Період оскарження умов закупівлі - по 23-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа №15 |
| ЄДРПОУ: | 22879582 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Бутківський |
| Телефон: | +380958371211 |
| E-mail: | tend15@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03191, Україна, м. Київ,м. Київ, ВУЛИЦЯ ЯКУБОВСЬКОГО, будинок 7-А |
7 |
У зв’язку із значним обсягом наданих документів та необхідністю проведення всебічного та повного аналізу та надання належної оцінки відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації
1. На підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, згідно п. 1.1.1 Додатку №4 до Тендерної документації, учасник надає: Довідку, складену у довільній формі, з інформацією про наявність у власності, користуванні, на інших правах нерухомого майна (офісного або складського приміщення) із долученням документів, що підтверджують їх наявність в учасника (витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або договорів оренди). Долучено Договір оренди тимчасової споруди 45 кв.м. (далі - Договір) із посиланням на Додаток 1 (акт приймання предмета оренди) та Додаток 2 (акт повернення предмета оренди) (п. 1.1., п. 2.1.5. Договору) зі строком дії «з дня підписання до 31.08.2020» (п. 6.1. Договору). Долучені: - Додаток 1 від 01.08.2019 (акт приймання-передачі споруди), який не містить печатки орендаря; - Додаток 2 від 31.07.2022 про зміни до п. 6.1. Договору (договір діє з 31.07.2022 до 31.07.2025). П. 7.2., п. 7.2.1. Договору визначено, що Сторони в період дії цього договору можуть вносити до нього зміни шляхом укладення належно оформленої додаткової угоди. Додатком 2 до Договору внесено зміни до Договору всупереч вимогам п. 7.2., п. 7.2.1. п. 2.1.5. Договору. 2. На підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно п. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації, учасник надає: - довідку, складену у довільній формі, із інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - копію посвідчення монтажників та накази на їх призначення з додаванням копій паспортів та ідентифікаційного коду; Учасником долучена Довідка № 11 від 22.07.2025 з інформацією про наказ про прийняття на роботу Тимчук Р.С “5-к”, а долучено наказ “2-к”. За інформацією, наданою в складі тендерної пропозиції Учасника, наявні три монтажника. Наявні посвідчення монтажників Тимчук Р.В. та Слюсар К.Ю. Відсутнє посвідчення монтажника Чміль О.А. 3. Згідно п. 1.1.3 Додатку № 4 до Тендерної документації, наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів із нового будівництва або реконструкції, або реставрації, або капітального ремонту підтверджується не менш як двома аналогічними за предметом закупівлі договорами, за якими виконано або виконується зобов’язання. Долучений Договір субпідряду від 20.09.2022, невід’ємною частиною якого є Додаток № 3 Проектна документація з відміткою “В роботу”, яка відсутня в складі тендерної пропозиції Учасника. Договір подано не в повному обсязі. 4. П. 4.3 Додатку № 4 до Тендерної документації визначено, що учасник у складі пропозиції гарантує листом, що вартість матеріально-технічних ресурсів не перевищуватиме середньорегіональну (за матеріалами – за цінами виробників, що склалися в регіоні), будівельні матеріали та комплектуючі вироби, конструкції та системи, що застосовуються учасником для виконання робіт, обладнання, що підлягає встановленню, є новими тобто такими, що раніше не використовувалися і повністю відповідають вимогам щодо їх якості, а також усім технічним вимогам/державним стандартам та мають відповідні сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують їх якість та безпечність, та копії яких учасник зобов’язується надати на першу вимогу замовника. Відсутній такий гарантійний лист. 5. П. 6.5 Додатку № 4 до Тендерної документації визначено, що надається заповнений проєкт договору про закупівлю в частині місцезнаходження учасника і його банківських реквізитів. Долучений проєкт договору, заповнений в частині місцезнаходження учасника і його банківських реквізитів в графі “Замовник”, а не “Підрядник”, що не відповідає статусу учасника. 6. П. 4.2 Додатку № 4 до до Тендерної документації вимагається кошторисна частина (розрахунки). Документи кошторисної частини містять посилання на дату складання “05.06.2025”, в той час як закупівлю оголошено “11.07.2025”. П. 1 Розділу III. Тендерної документації визначено, що документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Документи, подані Учасником на виконання п. 4.2. Додатку № 4 до Тендерної документації (розрахунки кошторисної частини) не містять власноручного підпису учасника/уповноваженої особи учасника, а також електронного підпису на кожен з таких документів. П. 43 Особливостей та п. 3 Розділу V. Тендерної документації визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно наявна необхідність розмітити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Керуючись п. 43 Особливостей, п. 3 Розділу V. Тендерної документації, Положенням про уповноважену особу, уповноважена особа Ухвалила: Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. На підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, згідно п. 1.1.1 Додатку №4 до Тендерної документації, учасник надає: Довідку, складену у довільній формі, з інформацією про наявність у власності, користуванні, на інших правах нерухомого майна (офісного або складського приміщення) із долученням документів, що підтверджують їх наявність в учасника (витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або договорів оренди). 