Період оскарження умов закупівлі - по 21-07-2025, 00:00
Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, пов’язаних з ліквідацією наслідків збройної агресії Російської Федерації проти України: поточний ремонт конструктивних елементів (вікна) житлового будинку за адресою: вул. Вадима Гурова, буд. 9, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 603 631 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 018,16 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МЕТАЛУРГІЙНОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 04052525 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Костюк |
| Телефон: | +380564921101 |
| E-mail: | zakup_mt@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50069, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, проспект Миру,42 |
4 |
1. Відповідно до розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» вимагалося надати «проєкт договору в редакції, встановленій в Додатку 5, заповнений і підписаний уповноваженою особою Учасника та посвідчений відбитком печатки (у разі використання)»; Учасник не виконав дану вимогу. Вимога: Відповідно до розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» надати додаток 5 відповідно до вимог тендерної документації. 2. Відповідно до додатку 2 «Перелік документів та інформації, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника та його пропозиції кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» п 1.2 вимагалося «надати інформаційну довідку про наявність працівників які будуть задіяні у наданні послуг, що є предметом закупівлі». Учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід від 28.10.2023 р. №40/2. Вимога: Відповідно до додатку 2 «Перелік документів та інформації, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника та його пропозиції кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» п 1.2 просимо надати довідку відповідно до закупівлі за номером ідентифікатора UA-2025-07-14-002262-a. 3. Відповідно до додатку 2 «Перелік документів та інформації, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника та його пропозиції кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» п 1.2 вимагалося «надати інформаційну довідку, що «Працівники, які будуть задіяні до виконання послуг, забезпечуються інструментами, спеціальним одягом та/або форменим одягом, та засобами індивідуального захисту (за потребою)». Учасник не виконав дану вимогу. Вимога: Відповідно до додатку 2 «Перелік документів та інформації, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника та його пропозиції кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» п 1.2 просимо надати інформаційну довідку. 4. Відповідно до додатку 2 «Перелік документів та інформації, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника та його пропозиції кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» п 1.3 вимагалося «надати інформаційну довідку, інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» за встановленою формою та відповідно до вищезазначених вимог. Учасник надав довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), в якій зазначив «Сума виконання Договору – 1 721 045,58грн.». В листі-відгуку Учасник зазначає: «Вартість договору становила 1 741 718,99грн. Договір виконано в повному обсязі.» Замовник перевірив суму зазначену в звіті виконання договору на сайті PROZORRO. Сума склала 1 741 718,99грн.. Учасник надав недостовірну інформацію. Вимога: Відповідно до додатку 2 «Перелік документів та інформації, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника та його пропозиції кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» п 1.3 просимо надати достовірну інформацію. 5. Відповідно до додатку 2 «Перелік документів та інформації, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника та його пропозиції кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» п 1.3 вимагалося: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані оригiнали листа-вiдгука вiд контрагентів, яких вказано у довiдцi про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), пiдписаного керiвником контрагента у якому має бути зазначено дату його видачi, але не раніше ніж початок оголошення закупівлі, вихiдний номер, посилання на номер ідентифікатора закупівлі, дату та предмет укладеного договору, суму договору та суму наданих послуг, а також iнформацiю про якiсть наданих послуг, дотримання термінів виконання i вiдсутність претензій з боку контрагента». Учасник надав лист-відгук без посилання на номер ідентифікатора закупівлі, вказав невірну назву предмета закупівлі, з вихідним номером листа-відгуку від 17.05.2024 року. Замовник вимагав, щоб даний відгук був датований не раніше ніж початок оголошення закупівлі. Учасник не виконав дану вимогу. Вимога: Відповідно до додатку 2 «Перелік документів та інформації, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника та його пропозиції кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» п 1.3 просимо надати лист-відгук відповідно до вимог Замовника. 6. Відповідно до додатку «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» п. 9 вимагалася: «Довідка у довільній формі, що матеріали, які будуть використовуватися при проведенні робіт не виготовлені та не поставлені особами, які підтримують ведення війни росії проти України відповідно до реєстру НАЗК «Міжнародні спонсори війни». Учасник не надав довідку. Вимога: Надати довідку відповідно до п. 9 додатку «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)». 7. Відповідно до розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» вимагалося надати «діючій сертифікат відповідності на виріб (блоки віконі) разом з протоколом випробувань та висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданий Учаснику». Учасник виконав дану вимогу частково надавши тільки сертифікат на виріб (блоки віконі). Вимога: Відповідно до розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» надати протокол випробувань та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданий Учаснику. 8. Відповідно до розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» вимагалося надати «діючій сертифікат на систему управління якістю стосовно виробництва виробу (блоків віконих)». Учасник не виконав дану вимогу. Вимога: Відповідно до розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» надати сертифікат на систему управління якістю стосовно виробництва виробу (блоків віконих). 9. Відповідно до розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» вимагалося надати «на систему екологічного управління на виріб (блокі вікони), виданий Учаснику». Учасник не виконав дану вимогу. Вимога: Відповідно до розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» надати на систему екологічного управління на виріб (блокі вікони), виданий Учаснику.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.