Період оскарження умов закупівлі - по 23-07-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 25 956 040 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 129 780,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37445442 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бугай Дмитро Вікторович |
| Телефон: | 380444199838 |
| E-mail: | dugaj.103@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 04211, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ ЙОРДАНСЬКА, будинок 11-А |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. У ході здійснення процедури відкритих торгів з Особливостями виявлено технічну помилку в очікуваній вартості предмета закупівлі. У зв’язку з цим виникла необхідність скасування процедури відкритих торгів з метою усунення виявленої помилки та недопущення порушення принципів здійснення публічних закупівель. В зв’язку з цим, Замовник відміняє відкриті торги відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
26-07-2025, 00:00
Період оскарження:
з 15-07-2025, 10:21 по 26-07-2025, 00:00
Документи: