Період оскарження умов закупівлі - по 23-07-2025, 00:00
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 02.06.2025 року №63. Рапорт начальника відділу ресурсного забезпечення Разборського С.В. від 11.07.2025 №Р-2599/47. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Мова тендерної пропозиції – українська.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 5 853 340 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 58 535 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 28 681,37 UAH |
| Замовник: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 38635397 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://vn.dsns.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Василь Симотюк |
| Телефон: | +380432326462 |
| E-mail: | v.symotiuk@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 21021, Україна, Вінницька область,м. Вінниця, вул. 600-Річчя, буд. 11 |
3 |
В процесі розгляду документів та інформації наданої учасником встановлено необхідність глибшого і детальнішого аналізу тендерної пропозиції учасника фахівцями робочої групи замовника, а також фахівцями відділу ресурсного забезпечення, відділу економіки і фінансів, юридичного сектору та сектору з питань запобігання і виявлення корупції, щодо її відповідності технічному завданню встановленому замовником у тендерній документації. З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства “БМП Кентавр” ЄДРПОУ 36310360 (UA-EDR) до 20 робочих днів, а саме до 22 серпня 2025 року (протокол уповноваженої особи №21 від 30 липня 2025 року).
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП “БМП Кентавр” в період з 28 по 31 липня 2025 року було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані ПП “БМП Кентавр” в його тендерній пропозиції, подання яких передбачалося Додатком 1 до тендерної документації та тендерною докуме6нтацією замовника. Перелік виявлених невідповідностей: - у складі тендерної пропозиції Учасник надав Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 25.07.2025р. вих №25/07/01 (документ із назвою: “Про наявність мтб (6).pdf”), яка не відповідає вимогам замовника сформованим на основі проєктної документації і наведеним у пункті 1.1 додатку №1 до тендерної документації про підтвердження наявності в учасника мінімально-необхідної кількості основних позицій техніки та обладнання, зокрема учасником в Довідці об’єднано в одній комірки назви різної техніки в одне найменування, основні характеристики техніки: автогрейдер ДЗ-143 двигун потужністю 95.6 кВт (130 к.с.), автосамоскид КАМАЗ 55102 вантажопідйомність 8,5 т, зварювальний апарат для пластикових труб Turan Makina AL 315 потужність 4,8 кВт, бульдозер ДЗ-64 потужність 105 кВт, екскаватор навантажувач caterpillar 428F2 об’єм ковша 0,33 м3, компресор пересувний DAC5 продуктивність 2,2м3/хв, коток дорожній HAMM DV-8 маса 8.5 т, міні навантажувач caterpillar 246D вантажопідйомність 1 т - не відповідають фактичним технічним характеристикам, запропонована учасником техніка: козловий кран вантажопідйомність 32 т, гусеничный кран вантажопід’ємність 25т 40т 100т, машини свердлильні електричні потужність від 700 Вт, молотки відбійні пневматичні при роботі від пересувних компресорних станцій потужність 900 Вт, прес-ножиці комбіновані зусилля 9 т, розчинонасос продуктивність 3 м3/год, установка для зварювання ручного дугового, установки для гідравлічних випробувань трубопроводів тиск нагнітання, щітки дорожні навісні на базі трактора робоча швидкість 20 км/год - не містить марок чи моделей техніки за якими можна визначити відповідність характеристик техніки, учасник в Довідці пропонує техніку не на основі проєктної документації та не наведену у пункті 1.1 додатку №1 до тендерної документації; - Учасник надав документ: “Підписаний БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ _ N71.50.0000000019 (1).pdf” у форматі електронного документу без надання кваліфікованого електронного підпису особи яка підписала банківську гарантію; - Учасник надав документи: “Підписаний Витяг з держ реестру банків (1).pdf”, “Підписаний Довереность (1).pdf”, “Підписаний Договір-заява _ N71.50.0000000019.pdf”, “Підписаний Licenz (1).pdf”, у форматі сканованих копій документів без оформлення їх належним чином, а саме відміток про засвідчення копій документів; - у складі тендерної пропозиції Учасник надав Довідку з інформацією про наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 23.07.2025р. вих №23/07/06 (документ із назвою: “довідка аналогічний договір.pdf”) із зазначенням суми аналогічного договору 31 869 715,57 гривень, Договір підряду від 02.10.2023 №03/10-23 (документ із назвою: “аналогічний договір ПРУ ЗОШ_11.pdf”) на суму 39 245 394,90 гривень, Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2023-09-08-011844-a (документ із назвою: “звіт про виконання аналогічного договору.pdf”) на суму 32 453 200,90 гривень, та Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2024 р. від 20.12.2024 року (документ із назвою: “2024_12_4_I.pdf”) про вартість виконаних будівельних робіт на суму 31 869 715,57 гривень, які в сукупності не підтверджують факт повного виконання аналогічного Договору; - у складі тендерної пропозиції Учасник надав Договір підряду від 02.10.2023 №03/10-23 (документ із назвою: “аналогічний договір ПРУ ЗОШ_11.pdf”) без невід’ємних додатків до договору - додаткові угоди про внесення змін в договірну ціну, про зменшення обсягів закупівлі тощо; - у складі тендерної пропозиції Учасник