Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 340 530 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 405,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент освіти Луцької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44186267 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Куць Оксана Петрівна |
| Телефон: | 380332723160 |
| E-mail: | oksana.kuts05@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 43025, Україна, Волинська область,Луцьк, вул.Шевченка, будинок 1 |
2 |
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостям: 1. Надати локальні кошториси та договірну ціну, які відповідатимуть вимогам положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» в частині визначення згідно з якими нормативними документами Учасником здійснено розрахунки та складено локальні кошториси (файл - Договірна ціна. Кошторис pdf»). Привести дату складання вказаних вище документів у відповідність з датою оприлюднення оголошення закупівлі. 2. Привести у відповідність довідки: «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (ІТП), п. 1.2.2. Довідка про наявність робітників основних будівельних професій, «Відомості про учасника», «Лист-підтвердження про виконання послуг без авансу», «Довідка про не залучення субпідрядника», «Про роботу суб’єкта господарювання без печатки», «Про відсутність підстав п. 47 Особливостей» «Про ліцензування суб’єктів господарювання», до дати оприлюднення оголошення на закупівлю «Поточний ремонт приміщень комунального закладу "Луцький заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №7 Луцької міської ради" по вул. Кременецька, 24 у м. Луцьку».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.