Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2025, 00:00
Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Колісник Володимир Петрович - заступник директора, Кривша Тетяна Федорівна - начальник відділу організації та проведення закупівель, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kpkievbudrec@gmail.com. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічної специфікації Додатку 5 до тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Миколи Кибальчича, 3-А, під'їзди 1-4 у Дніпровському районі м. Києва. Місце знаходження замовника (фактичне): вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 603 082 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 33 015,41 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція" |
| ЄДРПОУ: | 37932233 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кривша Тетяна |
| Телефон: | 380442357105 |
| E-mail: | tetkryvsha@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 01025, Україна, Київська область,Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 15-А |
4 |
1. На виконання вимоги пп.2.1 п.2 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати: «Довідку про наявність в учасника працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт визначених учасником у тендерній пропозиції за наступною формою: № з/п Спеціальність (посада) Прізвище, ім’я, по батькові (повністю) Штатний працівник (за сумісництвом) або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник субпідрядника/співвиконавця Найменування субпідрядника/співвиконавця, працівник якого залучається до виконання робіт (Інформація заповнюється лише у разі залучення працівника/ів субпідрядника/співвиконавця) Досвід роботи за спеціальністю (років) Спеціальність (посада), прізвища, імена, по батькові робітників вказаних у Довідці, складеної за формою відповідно до пп.2.1. п.2 Додатку 2 до тендерної документації, повинні відповідати підтверджуючим документам відповідно до пп. 2.5 п.2 цього Додатку, наданим учасником у складі своєї пропозиції.» Учасник надав зазначену довідку. Однак спеціальність (посада), зазначені в довідці Олексюка Василя Вікторовича та Максименка Антона Петровича не відповідають посадам, вказаним в наказах про прийняття на роботу № 05-К від 21.03.2025 р. та № 06-К від 02.04.2025 р. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку про наявність в учасника працівників робітничих професій, складену згідно наказів про прийняття на роботу працівників. 2. На виконання вимоги пп.2.1 п.2 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати: «2.1.1.Оригінали або копії посвідчень робітників, якими підтверджується їх кваліфікація при виконанні робіт з підвищеної небезпеки відповідно до Переліку робіт з підвищеною небезпекою затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (зі змінами) з відміткою про періодичну перевірку знань відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» та протоколів перевірки знань з питань охорони праці таких працівників, які мають бути чинними на момент подання тендерних пропозицій.» Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав вищезазначені документи. Однак, в Реєстрі документів, поданих у складі тендерної пропозиції зазначено витяг з протоколу № V24072025А від 24.04.2025, але дата на протоколі вказана 24.07.2025. В Реєстрі вказані посвідчення № V24072025А/21 та № V24072025А/22, але не надані в складі тендерної пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Реєстр документів, поданих у складі тендерної пропозиції в новій редакції. 2. Посвідчення № V24072025А/21 та № V24072025А/22. 3. На виконання вимоги пп.2.2 п.2 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати: «Довідку про наявність інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт зазначених учасником у тендерній пропозиції, складена за формою: № з/п Посада Прізвище, ім’я, по батькові (повністю) Штатний працівник (за сумісництвом) або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник субпідрядника/співвиконавця Найменування субпідрядника/співвиконавця, працівник якого залучається до виконання робіт (Інформація заповнюється лише у разі залучення працівника/ів субпідрядника/співвиконавця) Освіта (вища, середня- спеціальна, середня тощо) Загальний стаж роботи на відповідній посаді (років) Посади, прізвища, імена, по батькові інженерно – технічних працівників вказаних у Довідці, складеної за формою відповідно до пп. 2.2. п.2 Додатку 2 до тендерної документації, повинні відповідати підтверджуючим документам відповідно до пп. 2.5 п.2 цього Додатку, наданим учасником у складі своєї пропозиції». Учасник надав зазначену довідку. Однак посада, зазначена в довідці Цапенка Євгенія Анатолійовича не відповідає посаді, що вказана в наказах про прийняття на роботу № 7-К від 16.08.2019 р. та № 2-К від 04.01.2020 р. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку про наявність інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, складену згідно наказів про прийняття на роботу. 