Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 534 953,41 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 674,77 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Линовицька селищна рада |
| ЄДРПОУ: | 04412455 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://gromada.org.ua/gromada/lynovycka// |
| Контактна особа: | Юлія Марієн |
| Телефон: | +380976239906 |
| E-mail: | yur-rada@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 17584, Україна, Чернігівська область,Прилуцький район, смт. Линовиця, вул. Шевченка,1 |
3 |
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 43 щодо прийняття рішення уповноваженою особою с-ще Линовиця 01 серпня 2025 року Порядок денний: 1. Про прийняття рішення про затвердження повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції ПП "РЕМДОР-БУД" (ЄДРПОУ: 34464368) (далі — Учасник) та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі за предметом «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття по вулиці Тиха в селищі Линовиця Прилуцького району Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі – Закупівля). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-07-11-003705-a. По першому питанню: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 2) Перелік виявлених невідповідностей; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Замовником встановлено вимогу: Пп.2 п.10 Додатку №10 Тендерної документації: «Довідка відповідно до визначеної тендерною документацією форми, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження надати копії документів, що підтверджують трудові відносини з кожним працівником, що вказаний в довідці (підтвердити одним з документів: або копії наказів про призначення, або копії трудових книжок з відміткою про працевлаштування, або копії трудових договорів) Обов’язковою умовою є наявність у штаті підприємства-учасника інженерно-технічних працівників, які мають вищу/неповну вищу освіту з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник», тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, тощо та працівників робітничих спеціальностей: водіїв, механізаторів, робітників тощо.» Учасник надає додаток «Працівники.pdf» у якому надано довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід де зазначено перелік працівників. Однак Учасником у складі тендерної пропозиції не надає копію наказу про призначення, або копію трудової книжки з відміткою про працевлаштування, або копію трудового договору на працівників: Шматко Роман Миколайович, Рева Юрій Сергійович, Коваленко Олександр Сергійович, Кремінь Володимир Федорович, Шпильовий Леонід Володимирович, Матющенко Олександр Анатолійович, Ушенко Віталій Миколайович. Також додаток «Працівники.pdf» не містить документу про здобуття Шматко Романом Миколайовичем освіти за спеціальністю технік-геодезист У зв’язку з викладеним, просимо усунути виявлені невідповідності шляхом надання: • копії одного з документів, що підтверджує факт працевлаштування Шматко Роман Миколайович, Рева Юрій Сергійович, Коваленко Олександр Сергійович, Кремінь Володимир Федорович, Шпильовий Леонід Володимирович, Матющенко Олександр Анатолійович, Ушенко Віталій Миколайович (наказ про призначення, або трудова книжка з відповідною відміткою, або трудовий договір); • документу про здобуття Шматко Романом Миколайовичем освіти за спеціальністю технік-геодезист По другому питанню: Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію з вимогою про усунення невідповідностей учасником в електронній системі закупівель у строки, встановлені зазначеною нормою. За результатами розгляду питань порядку денного вирішив: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ПП "РЕМДОР-БУД" (ЄДРПОУ: 34464368) в електронній системі закупівель на підставі пункту 43 Особливостей. 2. Оприлюднити інформацію про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Уповноважена особа Юлія Марієн
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 38 щодо прийняття рішення уповноваженою особою с-ще Линовиця «28» липня 2025 року ПРИСУТНІ: Уповноважена особа: «Юлія Марієн» Усього: 1 особа ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів № UA-2025-07-11-003705-a предметом «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття по вулиці Тиха в селищі Линовиця Прилуцького району Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі – Закупівля). 2. Щодо закупівлі «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття по вулиці Тиха в селищі Линовиця Прилуцького району Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі - Закупівля). 3. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції - у вигляді прийнятого протокольного рішення. По першому питанню порядку денного: Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником ТОВ "АВТОБУДТЕК" (ЄДРПОУ: 33548843) (Далі - Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з під час попереднього розгляду пропозиції виявлено необхідність уточнення інформації, що міститься в документах щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. У зв’язку з цим виникла потреба в додатковому часі для аналізу поданих документів. виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів – тобто до 01.08.2025 року включно та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1.Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі до 20 робочих днів, з дня визначення її як найбільш економічно вигідною – до 01.08.2025 року. 2.Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення, відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону. О (10-00.) засідання уповноваженої особи було завершено. Уповноважена особа Ю.Марієн
