Закупівлю оголошено - 11-07-2025, 10:38. Дата останніх змін - 01-08-2025, 19:43

Монтаж системи оповіщення "Повітряна тривога" корпус 1, корпус 4, корпус 6, корпус 7 КУ Панютинський психоневрологічний інтернат за адресою: 64660, Україна, Харківська область, Лозівський район, селище Лиманівка, вул. Івана Середи, 10 за кодом ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи (021:2015:45316200-7 Встановлення сигналізаційного обладнання)

Монтаж системи оповіщення "Повітряна тривога" корпус 1, корпус 4, корпус 6, корпус 7 КУ Панютинський психоневрологічний інтернат за адресою: 64660, Ук... Державна закупівля - UA-2025-07-11-002238-a Монтаж системи оповіщення "Повітряна тривога" корпус 1, корпус 4, корпус 6, корпус 7 КУ Панютинський психоневрологічний інтернат за адресою: 64660, Україна, Харківська область, Лозівський район, селище Лиманівка, вул. Івана Середи, 10 за кодом ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи від замовника КУ Панютинський психоневрологічний інтернат від 7/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-11-002238-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-11-001298-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-07-2025, 10:38
по 18-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-07-2025, 10:38
по 21-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 18-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
111000
111 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 110 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КУ Панютинський психоневрологічний інтернат
ЄДРПОУ:03189647 Досьє YouControl
Сайт:https://paninternat.wixsite.com/ppinternat
Контактна особа:ІВАХНЕНКО Олена
Телефон:+380505043676
E-mail:ppinternat16@ukr.net
Місцезнаходження:
64660, Україна, Харківська область,Лозівський район, селище Лиманівка, вулиця Івана Середи, 10
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Монтаж системи оповіщення "Пов ...
111 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Монтаж системи оповіщення "Повітряна тривога" корпус 1, корпус 4, корпус 6, корпус 7 КУ Панютинський психоневрологічний інтернат за адресою: 64660, Україна, Харківська область, Лозівський район, селище Лиманівка, вул. Івана Середи, 10

1
послуга
64660 Україна Харківська область Лозівський район, селище Лиманівка вул. Івана Середи, 10
по 01-12-2025
45316200-7
Встановлення сигналізаційного обладнання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-07-2025 по 29-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, Харків, Сабурівська набережна, будинок 5, кімната 25, 61068, Наретя Наталія Олександрівна
Остаточна пропозиція:
110 441,19 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
24-07-2025, 10:20
Період подачі оскарження:
по 30-07-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-11-002238-a-c1
Номер договору:
21/07/25 М ПТ
Дата підписання договору:
01-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 01-08-2025 по 31-12-2025
110 441,19 UAH
Ціна договору
110 441,19 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
110 441,19 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Інформація зазначена в доданих файлах
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-07-2025, 19:17:35
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
15
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Довідку в довільній формі про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази* та технологій, яка повинна містити відомості про обладнання (в тому числі приміщення офісу/складу, а також транспорту (типу категорії універсал-В/вантажний фургон або інше), необхідним для виконання предмету закупівлі) та програмне забезпечення, яке буде використовувати для надання послуг: -ліцензійне програмне забезпечення АВК або інший програмний комплекс, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків. 1.1.1. Для документального підтвердження наявності програмного забезпечення, Учасник повинен надати копію(ї) відповідного (их) договору(-ів) та ліценії(й)/сертифікату(ів), виданий на його ім’я або на ім’я співвиконавця. 1.2. Для документального підтвердження наявності приміщення офісу/складу надати чинні на дату подання копії документів на право власності або на право користування/володіння (договір оренди/суборенди) на нежитлове приміщення, де розміщується матеріально-технічна база Учасника. 1.2.1. Вимоги ДЕРЖАВНИХ БУДІВЕЛЬНИХ НОРМ УКРАЇНИ «Інклюзивність будівель і споруд» (ДБН В.2.2-40:2018) є обов'язковими для виконання усіма юридичними та фізичними особами на території України (окрім будівництва індивідуальних житлових будинків). Учасник та співвиконавець(у разі залучення) зобов’язані забезпечити наявність необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників. На підтвердження цим вимогам Учасник надає технічний(і) звіт(и)/висновок/висновки щодо дотримання вимог та Витяг з реєстру будівельної діяльності або з іншого реєстру, який містить інформацію про технічне обстеження місця провадження діяльності Учасника та співвиконавця (у разі залучення). 1.3. На підтвердження права користування обладнанням учасник повинен у складі пропозиції надати копії документів, які підтверджують право власності або користування вказаним обладнанням (оборотно-сальдова відомість, договір купівлі – продажу, видаткова накладна, договір оренди тощо) та/або інформацію, де зазначено підтвердження своєї відповідності такому кваліфікаційному критерію, шляхом залучення спроможностей іншого суб’єкта господарювання, (субпідрядника/співвиконавця). 1.4. На підтвердження права користування транспортними засобами учасник має надати скан-копію документів, що підтверджують право володіння або користування з наданням копій свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та копій чинних протоколів перевірки технічного стану цих транспортних засобів, видані органом, який має право проводити таку перевірку. 1.5. Матеріально-технічна база, а саме обладнання, необхідне для виконання предмету закупівлі. має бути повірене/випробуване, про що надати чинні підтверджуючі документи (в тому числі на електроінструмент; на підйомні засоби для виконання робіт на висоти (драбина або інше)).