4. На виконання вимоги пп.2.4 п.2 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен: «Для підтвердження можливості створення внутрішньої комісії для проведення навчання з охорони праці та пожежної безпеки/пожежно-технічного мінімуму серед працівників підприємства, відповідно до вимог НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», Учасник надає посвідчення та протоколи, що видані організаціями, що мають право проводити відповідне навчання, мінімум на 3-х працівників на знання: - НПАОП 0.0-1.71-13; - НПАОП 0.0-1.80-18; - НПАОП 45.2-7.02-12; - законів і державних нормативно-правових актів України з охорони праці, гігієни праці, безпеки праці, виробничої санітарії, охорони праці в галузі, вибухопожежо- та електробезпеки, Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», дії при аварійних ситуаціях на виробництві, надання домедичної допомоги у разі нещасного випадку або загального курсу з охорони праці; - вимог Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в України (затверджені наказом МВС України від 30.12.2014 №1417), знань з пожежно-технічного мінімуму стосовно заходів пожежної безпеки на об’єктах, основних причин пожеж, заходів пожежної безпеки на робочому місці, сповіщення про пожежу та виклик підрозділів ДСНС України, засобів пожежогасіння, протипожежного устаткування та інвентарю, порядку їх використання під час пожежі, дій під час пожежі, заходів пожежної безпеки в побуті.» Учасник надав зазначені посвідчення та протоколи. Однак, у складі тендерної пропозиції відсутні протоколи та посвідчення, які підтверджують перевірку знань вимог НПАОП 45.2-7.02-12 та вимог загального курсу з охорони праці членів постійно діючої комісії з навчань та перевірки знань з питань охорони праці Цапенко Є.А. та Косковецького А.Ю. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати посвідчення та протоколи на членів постійно діючої комісії з навчань та перевірки знань з питань охорони праці Цапенко Є.А. та Косковецького А.Ю. 5. На виконання вимоги пп.3.1 п.3 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати: «Довідку, яка містить відомості про виконання аналогічного(их)* договору(ів), який(і) виконано у повному обсязі за бюджетні кошти в період з 2020 по 2024 рр** складена за встановленою формою: Назва Контрагента, код ЄДРПОУ № та дата договору, предмет договору Строк дії договору, (відповідно до умов договору) Сума договору з ПДВ, грн. Координати Контрагента: фактична адреса, номер телефону/ телефаксу *Під аналогічним договором розуміється договір підряду з реконструкції ліфтів, відповідно до предмету закупівлі. ** Учасник самостійно визначає, за який (які) із зазначених років подає інформацію.» Учасник надав зазначену довідку. Однак в графі «№ та дата договору, предмет договору» не зазначив предмет договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Довідку, складену згідно встановленої форми. 6. На виконання вимоги пп.3.2 п.3 Додатку 2 до тендерної документації Учасник: «На підтвердження факту виконання аналогічного(их) Договору(ів) у повному обсязі, зазначеного(их) у Довідці відповідно до пп.3.1 п.3 Додатку 2 до тендерної документації, учасник надає у складі пропозиції Договір(ори) та документи, що підтверджують факт виконання усіх видів робіт відповідно до Договору(ів) у повному обсязі, а саме: акти виконаних робіт за формою КБ-2в, довідку (и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3)». Учасник надав у складі пропозиції Договір № 265-ВТ від 28.10.2024 року, предметом якого є «Реконструкція прибудови ліфтової шахти до будівлі Центральної поліклініки МВС України за адресою: вул. Пилипа Орлика, буд. 12, Печерський район, м. Київ, Україна, ін. 01024» та документи, що підтверджують факт виконання усіх видів робіт відповідно до Договору у повному обсязі. Згідно пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 до тендерної документації під аналогічним договором розуміється договір підряду з реконструкції ліфтів, відповідно до предмету закупівлі. Проте, реконструкція прибудови ліфтової шахти не є реконструкцією ліфтів, а тому наданий договір не може вважатись належним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати договір та документи, що підтверджують факт виконання усіх видів робіт відповідно до Договору у повному обсязі згідно пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 до тендерної документації. 7. На виконання вимоги пп.5.1 п.5 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати: «Відомості про керівника та особу/-іб (довідка у довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та право на укладання договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень), посади, зразку(-ів) підпису щодо кожної особи, зазначеної у довідці)» Учасник надав зазначену довідку, але вона не містить зразка підпису особи, зазначеної у довідці. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати довідку згідно вимоги пп.5.1 п.5 Додатку 2 до тендерної документації. 8. На виконання вимоги п.18 Технічної специфікації Додатку 5 до тендерної документації: «Учасник надає у складі пропозиції оригінал листа від постачальника (заводу виробника) основного обладнання (технології) або представника виробника, або дилера, або дистриб’ютора щодо підтвердження спроможності поставки ліфтового обладнання, відповідно до характеристик ліфтового обладнання , які зазначені в цій технічній специфікації, з описом технічних, якісних та кількісних вимог до обладнання із зазначенням терміну поставки та гарантійного строку. У випадку, якщо учасник не є виробником ліфтового обладнання, додатково надати оригінал Сертифікату (Модуль D)». Учасник у складі пропозиції надав оригінал листа від постачальника (заводу виробника). Однак, постачальник (завод виробник) вказав в ньому термін гарантійного обслуговування замість гарантійного строку. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати оригінал листа від постачальника (заводу виробника) згідно вимоги п.18 Технічної специфікації Додатку 5 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.