Період оскарження умов закупівлі - по 18-07-2025, 00:00
Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Всеволода Татькова, 13/1, місто Харків (код ДК 021:2015-45440000-3 Фарбування та скління)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 497 629,03 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 488,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 14 920 UAH |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43927048 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Пилипенко Арина |
| Телефон: | 380577252660 |
| E-mail: | arinadgkh@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 61003, Україна, Харківська область,місто Харків, Конституції майдан, будинок 7 |
1 |
Департаментом житлово-комунального господарства Харківської міської ради оголошено проведення процедури відкритих торгів відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), на закупівлю за предметом: «Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Всеволода Татькова, 13/1, місто Харків (код ДК 021:2015-45440000-3 Фарбування та скління)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-11-009089-a). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, під час розгляду тендерної пропозиції КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦБУД" (далі - Учасник), яка визначена за результатами автоматичної оцінки найбільш економічно вигідною, було виявлено наступні невідповідності. Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії аналогічних договорів з поточного ремонту не в повному обсязі, а саме у Договорі ПР-694/24 від 03.06.2024 - відсутній розрахунок №6 та Відомість ресурсів. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 2 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації “2.1. На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів надати копії не менше 2 (двох) аналогічних договорів з поточного ремонту з усіма додатками до них, в тому числі з додатковими угодами з усіма додатками до них (якщо такі укладались), які були виконані. 2.2. Копії документів, що підтверджують повне виконання наданих аналогічних договорів, а саме копії актів приймання-передачі, або актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідок про вартість виконання робіт (фopми КБ-3). 2.3. Відгук(и) про належне виконання наданих аналогічних договорів, які повинні містити інформацію щодо номеру, дати та предмету укладених договорів та інформацію про повне їх виконання і відсутність претензій з боку контрагента.” Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів надати копії не менше 2 (двох) аналогічних договорів з поточного ремонту з усіма додатками до них, в тому числі з додатковими угодами з усіма додатками до них (якщо такі укладались), які були виконані. - Копії документів, що підтверджують повне виконання наданих аналогічних договорів, а саме копії актів приймання-передачі, або актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідок про вартість виконання робіт (фopми КБ-3). - Відгук(и) про належне виконання наданих аналогічних договорів, які повинні містити інформацію щодо номеру, дати та предмету укладених договорів та інформацію про повне їх виконання і відсутність претензій з боку контрагента.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.