Закупівлю оголошено - 14-07-2025, 15:16. Дата останніх змін - 15-08-2025, 11:26

Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Миколи Кибальчича, 3-А, під'їзди 1-4 у Дніпровському районі м. Києва

Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Миколи Кибальчича, 3-А, під'їзди 1-4 у Дніпровському районі м. Києва... Державна закупівля - UA-2025-07-14-007914-a Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Миколи Кибальчича, 3-А, під'їзди 1-4 у Дніпровському районі м. Києва від замовника Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція" від 7/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-14-007914-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-02-006282-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 14-07-2025, 15:16
по 26-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-07-2025, 15:16
по 29-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 29-07-2025, 13:16
по 29-07-2025, 13:39

Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2025, 00:00

Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Колісник Володимир Петрович - заступник директора, Кривша Тетяна Федорівна - начальник відділу організації та проведення закупівель, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kpkievbudrec@gmail.com. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічної специфікації Додатку 5 до тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Миколи Кибальчича, 3-А, під'їзди 1-4 у Дніпровському районі м. Києва. Місце знаходження замовника (фактичне): вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
6603082
6 603 082 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:33 015,41 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
ЄДРПОУ:37932233 Досьє YouControl
Контактна особа:Кривша Тетяна
Телефон:380442357105
E-mail:tetkryvsha@gmail.com
Місцезнаходження:
01025, Україна, Київська область,Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 15-А
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Реконструкція ліфтів у житлово ...
6 603 082 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 29-07-2025, 13:16
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Миколи Кибальчича, 3-А, під'їзди 1-4 у Дніпровському районі м. Києва

1
робота
02184 Україна м.Київ вул. Миколи Кибальчича, 3-А, під'їзди 1-4 у Дніпровському районі
по 19-12-2025
45454000-4
Реконструкція


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 04-08-2025 по 12-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вул. Бориспільська, будинок 9, корпус 91, офіс 016, 02099, Корнієнко Андрій Володимирович
Остаточна пропозиція:
6 600 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 600 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
07-08-2025, 10:41
Період подачі оскарження:
по 13-08-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-14-007914-a-c1
Номер договору:
45/25-КТ
Дата підписання договору:
15-08-2025, 10:00
Строк дії договору:
з 15-08-2025 по 31-12-2025
Опис договору:
Договір підряду по виконанню робіт із реконструкції ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Миколи Кибальчича, 3-А, під'їзди 1-4 у Дніпровському районі м. Києва
6 600 000 UAH
Ціна договору
5 500 000 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "СП ЛІФТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 29-07-2025 по 06-08-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ОНОРЕ ДЕ БАЛЬЗАКА, будинок 16, 02225, ТОВ СП ЛІФТ ТОВ СП ЛІФТ
Остаточна пропозиція:
6 505 886,54 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 505 886,54 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 10-08-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 01-08-25, 15:46:48
24