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 40 щодо прийняття рішення уповноваженою особою с-ще Линовиця «28» липня 2025 року Порядок денний: 1. Про прийняття рішення про затвердження повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції ТОВ "АВТОБУДТЕК" (ЄДРПОУ: 33548843) (далі — Учасник) та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі за предметом «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття по вулиці Тиха в селищі Линовиця Прилуцького району Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі – Закупівля). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-07-11-003705-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 2) Перелік виявлених невідповідностей; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Замовником встановлено вимогу: Додатком №6 тендерної документації затверджено форму довідки з інформацією про обладнання, основні будівельні (дорожні) машини, транспортні засоби, механізми, устаткування (інструменти) Учасника, що будуть використані для надання послуг за Договором про закупівлю і Учасник не повинен відступати від даної форми. Відповідно до Додатку №14 – файл «Довідка МТБ (дод.6).pdf» Учасником надано Довідку №27 від 16.07.2025р. з інформацією про обладнання, основні будівельні (дорожні) машини, транспортні засоби, механізми, устаткування (інструменти) Учасника та технології, що будуть використані для надання послуг за Договором про закупівлю. Учасник у довідці зазначає, що для надання послуг за предметом Закупівлі буде використано «автогрейдер SDLG», «каток BOMAG», «машина поливально-мийна КАМАЗ 43253», однак учасником не зазначено повну інформацію про марку/модель, рік випуску, технічний стан «автогрейдер SDLG», «каток BOMAG» і рік випуску, технічний стан «машина поливально-мийна КАМАЗ 43253». Просимо усунути вказану невідповідність шляхом надання оновленої довідки, складеної у відповідності до форми, затвердженої Додатком №6 тендерної документації, з повним зазначенням інформації про точну марку/модель кожної одиниці техніки, рік її випуску, технічний стан. 2. Замовником встановлено вимогу: Пп.2 п.10 Додатку №10 Тендерної документації: «Довідка відповідно до визначеної тендерною документацією форми, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження надати копії документів, що підтверджують трудові відносини з кожним працівником, що вказаний в довідці (підтвердити одним з документів: або копії наказів про призначення, або копії трудових книжок з відміткою про працевлаштування, або копії трудових договорів) Обов’язковою умовою є наявність у штаті підприємства-учасника інженерно-технічних працівників, які мають вищу/неповну вищу освіту з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник», тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, тощо та працівників робітничих спеціальностей: водіїв, механізаторів, робітників тощо.» Учасником надає додаток №22 – «22. Довідка працівники.pdf» у якій зазначено працівника - Дахно Сергій Сергійович, геодезист, вища освіта. Однак Учасник у складі тендерної пропозиції не надає копію наказу про призначення, або копію трудової книжки з відміткою про працевлаштування, або копію трудового договору з геодезистом - Дахно Сергієм Сергійовичем. Також довідка (додаток №22) не містить інформації про працівників робітничих спеціальностей: водіїв, механізаторів, робітників Учасника. У зв’язку з викладеним, просимо усунути виявлені невідповідності шляхом: • надання копії одного з документів, що підтверджує факт працевлаштування Дахно Сергія Сергійовича (наказ про призначення, або трудова книжка з відповідною відміткою, або трудовий договір); • подання оновленої довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації із включенням працівників робітничих спеціальностей (водії, механізатори, робітники тощо), а також документів, що підтверджують трудові відносини з ними. 3. Замовником встановлено вимогу: П.12.8 Додатку №10 Тендерної документації «У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт. В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці Учасник надає: - копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону, тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону); - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт за предметом закупівлі (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі).» Учасник надає додатки №28,30 – «28. Договір поставки товару 2024 рік_Зоря_з додатком.pdf», «30. гар.