Період оскарження умов закупівлі - по 01-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 111 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 558 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлового господарства Вінницької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34849090 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Білецька Тетяна |
| Телефон: | 380432595124 |
| E-mail: | yodzg3@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область,Вінниця, вулиця Соборна, будинок 59 |
5 |
1) перелік виявлених невідповідностей: а) В тендерній пропозиції учасника надана довідка «Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від 30.07.2025 року №1, в якій зазначено, марка обладнання та матеріально-технічної бази, а інформація про модель – відсутня. б) Учасником надано копії документів про навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці, в яких термін проходження навчання закінчився 27 березня 2025 року; в) Учасником наданий пакет документів, щодо документального підтвердження досвіду з виконання аналогічних робіт, та сума виконання аналогічного договору становить менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі згідно вимог тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) пункту 1.2. Додатку 3 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі); б) абзац 3 пункту 1.1. Додатку 3 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі); в) абзац 5 пункту 1.3. Додатку 3 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в Учасника в довільній формі, яка необхідна для виконання робіт, які зазначені в Дефектному (Дефектних) акті (актах) (Додаток 2 до тендерної документації), та має містити інформацію про найменування інструменту (обладнання), марку та модель, власне, орендоване або залучене на умовах договору про надання послуг (у разі залучення обладнання та матеріально- технічної бази на умовах оренди або надання послуг надати копії договорів); б) копії посвідчень про навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці, та/або протоколів засідань комісій з перевірки знань з питань охорони праці, які відповідно посвідчують навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці щодо працівників, інформація про наявність яких в учасника надана у складі тендерної пропозиції; в) аналогічним вважається договір, що передбачає виконання робіт аналогічних до предмету закупівлі, тобто роботи з ремонту покрівлі із застосуванням профільованого листа та/або металочерепиці, укладений протягом останніх 5 років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи реставрації будівель (згідно з визначенням чинної редакції НК 018:2023). Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно різними договорами. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів сумарно) повинна становити не менше ніж 80 % очікуваної вартості предмета закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.