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Лист/довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою(у разі застосування), в якому зазначається наступна інформація: Наявність достатньої кількості працівників для монтажу системи оповіщення про повітряну тривогу, відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід (чисельність працівників, прізвища, ініціали, щодо кожного зазначеного працівника; займані посади зазначеними працівниками), з наданням сканованої копії затвердженого штатного розпису та відповідного документу про його затвердження. Достатня кількість працівників складає (мінімально): - керівник робіт/інженер/головний інженер (на підтвердження освіти та кваліфікації Учасником надається оригінал або завірена копія документу про освіту та додатку до нього керівника робіт за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; - мoнтaжник paдioeлeктpoннoї aпapaтуpи тa пpилaдiв (eлeктpoмoнтep oхopoннo-пoжeжнoї сигнaлiзaцiї/ (eлeктpoмoнтep з peмoнту тa oбслугoвувaння eлeктpoустaткувaння/eлeктpoмoнтep з peмoнту тa oбслугoвувaння aпapaтуpи тa пpистpoїв зв'язку) з нaдaнням скaновaних копій відповідного документу (сертифікaт, посвідчення, ліцензія, свідоцтво чи будь-який інший документ встaновленого зрaзку) згідно чинного зaконодaвствa; - нaлaгoджувaльник пpилaдiв aпapaтуpи тa систeм aвтoмaтичнoгo кoнтpoлю, peгулювaння тa кepувaння (нaлaгoджувaльник кoнтpoльнo-вимipювaльних пpилaдiв тa aвтoмaтики) з нaдaнням скaновaних копій відповідного документу (сертифікaт, посвідчення, ліцензія, свідоцтво чи будь-який інший документ встaновленого зрaзку) згідно чинного зaконодaвствa; - інженер-електронік/інженер-електронщик. 2.2. Для виконання умов закупівлі обов’язкова наявність в штаті учасника інженера - кошторисника/інженера – проектувальника з кошторисної документації. На підтвердження інформації Учаснику необхідно надати копії документів, що підтверджують його кваліфікацію: копію кваліфікаційного сертифікату інженера-кошторисника, копію діючого договору добровільного страхування перед третіми особами та страховий поліс до цього договору, копії наказу про призначення або копію діючої трудової угоди працівника учасника, та/або договір цивільно-правового характеру, а також обов’язково надати повідомлення про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою, та копії документів, що підтверджують проходження навчання з питань охорони праці (загальний курс, посвідчення/свідоцтво та протокол/витяг з протоколу) і з питань захисту здоров’я під час роботи з екранними пристроями (посвідчення/свідоцтво та протокол/витяг з протоколу). 2.3. Для підтвердження наявності працівників Учасник надає цивільно-правові договори/трудові угоди співпраці Учасника з працівниками/накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників з повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою. У разі надання договору цивільно-правового характеру – підтвердити сплату внесків за дану особу шляхом надання звіту 4ДФ за найближчий можливий місяць відносно кінцевої дати подання пропозицій. 2.4. У складі пропозиції надати копії документів (протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень), що підтверджують проходження навчання працівників, які будуть залучені при виконанні послуг, з питань охорони праці (загальний курс), в тому числі: керівника підприємства та інженера/відповідальної особи з охорони праці учасника. Документи мають бути дійсними на час подання пропозицій. 2.5. На працівників (згідно п.2.1 цього розділу) Учасник повинен надати: - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчення/свідоцтва про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті з наданням наказу по підприємству Учасника про призначення відповідальної особи за проведення робіт на висоті; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчення/свідоцтва про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; - Копію протоколу(або витягів з протоколів) та посвідчення про проходження навчання з «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил експлуатації електрозахисних засобів», «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів». 2.6. На підтвердження інформації про існування на підприємстві системи охороні праці Учасник повинен надати: - Копія протоколу/витягу з протоколу чи посвідчення/свідоцтво працівника, який відповідає на підприємстві за охорону праці, та наказ про його призначення; - Копію документу, який підтверджує про те, що на підприємстві Учасника впроваджена система навчання вмінню надання першої домедичної/медичної допомоги потерпілим при настанні нещасних випадків, порядок дій та способи; - Копії посвідчення/свідоцтва, сертифікатів, або інших документів, про проходження навчальних курсів працівників, вказаних згідно п.2.1 цього додатку, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт підвищеної небезпеки, де зазначена інформація про вміння надання першої домедичної/медичної допомоги потерпілим при настанні нещасних випадків, виданих організацією, яка має на це право. 2.7. Наявність проходження психофізіологічного обстеження працівників, вказаних згідно п.2.1 цього додатку, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт підвищеної небезпеки, за напрямками робіт підвищеної небезпеки (роботи на висоті та з електроустановками до 1000В), які будуть проводитися на об’єктах (надати копії протоколів психофізіологічного обстеження працівників та висновків психофізіологічної експертизи працівників про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору). 2.8 На працівників, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати копії чинних на дату подання особових медичних книжок первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», з додатком № 140-5/о (мінімум дві особи) та копії довідок про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин форми первинної облікової документації № 100-2/о (на всіх працівників, зазначених у довідці).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1. Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду надання послуг та виконання аналогічного договору* (із зазначенням повної назви контрагента по аналогічному договору, найменування предмету договору, номеру оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу (у разі наявності)). 3.1.1 На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Учасник надає скановану копію укладеного договору з додатками.
