Період оскарження умов закупівлі - по 01-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 56 156 648 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 280 783,24 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ, ВІДБУДОВИ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 04058516 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Саріогло Станіслав |
| Телефон: | 577252879 |
| E-mail: | zakupivli.dbvr1@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 61003, Україна, Харківська область,місто Харків, МАЙДАН КОНСТИТУЦІЇ, будинок 7 |
4 |
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), 11.07.2025 року оголошено про проведення процедури закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по вул. Дружби Народів, 236 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація). Пунктом 41 Особливостей передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Частиною 10 статті 29 Закону передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції\пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ТОВ «РАТЬ» — учасником процедури закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по вул. Дружби Народів, 236 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація), у складі своєї тендерної пропозиції надано значний обсяг документів, зокрема, на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, які зазначено у технічному завданні (Додаток № 1 до цієї тендерної документації). В свою чергу, опрацювання зазначених документів профільними фахівцями замовника (зокрема, фахівцями будівельного та кошторисно-договірного відділів), а саме: встановлення спроможності ТОВ «РАТЬ» виконати роботи у відповідності до технічного завдання ресурсами, зазначеними учасником в документах наданих ним у відповідності до Додатку № 3 до тендерної документації потребує додаткового часу. З огляду на зазначене, уповноважена особа прийняла рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РАТЬ» — учасника процедури закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по вул. Дружби Народів, 236 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація до 29.08.2025 року (протокол уповноваженої особи від 11.08.2025 року № 331).
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Довідка від 22.07.2025 № 22/07-16 складена у невідповідності до вимог тендерної документації. 1.2. Інформацію, яка зазначена у довідці від 22.07.2025 № 22/07-16 не засвідчено документами на підтвердження права власності або права користування (договори оренди, надання послуг тощо) відповідними ресурсами. 1.3. Відсутня довідка з інформацією щодо неподання звіту про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) (Форма № 2) з посиланням на відповідний нормативний документ та документ (передбачений чинним законодавством). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп. 1.1 п. 1 розд. 3.1. Додатку № 3 до тендерної документації; п. 3 розд. 3.1. Додатку № 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (відповідні довідки згідно з вимогами замовника та підтверджуючи документи).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.