазначення у довідці більше одного аналогічного договору документи до довідки надаються щодо кожного такого договору та повинні відповідати вимогам цього пункту.
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 15:31:24
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Капітальний ремонт ліфтового господарства житлового фонду: заміна ліфта житлового будинку розташованого по пр-ту Моторобудівників, 22, (2-пасаж.), м. Запоріжжя» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - 3.2.1. Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть безпосередньо залучені для виконання робіт згідно вимог тендерної документації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, із обов'язковим зазначенням: ПІБ, найменування посади/спеціальності та розряду, стажу роботи за спеціальністю. Обов’язкова наявність у штаті інженера з охорони праці. На інженера з охорони праці Учасник повинен надати документи про: - Спеціальне навчання Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів (НПАОП 0.00-1.02-08); - Спеціальне навчання Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07); - Спеціальне навчання з питань охорони праці посадових осіб НПАОП 0.00-4.12-05 (загальний курс з охорони праці); - Спеціальне навчання з питань охорони праці посадових осіб за «Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів» НПАОП 40.1-1.21-98, «Правилами експлуатації електрозахисних засобів» та «Правилами будови електроустановок», група електробезпеки - IV до 1000 В. Обов’язкова наявність у штаті не менше одного Майстра, група з електробезпеки не нижче IV (розряд не нижче 4-го). На вказаного робітника надати документи про: - Спеціальне навчання Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів (НПАОП 0.00-1.02-08); - Спеціальне навчання Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07); - Спеціальне навчання з питань охорони праці посадових осіб НПАОП 0.00-4.12-05 (загальний курс з охорони праці); - Спеціальне навчання з питань охорони праці посадових осіб за «Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів» НПАОП 40.1-1.21-98, «Правилами експлуатації електрозахисних засобів» та «Правилами будови електроустановок», група електробезпеки - IV до 1000 В. Обов’язкова наявність у штаті Електромеханіків з ліфтів, група з електробезпеки не нижче IV (розряд не нижче 4-го) не менше 4-х осіб. На вказаних робітників надати документи про: - Отримання професії; - Спеціальне навчання Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів (НПАОП 0.00-1.02-08); - Спеціальне навчання Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07); - Спеціальне навчання з питань охорони праці посадових осіб НПАОП 0.00-4.12-05 (загальний курс з охорони праці); - Спеціальне навчання з питань охорони праці посадових осіб за «Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів» НПАОП 40.1-1.21-98, «Правилами експлуатації електрозахисних засобів» та «Правилами будови електроустановок», група електробезпеки -IV до 1000 В. - Спеціальне навчання Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13. Для підтвердження наявності працівників до вказаної довідки Учасник повинен надати скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту або припинення трудового договору з домашнім працівником» або скан-копію з оригіналу договору про цивільно-правові відносини (на виконання робіт чи надання послуг).
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 15:31:24
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