Період оскарження умов закупівлі - по 23-07-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 6 189 420 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 61 894,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 43330285 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://phm.gov.ua |
| Контактна особа: | Більченко Олег Петрович |
| Телефон: | +380456751883 |
| E-mail: | budjkg@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08400, Україна, Київська область,місто Переяслав, вулиця Богдана Хмельницького 29/36 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Протокольне рішення (протокол № 18) Уповноваженої особи замовника – відділ капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради (код ЄДРПОУ 43330285) 01.09. 2025 року м. Переяслав Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про прийняття рішення про відміну процедури закупівлі «Капітальний ремонт даху та будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 10 «Любавонька» Переяславської міської ради за адресою вул. Грушевського Михайла 55-б м. Переяслав Київської області, в сумі 6189420,00 грн. код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (далі — Закупівля) на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). 2. Про зазначення в електронній системі закупівель підстави для відміни процедури щодо Закупівлі. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-07-11-010306-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Під час проведення Закупівлі встановлено таке порушення: Абзацами третім-четвертим пункту «3.6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» розділу 3 тендерної документації по даній Закупівлі встановлено наступну вимогу: «Перед складанням пропозиції необхідно здійснити попереднє обстеження на території об’єкта, ознайомитися з видами та об’ємами робіт та скласти відповідний акт за результатами обстеження об’єкту, попередньо погодивши огляд з замовником. Огляд об’єкту учасником перед подачею Пропозиції є обов’язковим. Акт з результатами обстеження об’єкта завірений представником замовника та представником від учасника, має бути наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті, не беруться до уваги та не розглядаються.» Зазначене порушення у відповідності до пункту 2 розділу ІІ Методичних рекомендацій щодо особливості здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених наказом Міністерства економіки України від 22.11.2024 №26335 є дискримінаційною вимогою та порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Виявлене порушення неможливо виправити протягом тендерної процедури. Це порушення призвело до незворотних наслідків, а саме, втрати конкуренції через штучно обмежену кількість учасників, що суттєво вплинуло на процес закупівлі. Для запобігання притягнення відповідальних осіб Замовника до адміністративної відповідальності по даній Закупівлі та можливості визнання майбутнього договору про закупівлю недійсним, замовник може відмінити відкриті торги через неможливість усунення порушень. Відповідно до підпункту 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Відповідно до пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі — Особливості) замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи вищезазначене, потрібно відмінити закупівлю UA-2025-07-11-010306-а) з підстав визначених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» : «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути» та відповідно до підпункту 2 пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. Вказане порушення підтверджується службовою запискою №3-Вт від 01.09.2025 року підписаною начальником відділу капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради Олександром ВІТКІВСЬКИМ. Зазначене порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. ВИРІШИВ(-ЛА): 1. Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. Уповноважена особа відділу капітального будів- ництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради Олег БІЛЬЧЕНКО
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
12-09-2025, 00:00
Період оскарження:
з 01-09-2025, 14:28 по 12-09-2025, 00:00
Документи:
Протокольне рішення (протокол №12) Уповноваженої особи замовника – відділ капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради (код ЄДРПОУ 43330285) 04 серпня 2025 року м. Переяслав Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника Дочірнього підприємства «СІТІБУД» Приватного акціонерного товариства «БУДІВЕЛЬНИК-14» (код ЄДРПОУ 32458745) (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі «Капітальний ремонт даху та будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №10 «Любавонька» Переяславської міської ради за адресою вул.Грушевського Михайла,55-б м.Переяслав Київської області» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (далі — Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: : № UA-2025-07-010306-a По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 25 серпня 2025 року включно. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИВ(-ЛА): 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної до 25 серпня 2025 року включно. 2. Оприлюднити цей протокол з повідомленням про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа відділу капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради Олег БІЛЬЧЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.