лист БК ЗОРЯ асфальт.pdf». У додатку до Договору поставки від 01.05.2024 р. Учасник зазначено про поставку сумішей асфальтобетонних дрібнозернистих тип Б, марка 1 у кількості 100,00т і сумішей асфальтобетонних крупнозернистих марка 1 у кількості 150,00т Однак згідно гарантійного листа №2 від 16.07.2025 ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗОРЯ» підтверджує поставки асфальтобетонних сумішей, а саме Суміші асфальтобетонні гарячі , що застосовуються у нижніх шарах покриттів, крупнозернисті, марка 1- 75 т. У зв’язку з викладеним, просимо усунути невідповідності шляхом надання оновленого гарантійного листа від Постачальника який міститиме повну відповідність інформації, зазначеної у договорі та додатку до нього. 4. Замовником встановлено вимогу: П.12.8 Додатку №10 Тендерної документації Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші. Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в Додатку 9 до тендерної документації. Учасником надано додаток №36 - «36. Транспортна схема (дод.9).pdf» де зазначено що Відстань перевезення поза населеним пунктом - 130,3 км зі швидкістю 49 км/год, і в населеному пункті – 55,7 км зі швидкістю 24 км/год, загальна тривалість транспортування асфальтобетонної суміші складає 2 год 24 хв. Однак такі розрахунки є математично невірними: 130,3/49 = 2,39 год, 55,7/24 = 2,19 год, 2,39 год +2,19 год = 4,58 хв У зв’язку з цим просимо усунути вказану невідповідність шляхом: • Надання уточненої транспортної схеми з правильними розрахунками фактичного часу транспортування асфальтобетонної суміші від місця розташування АБЗ до об’єкта виконання робіт, або • У разі перевищення допустимого часу транспортування – надати оновлену інформацію щодо іншого АБЗ, що відповідає вимогам щодо відстані/тривалості транспортування (не більше 3 годин), з урахуванням положень п.20.8.2 ДБН В.2.3-4-2015 та підтвердити його згідно П.12.8 Додатку №10 Тендерної документації 5. Замовником встановлено вимогу: П.9.3, 9.4,9.5 Додатку №1 Тендерної документації учасник повинен надати: копія діючого сертифікату на систему управління якістю учасника відповідно ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно будівництва доріг і автострад (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)) зі звітом за результатами аудиту не пізніше, ніж за один рік до дати проведення електронного аукціону; копія діючого сертифікату на систему екологічного управління учасника відповідно ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно будівництва доріг і автострад (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)) зі звітом за результатами аудиту не пізніше, ніж за один рік до дати проведення електронного аукціону; копія діючого сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідно ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT) стосовно будівництва доріг і автострад (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)) зі звітом за результатами аудиту не пізніше, ніж за один рік до дати проведення електронного аукціону; Учасником надано додаток №37 – «37. ISO.PDF», який містить сертифікати на управління якістю відповідно ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT), ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), однак відсутні звіти за результатами аудиту не пізніше, ніж за один рік до дати проведення електронного аукціону до таких сертифікатів У зв’язку з цим просимо усунути зазначену невідповідність шляхом надання звітів за результатами аудиту відповідно до кожного сертифіката ISO (9001, 14001, 45001), датованих не пізніше ніж за один рік до дати проведення електронного аукціону. 6. Замовником встановлено вимогу: П.7 Додатку №10 Тендерної документації Учасником на кожного з співвиконавців (яких планує залучити до надання послуг) надається інформація в довільній формі, що підтверджує відсутність застосування до них персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) регламентованих чинним законодавством України. Згідно з додатком №19 – «19. Довідка субпідрядники.pdf» ТОВ «АВТОБУДТРЕК» залучає до надання послуг машини та механізми ПП «Дорожній майстер» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗОРЯ», надання послуг машинами і механізмами не перевищує 20% вартості договору про закупівлю по предмету даної закупівлі. Однак учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформації що підтверджує відсутність застосування до них персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) регламентованих чинним законодавством України до ПП «Дорожній майстер» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗОРЯ» Просимо усунути вказану невідповідність шляхом надання інформації в довільній формі щодо відсутності санкцій, передбачених законодавством України, щодо кожного із співвиконавців — ПП «Дорожній майстер» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗОРЯ». Отже, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. По другому питанню: Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію з вимогою про усунення невідповідностей учасником в електронній системі закупівель у строки, встановлені зазначеною нормою. За результатами розгляду питань порядку денного вирішив: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "АВТОБУДТЕК" (ЄДРПОУ: 33548843) в електронній системі закупівель на підставі пункту 43 Особливостей. 2. Оприлюднити інформацію про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Уповноважена особа _____________________Юлія Марієн
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.