Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 620 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44124263 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анатолій Набоков |
| Телефон: | 380633409477 |
| E-mail: | avosmd@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції 1.Найменування замовника: Департамент з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради 2. Ідентифікаційний код: ЄДРПОУ 44124263 3. Місцезнаходження замовника: Україна, 49000, м.Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 4. Предмет закупівлі: Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт сантехсистем у житловому будинку,розташованому за адресою: м. Дніпро, ж/м Покровський, буд. 5-А), ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи, 5. Ідентифікатор процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-07-11-008693-a 6. Найменування учасника: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „ГОЛДЕН СЕРВІС“" 7. Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: у зв’язку з великим навантаженням уповноваженої особи
Відповідно до п.2 Додатку 2 тендерної документації Інформація про чисельність персоналу (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі за підписом уповноваженої особи учасника. Обов’язкова наявність у штаті учасника (оформлених за основним місцем роботи) 5 працівників, серед них: не менше 1 (одного) начальника дільниці, не менше 1 (одного) кошторисника, водночас обов’язкова наявність 2 працівників, оформлених за основним місцем роботи, які пройшли навчання з питань охорони праці посадових осіб і спеціалістів у відповідності до "Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці" (НПАОП 0.00-4.12-05), 2 працівників- які пройшли навчання посадових осіб та спеціалістів за "Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті" (НПАОП 0.00-1.15-07), 1 працівника- який пройшов Спеціальне навчання робітників, які виконують роботи на висоті, за "Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті" (НПАОП 0.00-1.15-07) Разом з тим, з метою доведення надійності учасника надати копію звіту податкового розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, з квитанцією про прийняття такого звіту органом контролю. *у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені вище цього кваліфікаційного критерію, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами подаються саме ним, або відповідні пояснення з посиланням на чинне законодавство щодо неподання таких документів. На підтвердження наявності таких працівників у складі пропозиції надаються копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або трудових договорів, або копії співпраці цивільно-правового характеру або скановані кольорові копії наказів про прийняття на роботу. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників Учасником не надано, документи, щодо проходження навчання з охорони праці Тому, враховуючи дане зауваження, Учасник має протягом 24 годин з моменту публікації повідомлення про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель усунути невідповідності і опублікувати їх в електронній системі закупівель не пізніше вказаного строку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.