1. На виконання вимоги пп.2.1 п.2 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати: «Довідку про наявність в учасника працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт визначених учасником у тендерній пропозиції за наступною формою: № з/п Спеціальність (посада) Прізвище, ім’я, по батькові (повністю) Штатний працівник (за сумісництвом) або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник субпідрядника/співвиконавця Найменування субпідрядника/співвиконавця, працівник якого залучається до виконання робіт (Інформація заповнюється лише у разі залучення працівника/ів субпідрядника/співвиконавця) Досвід роботи за спеціальністю (років) Спеціальність (посада), прізвища, імена, по батькові робітників вказаних у Довідці, складеної за формою відповідно до пп.2.1. п.2 Додатку 2 до тендерної документації, повинні відповідати підтверджуючим документам відповідно до пп. 2.5 п.2 цього Додатку, наданим учасником у складі своєї пропозиції.» Учасник надав зазначену довідку. Однак спеціальність (посада), зазначені в довідці Олексюка Василя Вікторовича та Максименка Антона Петровича не відповідають посадам, вказаним в наказах про прийняття на роботу № 05-К від 21.03.2025 р. та № 06-К від 02.04.2025 р. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку про наявність в учасника працівників робітничих професій, складену згідно наказів про прийняття на роботу працівників. 2. На виконання вимоги пп.2.1 п.2 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати: «2.1.1.Оригінали або копії посвідчень робітників, якими підтверджується їх кваліфікація при виконанні робіт з підвищеної небезпеки відповідно до Переліку робіт з підвищеною небезпекою затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (зі змінами) з відміткою про періодичну перевірку знань відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» та протоколів перевірки знань з питань охорони праці таких працівників, які мають бути чинними на момент подання тендерних пропозицій.» Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав вищезазначені документи. Однак, в Реєстрі документів, поданих у складі тендерної пропозиції зазначено витяг з протоколу № V24072025А від 24.04.2025, але дата на протоколі вказана 24.07.2025. В Реєстрі вказані посвідчення № V24072025А/21 та № V24072025А/22, але не надані в складі тендерної пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Реєстр документів, поданих у складі тендерної пропозиції в новій редакції. 2. Посвідчення № V24072025А/21 та № V24072025А/22. 3. На виконання вимоги пп.2.2 п.2 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати: «Довідку про наявність інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт зазначених учасником у тендерній пропозиції, складена за формою: № з/п Посада Прізвище, ім’я, по батькові (повністю) Штатний працівник (за сумісництвом) або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник субпідрядника/співвиконавця Найменування субпідрядника/співвиконавця, працівник якого залучається до виконання робіт (Інформація заповнюється лише у разі залучення працівника/ів субпідрядника/співвиконавця) Освіта (вища, середня- спеціальна, середня тощо) Загальний стаж роботи на відповідній посаді (років) Посади, прізвища, імена, по батькові інженерно – технічних працівників вказаних у Довідці, складеної за формою відповідно до пп. 2.2. п.2 Додатку 2 до тендерної документації, повинні відповідати підтверджуючим документам відповідно до пп. 2.5 п.2 цього Додатку, наданим учасником у складі своєї пропозиції». Учасник надав зазначену довідку. Однак посада, зазначена в довідці Цапенка Євгенія Анатолійовича не відповідає посаді, що вказана в наказах про прийняття на роботу № 7-К від 16.08.2019 р. та № 2-К від 04.01.2020 р. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку про наявність інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, складену згідно наказів про прийняття на роботу. 4. На виконання вимоги пп.2.4 п.2 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен: «Для підтвердження можливості створення внутрішньої комісії для проведення навчання з охорони праці та пожежної безпеки/пожежно-технічного мінімуму серед працівників підприємства, відповідно до вимог НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», Учасник надає посвідчення та протоколи, що видані організаціями, що мають право проводити відповідне навчання, мінімум на 3-х працівників на знання: - НПАОП 0.0-1.71-13; - НПАОП 0.0-1.80-18; - НПАОП 45.2-7.02-12; - законів і державних нормативно-правових актів України з охорони праці, гігієни праці, безпеки праці, виробничої санітарії, охорони праці в галузі, вибухопожежо- та електробезпеки, Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», дії при аварійних ситуаціях на виробництві, надання домедичної допомоги у разі нещасного випадку або загального курсу з охорони праці; - вимог Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в України (затверджені наказом МВС України від 30.12.2014 №1417), знань з пожежно-технічного мінімуму стосовно заходів пожежної безпеки на об’єктах, основних причин пожеж, заходів пожежної безпеки на робочому місці, сповіщення про пожежу та виклик підрозділів ДСНС України, засобів пожежогасіння, протипожежного устаткування та інвентарю, порядку їх використання під час пожежі, дій під час пожежі, заходів пожежної безпеки в побуті.» Учасник надав зазначені посвідчення та протоколи. Однак, у складі тендерної пропозиції відсутні протоколи та посвідчення, які підтверджують перевірку знань вимог НПАОП 45.2-7.02-12 та вимог загального курсу з охорони праці членів постійно діючої комісії з навчань та перевірки знань з питань охорони праці Цапенко Є.