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. Долучено Договір оренди тимчасової споруди 45 кв.м. (далі - Договір) із посиланням на Додаток 1 (акт приймання предмета оренди) та Додаток 2 (акт повернення предмета оренди) (п. 1.1., п. 2.1.5. Договору) зі строком дії «з дня підписання до 31.08.2020» (п. 6.1. Договору). Долучені: - Додаток 1 від 01.08.2019 (акт приймання-передачі споруди), який не містить печатки орендаря; - Додаток 2 від 31.07.2022 про зміни до п. 6.1. Договору (договір діє з 31.07.2022 до 31.07.2025). П. 7.2., п. 7.2.1. Договору визначено, що Сторони в період дії цього договору можуть вносити до нього зміни шляхом укладення належно оформленої додаткової угоди. Додатком 2 до Договору внесено зміни до Договору всупереч вимогам п. 7.2., п. 7.2.1. п. 2.1.5. Договору. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити належно оформлену додаткову угоду до Договору оренди тимчасової споруди від 01.08.2019 щодо строку дії. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. На підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно п. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації, учасник надає: - довідку, складену у довільній формі, із інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - копію посвідчення монтажників та накази на їх призначення з додаванням копій паспортів та ідентифікаційного коду. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником долучена Довідка № 11 від 22.07.2025 з інформацією про наказ про прийняття на роботу Тимчук Р.С “5-к”, а долучено наказ “2-к”. За інформацією, наданою в складі тендерної пропозиції Учасника, наявні три монтажника. Наявні посвідчення монтажників Тимчук Р.В. та Слюсар К.Ю. Відсутнє посвідчення монтажника Чміль О.А. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити скориговану довідку в частині номера наказу про прийняття на роботу Тимчук Р.С. Долучити посвідчення монтажника Чміль О.А. 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно п. 1.1.3 Додатку № 4 до Тендерної документації, наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів із нового будівництва або реконструкції, або реставрації, або капітального ремонту підтверджується не менш як двома аналогічними за предметом закупівлі договорами, за якими виконано або виконується зобов’язання. 3.2. Перелік виявлених невідповідностей. Долучений Договір субпідряду від 20.09.2022, невід’ємною частиною якого є Додаток № 3 Проектна документація з відміткою “В роботу”, яка відсутня в складі тендерної пропозиції Учасника. Договір подано не в повному обсязі. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити аналогічний за предметом закупівлі договір в повному обсязі 4.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 4.3 Додатку № 4 до Тендерної документації визначено, що учасник у складі пропозиції гарантує листом, що вартість матеріально-технічних ресурсів не перевищуватиме середньорегіональну (за матеріалами – за цінами виробників, що склалися в регіоні), будівельні матеріали та комплектуючі вироби, конструкції та системи, що застосовуються учасником для виконання робіт, обладнання, що підлягає встановленню, є новими тобто такими, що раніше не використовувалися і повністю відповідають вимогам щодо їх якості, а також усім технічним вимогам/державним стандартам та мають відповідні сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують їх якість та безпечність, та копії яких учасник зобов’язується надати на першу вимогу замовника. 4.2. Перелік виявлених невідповідностей. Відсутній такий гарантійний лист. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити гарантійний лист. 5.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 6.5 Додатку № 4 до Тендерної документації визначено, що надається заповнений проєкт договору про закупівлю в частині місцезнаходження учасника і його банківських реквізитів. 5.2. Перелік виявлених невідповідностей. Долучений проєкт договору, заповнений в частині місцезнаходження учасника і його банківських реквізитів в графі “Замовник”, а не “Підрядник”, що не відповідає статусу учасника. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити скоригованй проєкт договору про закупівлю в частині місцезнаходження учасника і його банківських реквізитів щодо «Підрядника», а не «Замовника». 6.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 4.2 Додатку № 4 до до Тендерної документації вимагається кошторисна частина (розрахунки). П. 1 Розділу III. Тендерної документації визначено, що документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). 6.2. Перелік виявлених невідповідностей. Документи кошторисної частини містять посилання на дату складання “05.06.2025”, в той час як закупівлю оголошено “11.07.2025”. Документи, подані Учасником на виконання п. 4.2. Додатку № 4 до Тендерної документації (розрахунки кошторисної частини), не містять власноручного підпису учасника/уповноваженої особи учасника, а також електронного підпису на кожен з таких документів. 6.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити підписані в порядку п. Розділу III. Тендерної документації документи подані Учасником на виконання п. 4.2. Додатку № 4 до Тендерної документації (розрахунки кошторисної частини) із датою їх складання не раніше дати оголошення закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.