Період оскарження умов закупівлі - по 23-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 868 560,82 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 34 342,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 25 000 UAH |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Сервісний центр" |
| ЄДРПОУ: | 33313609 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мнацаканян Артавазд Місакович |
| Телефон: | 380487054380 |
| E-mail: | kpsc@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65045, Україна, Одеська область,Одеса, вулиця ПРЕОБРАЖЕНСЬКА, будинок 52 |
5 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ «ВІДБУДОВА ПІВДЕНЬ» в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Всупереч вимог п. 2.1. розділу 2 та ч. 1 додатку № 3 тендерної документації, Учасником не надано інформації (документів) що підтверджують наявність працевлаштованого працівника у Учасника, а саме: «виконавця робіт або майстра будівельних та монтажних робіт». Окрім того, надана Учасником «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» № 18/2307 від 23.07.2025 не містить повної інформації, щодо імені та по батькові зазначених у довідці працівників. 1.2. У складі тендерної пропозиції Учасником надано «Договір підряду № 40/24к від 07.06.2024» (далі – Договір №40/24к) на підтвердження досвіду з виконання аналогічних договорів. Під час перевірки вказаного документа встановлено, що у додатку № 20.6.3. (локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів) договору №40/24к Учасником завантажено пошкоджені (дефектні) скан-копії локальних кошторисів, які неможливо прочитати, а саме (сторінки у скан-документі) № 20, 38, 39, 49, 50, 57, 65 – 69. Також Учасником не завантажено сторінку № 8 підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-04 ЕТР додатку № 20.6.3. договору № 40/24к. Вказані невідповідності суперечать вимогам п. 1.3. розділу 2 та ч. 1 додатку № 3 тендерної документації. 2) З урахуванням викладеного, у Замовника виникла необхідність в оприлюдненні повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель з урахуванням вимог пункту 43 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Учаснику закупівлі необхідно виправити невідповідності в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: 2.1. Надати нову довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та документи, що підтверджують наявність працевлаштованого працівника в Учасника, а саме: «виконавця робіт або майстра будівельних та монтажних робіт» з урахуванням зауважень виявлених Замовником та у відповідності до вимог п. 2.1. розділу 2 та ч. 1 додатку № 3 тендерної документації; 2.2. Виправити невідповідності, що зазначені у п. 1.2. даної вимоги з урахуванням зауважень виявлених Замовником та у відповідності до вимог п. 1.3. розділу 2 та ч. 1 додатку № 3 тендерної документації, шляхом завантаження коректних скан-копій відповідних документів, що є додатками до договору № 40/24к від 07.06.2024 р.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.