А. та Косковецького А.Ю. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати посвідчення та протоколи на членів постійно діючої комісії з навчань та перевірки знань з питань охорони праці Цапенко Є.А. та Косковецького А.Ю. 5. На виконання вимоги пп.3.1 п.3 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати: «Довідку, яка містить відомості про виконання аналогічного(их)* договору(ів), який(і) виконано у повному обсязі за бюджетні кошти в період з 2020 по 2024 рр** складена за встановленою формою: Назва Контрагента, код ЄДРПОУ № та дата договору, предмет договору Строк дії договору, (відповідно до умов договору) Сума договору з ПДВ, грн. Координати Контрагента: фактична адреса, номер телефону/ телефаксу *Під аналогічним договором розуміється договір підряду з реконструкції ліфтів, відповідно до предмету закупівлі. ** Учасник самостійно визначає, за який (які) із зазначених років подає інформацію.» Учасник надав зазначену довідку. Однак в графі «№ та дата договору, предмет договору» не зазначив предмет договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Довідку, складену згідно встановленої форми. 6. На виконання вимоги пп.3.2 п.3 Додатку 2 до тендерної документації Учасник: «На підтвердження факту виконання аналогічного(их) Договору(ів) у повному обсязі, зазначеного(их) у Довідці відповідно до пп.3.1 п.3 Додатку 2 до тендерної документації, учасник надає у складі пропозиції Договір(ори) та документи, що підтверджують факт виконання усіх видів робіт відповідно до Договору(ів) у повному обсязі, а саме: акти виконаних робіт за формою КБ-2в, довідку (и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3)». Учасник надав у складі пропозиції Договір № 265-ВТ від 28.10.2024 року, предметом якого є «Реконструкція прибудови ліфтової шахти до будівлі Центральної поліклініки МВС України за адресою: вул. Пилипа Орлика, буд. 12, Печерський район, м. Київ, Україна, ін. 01024» та документи, що підтверджують факт виконання усіх видів робіт відповідно до Договору у повному обсязі. Згідно пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 до тендерної документації під аналогічним договором розуміється договір підряду з реконструкції ліфтів, відповідно до предмету закупівлі. Проте, реконструкція прибудови ліфтової шахти не є реконструкцією ліфтів, а тому наданий договір не може вважатись належним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати договір та документи, що підтверджують факт виконання усіх видів робіт відповідно до Договору у повному обсязі згідно пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 до тендерної документації. 7. На виконання вимоги пп.5.1 п.5 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати: «Відомості про керівника та особу/-іб (довідка у довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та право на укладання договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень), посади, зразку(-ів) підпису щодо кожної особи, зазначеної у довідці)» Учасник надав зазначену довідку, але вона не містить зразка підпису особи, зазначеної у довідці. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати довідку згідно вимоги пп.5.1 п.5 Додатку 2 до тендерної документації. 8. На виконання вимоги п.18 Технічної специфікації Додатку 5 до тендерної документації: «Учасник надає у складі пропозиції оригінал листа від постачальника (заводу виробника) основного обладнання (технології) або представника виробника, або дилера, або дистриб’ютора щодо підтвердження спроможності поставки ліфтового обладнання, відповідно до характеристик ліфтового обладнання , які зазначені в цій технічній специфікації, з описом технічних, якісних та кількісних вимог до обладнання із зазначенням терміну поставки та гарантійного строку. У випадку, якщо учасник не є виробником ліфтового обладнання, додатково надати оригінал Сертифікату (Модуль D)». Учасник у складі пропозиції надав оригінал листа від постачальника (заводу виробника). Однак, постачальник (завод виробник) вказав в ньому термін гарантійного обслуговування замість гарантійного строку. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати оригінал листа від постачальника (заводу виробника) згідно вимоги п.18 Технічної специфікації Додатку 5 до тендерної документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 02-08-25, 15:46:48