надав Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 06.08.2019 року (документ із назвою: “37. Декларація відповідності мтб (2) (1) (2) (1).pdf”) в якій відсутня інформація про право провадження учасником виду господарської діяльності / виконання робіт з будівництва та/або виконання виду робіт, а саме: вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою машин і механізмів; газополум’яних, а також наплавочних і паяльних робіт що виконуються із застосуванням відкритого полум’я, що не відповідає вимога Додатку №1 до тендерної документації; - у складі тендерної пропозиції Учасник надав Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва від 23.07.2025р. (документ із назвою: “14_ДЦ_ВРЗКР.rtf”) в якій ціна матеріалів, виробів і конструкцій за 329-а позиціями (за виключенням позицій: 80, 83, 91, 93, 120, 122, 123, 139, 150, 151-156, 192-194, 201, 238, 239, 241-244, 247, 252, 255, 257, 258, 265, 268, 269, 271, 272, 274, 277, 278, 281, 282, 286, 305, 312, 315, 331, 339-342, 345, 358, 359, 383-385, 387) вища за ціни проєтно-кошторисної документації затвердженої замовником; - Учасник у складі тендерної пропозиції не надав підписану організацією-Учасником та у визначених місцях скріплену печаткою Кошторисну документацію, що не відповідає вимогам Додатку №1 до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - щодо надання довідки за формою 1, що містить перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) — абзац 3 пункту 1 розділу 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації замовника; - щодо надання документів у формі електронного документа з накладенням електронного підпису — абзац 8 пункту 3.1 Розділу ІІІ Тендерної документації замовника; - щодо надання документів оформлених належним чином — абзац 11 пункту 3.1 Розділу ІІІ Тендерної документації замовника; - щодо надання документів про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) — розділ 1.3 Додатку 1 до Тендерної документації замовника; - щодо надання аналогічного договору з усіма додатками — підпункт 2) розділу 1.3 Додатку 1 до Тендерної документації замовника, абзац 5 пункту 3.1 Розділу ІІІ Тендерної документації замовника; - щодо надання документів на право провадження виду господарської діяльності / виконання робіт з будівництва та/або виконання виду робіт — розділ 11 Додатку 1 до Тендерної документації замовника; - щодо надання розрахунків договірної ціни (ціни тендерної пропозиції) з вартістю матеріалів, виробів і конструкцій, застосування яких передбачено проєктно-кошторисною документацією, на підставі аналізу власного банку даних, але у розмірі, який, не повинен перевищувати рівень, що склався у регіоні за цінами виробників — абзац 7 додатку 1.1 до Додатку 1 до Тендерної документації замовника; - щодо надання підписаної організацією-Учасником та у визначених місцях скріплену печаткою Кошторисної документації — абзац 15 додатку 1.1 до Додатку 1 до Тендерної документації замовника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - оновлену Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою 1, що містить перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), який відповідає вимогам замовника, сформованим на основі проєктної документації та наведеним у пункті 1.1 додатка №1 до тендерної документації для підтвердження наявності в учасника мінімально-необхідної кількості основних позицій техніки та обладнання; - оновлений документ “Підписаний БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ _ N71.50.0000000019 (1).pdf” разом із кваліфікованим електронним підписом особи, яка підписала документ; - оновлені документи “Підписаний Витяг з держ реестру банків (1).pdf”, “Підписаний Довереность (1).pdf”, “Підписаний Договір-заява _ N71.50.0000000019.pdf”, “Підписаний Licenz (1).pdf” оформлені відповідно до вимог абзацу 11 пункту 3.1 Розділу ІІІ Тендерної документації замовника з відміткою про засвідчення копії документу, яка складається з таких елементів: слів “Згідно з оригіналом” (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту “Підпис” на лицьовому боці останнього аркуша копії документа; - оновлені документи про наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, з інформацією яка підтверджує факт повного виконання аналогічного Договору; - оновлений Договір підряду від 02.10.2023 №03/10-23 разом із невід’ємними додатками до договору, а саме: додаткові угоди про внесення змін в договірну ціну, про зменшення обсягів закупівлі, тощо; - оновлену Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці із зазначенням інформації про право провадження учасником вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою машин і механізмів; газополум’яних, а також наплавочних і паяльних робіт що виконуються із застосуванням відкритого полум’я; - аналіз цін матеріалів, виробів і конструкцій за кожною із 329-и позицій, що вищі за ціни затверджені замовником в проєктно-кошторисній документації та вказані учасником у Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва від 23.07.2025р., які склалися на дату оформлення ціни пропозиції учасника за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів на підставі аналізу власного банку даних у розмірах, який не повинен перевищувати рівень, що склався у регіоні за цінами виробників; - кошторисну документацію підписану організацією-Учасником та у визначених місцях скріплену печаткою з дотриманням вимог абзацу 8 пункту 3.1 Розділу ІІІ Тендерної документації замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.