Період оскарження умов закупівлі - по 23-07-2025, 00:00
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 705 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 18 525 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37470086 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Красієнко Інна Леонідівна |
| Телефон: | 380444893554 |
| E-mail: | inna.krasiienko@kyivcity.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область,Київ, вулиця Зоологічна, будинок 6-А |
5 |
Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС", код ЄДРПОУ/ІПН 33147770 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до вимог пп. 1.2.2. пункту 1 додатку № 1 до тендерної документації Учасник у своїй тендерній пропозиції «На зазначений в довідці ручной електроінструмент (а саме перфоратор, шурупокрут/шуруповерт) у складі пропозиції учасник надає чинний протокол перевірки ізоляції електроінструменту, виданий електротехнічною лабораторією.». В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази міститься електроінструмент: Перфоратор електричний Stark SDS-Plus RH 1350 PROFI; 1350Вт – 4 од.; Перфоратор електричний Stark SDS-Plus RH 920 Q PROFI; 920Вт – 5 од. Учасник надав, на зазначений в довідці ручний електроінструмент, ТЕХНІЧНИЙ ЗВІТ № 052/25 По проведенню електровимірювальних та випробувальних робіт електроінструменту відповідно до вимог ПУЕ та ПТЕЕС. Кількість електроінструменту у довідці (Перфоратор електричний Stark SDS-Plus RH 1350 PROFI; 1350Вт; Перфоратор електричний Stark SDS-Plus RH 920 Q PROFI; 920Вт) не співпадає з кількістю, зазначеній у протоколі № 1 Випробовування електроінструменту ТЕХНІЧНОГО ЗВІТУ № 052/25. 2. Відповідно до вимог пп. 1.2.3. пункту 1 додатку № 1 до тендерної документації Учасник у своїй тендерній пропозиції надає «довідку в довільній формі (на бланку підприємства) про наявність опорного пункту для обслуговуючого персоналу (офісу та складських, та/або виробничих приміщень учасника, з вказаними номерами телефонів, адреси та наданням копії Договору оренди/права власності)». Учасник не надав копії Договору оренди/права власності на орендоване офісне приміщення та орендоване складське приміщення, які зазначені у довідці про наявність приміщень. 3. Відповідно до вимог п. 8 розділу «Документи від учасника що надаються у складі пропозиції до кінцевого строку подання:» додатку № 3 до тендерної документації Учасник у своїй тендерній пропозиції у складі кошторисної документації надає План фінансування. Учасник надав у складі кошторисної документації План фінансування, але не вказав суму, яка підлягає оплаті. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп. 1.2.2 пункту 1 додатку № 1 до тендерної документації; пп. 1.2.3 пункту 1 додатку № 1 до тендерної документації; п. 8 розділу «Документи від учасника що надаються у складі пропозиції до кінцевого строку подання:» додатку № 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Привести у відповідність інформацію щодо кількості та перевірки ізоляції електроінструменту, зазначеного в довідці про наявність обладнання та матеріального технічної бази; 2. Надати копії Договору оренди/права власності на орендоване офісне приміщення та орендоване складське приміщення, які зазначені у довідці про наявність приміщень; 3. Надати план фінансування з вказаною вартістю. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.