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "СП ЛІФТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 505 886,54 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 505 886,54 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-07-2025, 17:08:38
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
7
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3,5 % (три цілі п'ять десятих відсотка) від вартості договору про закупівлю. Умови надання забезпечення виконання договору викладені в пункті 6 розділу VI Тендерної документації.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3.5
3. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
5. Відповідність екологічним нормам
Підтверджується, що
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. На підтвердження цієї вимоги учасник повинен надати лист – зобов’язання щодо застосування заходів із захисту довкілля, складений відповідно до форми вказаної у Додатку 7 до тендерної документації. Учасник надає чинний сертифікат, що підтверджує наявність у учасника системи екологічного управління, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Даний сертифікат має бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним Агентством з акредитації України
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Перелік вимог щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та їх документального підтвердження зазначено в пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Перелік вимог щодо наявності працівників відповідної кваліфікації та їх документального підтвердження зазначено в пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Перелік вимог щодо наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) та їх документального підтвердження зазначено в пункті 3 Додатку 2 до тендерної документації
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Перелік вимог щодо наявності фінансової спроможності та їх документального підтвердження зазначено в пункті 4 Додатку 2 до тендерної документації

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 600 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 600 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Не залучаються
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-07-2025, 11:09:41
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
7
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3,5 % (три цілі п'ять десятих відсотка) від вартості договору про закупівлю. Умови надання забезпечення виконання договору викладені в пункті 6 розділу VI Тендерної документації.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3.5
3. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
5. Відповідність екологічним нормам
Підтверджується, що
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. На підтвердження цієї вимоги учасник повинен надати лист – зобов’язання щодо застосування заходів із захисту довкілля, складений відповідно до форми вказаної у Додатку 7 до тендерної документації. Учасник надає чинний сертифікат, що підтверджує наявність у учасника системи екологічного управління, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Даний сертифікат має бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним Агентством з акредитації України
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Перелік вимог щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та їх документального підтвердження зазначено в пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Перелік вимог щодо наявності працівників відповідної кваліфікації та їх документального підтвердження зазначено в пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Перелік вимог щодо наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) та їх документального підтвердження зазначено в пункті 3 Додатку 2 до тендерної документації
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Перелік вимог щодо наявності фінансової спроможності та їх документального підтвердження зазначено в пункті 4 Додатку 2 до тендерної документації

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-07-2025, 15:16:25
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:14-07-2025, 15:12:57
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:14-07-2025, 15:12:57

              Електронні тендерні вимоги

              1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-07-2025, 15:15:52
              2. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-07-2025, 15:15:52
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-07-2025, 15:15:52
              4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-07-2025, 15:15:52
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-07-2025, 15:15:52
              5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-07-2025, 15:15:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-07-2025, 15:15:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-07-2025, 15:15:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-07-2025, 15:15:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-07-2025, 15:15:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-07-2025, 15:15:52
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-07-2025, 15:15:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-07-2025, 15:15:52
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-07-2025, 15:15:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-07-2025, 15:15:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-07-2025, 15:15:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-07-2025, 15:15:52
              2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Миколи Кибальчича, 3-А, під'їзди 1-4 у Дніпровському районі м. Києва
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              7
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-07-2025, 15:15:52
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              3,50
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-07-2025, 15:15:52
              Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3,5 % (три цілі п'ять десятих відсотка) від вартості договору про закупівлю. Умови надання забезпечення виконання договору викладені в пункті 6 розділу VI Тендерної документації.
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-07-2025, 15:15:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-07-2025, 15:15:52
              4. Відповідність екологічним нормам
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Миколи Кибальчича, 3-А, під'їзди 1-4 у Дніпровському районі м. Києва
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. На підтвердження цієї вимоги учасник повинен надати лист – зобов’язання щодо застосування заходів із захисту довкілля, складений відповідно до форми вказаної у Додатку 7 до тендерної документації. Учасник надає чинний сертифікат, що підтверджує наявність у учасника системи екологічного управління, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Даний сертифікат має бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним Агентством з акредитації України
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-07-2025, 15:15:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-07-2025, 15:15:52
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-07-2025, 15:15:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Миколи Кибальчича, 3-А, під'їзди 1-4 у Дніпровському районі м. Києва
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Перелік вимог щодо наявності фінансової спроможності та їх документального підтвердження зазначено в пункті 4 Додатку 2 до тендерної документації
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-07-2025, 15:15:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Миколи Кибальчича, 3-А, під'їзди 1-4 у Дніпровському районі м. Києва
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Перелік вимог щодо наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) та їх документального підтвердження зазначено в пункті 3 Додатку 2 до тендерної документації
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-07-2025, 15:15:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Миколи Кибальчича, 3-А, під'їзди 1-4 у Дніпровському районі м. Києва
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Перелік вимог щодо наявності працівників відповідної кваліфікації та їх документального підтвердження зазначено в пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-07-2025, 15:15:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Миколи Кибальчича, 3-А, під'їзди 1-4 у Дніпровському районі м. Києва
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Перелік вимог щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та їх документального підтвердження зазначено в пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-07-2025, 15:15:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