Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 560 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44124263 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анатолій Набоков |
| Телефон: | 380633409477 |
| E-mail: | avosmd@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції 1.Найменування замовника: Департамент з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради 2. Ідентифікаційний код: ЄДРПОУ 44124263 3. Місцезнаходження замовника: Україна, 49000, м.Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 4. Предмет закупівлі: Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт покрівлі у житловому будинку , розташованому за адресою: м.Дніпро, б-р Зоряний, буд.1-Д) за, 5. Ідентифікатор процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-07-14-002071-a 6. Найменування учасника: ТОВ "УКР ДЖЕТ" 7. Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: у зв’язку з великим навантаженням уповноваженої особи
Так, під час розгляду пропозиції ТОВ "УКР ДЖЕТ", що Учасником не надано документи, та не надано в повному обсязі, які вимагалися Замовником А саме, відповідно не виконано П.7 Тендерної документації, Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, відповідно до п.15 Інша інформація Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання «Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника закупівлі щодо підпису документів пропозиції: якщо учасником є юридична особа: 1. якщо пропозицію підписує керівник учасника - протокол засновників або виписка (витяг) з нього або копія рішення учасника/засновника/власника про призначення та/або наказ про призначення; або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; або іншим документом, який встановлено чинним законодавством України для учасника як суб’єкта господарювання. Також, надається повна сканкопія/оригінал паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню сканкопію/оригінал паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру або Довідку щодо реєстрації місця проживання, або Довідку про внесення відомостей до єдиного державного демографічного реєстру або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України. 2. якщо пропозицію підписує представник учасника (далі - уповноважена особа) – довіреністю, або дорученням разом з наданням копії наказу про призначення; або інший документ, що підтверджує працевлаштування у учасника торгів та документів, що підтверджують право посадової (службової) особи учасника надавати такі повноваження. Також, надається повна сканкопія/оригінал паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню сканкопію/оригінал паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру або Довідку щодо реєстрації місця проживання, або Довідку про внесення відомостей до єдиного державного демографічного реєстру або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України. - у разі, якщо учасником є фізична особа, або фізична особа-підприємець (далі - уповноважена особа): – повна сканкопія/оригінал паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двостороння сканкопія/оригінал паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру або Довідку щодо реєстрації місця проживання, або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України, , або Довідку про внесення відомостей до єдиного державного демографічного реєстру або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України. Крім того, учасники мають надати довідку складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме пропозицію та договір, на оброблення її персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (зі змінами) від 01.06.2010 № 2297-VI, у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. 2. Для Учасників – юридичних осіб: копія Статуту (положення, іншого установчого документу в залежності від організаційно-правової форми). Для Учасників фізичних осіб-підприємців: копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 3. Довідка у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити інформацію про те, чи є він платником податку на додану вартість або платником єдиного податку. У разі якщо учасник не є платником податку на додану вартість або не є платником єдиного податку, то у складі пропозиції учасником має бути надано відповідний листпояснення. 4. Заповненої тендерної пропозиції, оформленої згідно з Додатком 7 завіреної підписом уповноваженої особи Учасника. 5. Листа-згода учасника з проектом договору про закупівлю. Який викладено в Додатку 5 цієї тендерної документації. 6. Інформації та сканованих документів про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, які встановлені в Додатку 4 до цієї документації. 7.У разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. 8. Копію ліцензії на провадження господарської діяльності, необхідної для надання послуг, якщо отримання ліцензій, передбачено законодавством, про що зазначається учасником. 9. Довідка (інформація) в довільній формі про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ. Учасником не надано документів Документів, що підтверджують повноваження посадової особи. Водночас, відповідно до п.1 додатку 2 до тендерної документації Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема 1. Наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій: Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю (із зазначенням: найменування (або типів, або моделей) машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується, лізинг тощо). Учасник подає у складі пропозиції довідку про технології, які він планує/не планує застосувати для виконання Договору про закупівлю. Учасник повинен мати обов’язково у наявності офіс/ складське/виробниче приміщення або у власності, або за договором оренди, договори оренди на вказані приміщення повинні закінчуватись не раніше закінчення терміну надання послуг за даною закупівлею, або надати відповідні пояснення щодо термінів оренди. З метою підтвердження надати копії або скан-копії з оригіналів підтверджуючих документів щодо права володіння приміщеннями (договір оренди/право власності, тощо), а саме учасником не підтверджено право володіння приміщеннями. Відповідно до п.2 Додатку 2 тендерної документації Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалось Обов’язкова наявність у штаті учасника (оформлених за основним місцем роботи) 5 працівників, серед них: не менше 1 (одного) виконроба, не менше 1 (одного) кошторисника, водночас обов’язкова наявність 2 працівників, оформлених за основним місцем роботи, які пройшли навчання з питань охорони праці посадових осіб і спеціалістів у відповідності до "Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці" (НПАОП 0.00-4.12- 05), 2 працівників- які пройшли навчання посадових осіб та спеціалістів за "Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті" (НПАОП 0.00-1.15-07), 1 працівника- який пройшов Спеціальне навчання робітників, які виконують роботи на висоті, за "Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті" (НПАОП 0.00-1.15-07) Разом з тим, з метою доведення надійності учасника надати копію звіту податкового розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, з квитанцією про прийняття такого звіту органом контролю. *у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені вище цього кваліфікаційного критерію, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами подаються саме ним, або відповідні пояснення з посиланням на чинне законодавство щодо неподання таких документів. На підтвердження наявності таких працівників у складі пропозиції надаються копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або трудових договорів, або копії співпраці цивільно-правового характеру або скановані кольорові копії наказів про прийняття на роботу. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. Вказана вимога не виконана. Пропонується надати необхідні документи. Відповідно до п. 5. інша інформація Додатку 2 до тендерної документації, а саме п. 5.3. необхідно було надати Гарантійний лист щодо вивозу будівельного сміття у строк не пізніше 3-х днів після надання послуг. Водночас надати договір укладений учасником з відповідною організацією на вивезення сміття, такий документ не надано у відповідності до чинного законодавства. Відповідно до п 5.4. Учасник в складі пропозиції повинен надати копії(сканкопія з оригіналу) документів, виданих на учасника процедури закупівлі: — копії сертифіката «Системи управління щодо протидії корупції» ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) Вимоги та настанови щодо застосування. -копії сертифіката «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Сертифікат ISO повинен бути виданий акредитованим органом з оцінки відповідності; - копії сертифіката на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) Сертифікат ISO повинен бути виданий акредитованим органом з оцінки відповідності; такі документи не надані відповідно до вимог Замовника Тому, враховуючи дане зауваження, Учасник має протягом 24 годин з моменту публікації повідомлення про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель усунути невідповідності і опублікувати їх в електронній системі закупівель не пізніше вказаного строку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.