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
4.1. Надати копію фінансової звітності за останній звітний період (2024 рік) з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді). Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Надана інформація повинна узгоджуватись з інформацією, оприлюдненою згідно Постанови КМУ від 21 жовтня 2015 р. № 835.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 10:38:23
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 10:35:28
        Інший
        публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 10:35:28
        Інший
        публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 10:35:28
        Інший
        публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 10:35:28
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 10:35:28
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 10:35:28
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 10:35:28

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-07-2025, 10:35:25
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-07-2025, 10:35:25
                      2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-07-2025, 10:35:25
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-07-2025, 10:35:25
                      3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-07-2025, 10:35:25
                      4. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-07-2025, 10:35:25
                      5. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-07-2025, 10:35:25
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-07-2025, 10:35:25
                      6. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-07-2025, 10:35:25
                      7. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-07-2025, 10:35:25
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-07-2025, 10:35:25
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-07-2025, 10:35:25
                      8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-07-2025, 10:35:25
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-07-2025, 10:35:25
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-07-2025, 10:35:25
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-07-2025, 10:35:25
                      1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-07-2025, 10:35:25
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-07-2025, 10:35:25
                      2. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-07-2025, 10:35:25
                      3. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-07-2025, 10:35:25
                      1. Наявність фінансової спроможності
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - 4.1. Надати копію фінансової звітності за останній звітний період (2024 рік) з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді). Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Надана інформація повинна узгоджуватись з інформацією, оприлюдненою згідно Постанови КМУ від 21 жовтня 2015 р. № 835.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-07-2025, 10:35:25
                      2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - 3.1. Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду надання послуг та виконання аналогічного договору* (із зазначенням повної назви контрагента по аналогічному договору, найменування предмету договору, номеру оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу (у разі наявності)). 3.1.1 На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Учасник надає скановану копію укладеного договору з додатками.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-07-2025, 10:35:25
                      3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - 2.1. Лист/довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою(у разі застосування), в якому зазначається наступна інформація: Наявність достатньої кількості працівників для монтажу системи оповіщення про повітряну тривогу, відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід (чисельність працівників, прізвища, ініціали, щодо кожного зазначеного працівника; займані посади зазначеними працівниками), з наданням сканованої копії затвердженого штатного розпису та відповідного документу про його затвердження. Достатня кількість працівників складає (мінімально): - керівник робіт/інженер/головний інженер (на підтвердження освіти та кваліфікації Учасником надається оригінал або завірена копія документу про освіту та додатку до нього керівника робіт за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; - мoнтaжник paдioeлeктpoннoї aпapaтуpи тa пpилaдiв (eлeктpoмoнтep oхopoннo-пoжeжнoї сигнaлiзaцiї/ (eлeктpoмoнтep з peмoнту тa oбслугoвувaння eлeктpoустaткувaння/eлeктpoмoнтep з peмoнту тa oбслугoвувaння aпapaтуpи тa пpистpoїв зв'язку) з нaдaнням скaновaних копій відповідного документу (сертифікaт, посвідчення, ліцензія, свідоцтво чи будь-який інший документ встaновленого зрaзку) згідно чинного зaконодaвствa; - нaлaгoджувaльник пpилaдiв aпapaтуpи тa систeм aвтoмaтичнoгo кoнтpoлю, peгулювaння тa кepувaння (нaлaгoджувaльник кoнтpoльнo-вимipювaльних пpилaдiв тa aвтoмaтики) з нaдaнням скaновaних копій відповідного документу (сертифікaт, посвідчення, ліцензія, свідоцтво чи будь-який інший документ встaновленого зрaзку) згідно чинного зaконодaвствa; - інженер-електронік/інженер-електронщик. 2.2. Для виконання умов закупівлі обов’язкова наявність в штаті учасника інженера - кошторисника/інженера – проектувальника з кошторисної документації. На підтвердження інформації Учаснику необхідно надати копії документів, що підтверджують його кваліфікацію: копію кваліфікаційного сертифікату інженера-кошторисника, копію діючого договору добровільного страхування перед третіми особами та страховий поліс до цього договору, копії наказу про призначення або копію діючої трудової угоди працівника учасника, та/або договір цивільно-правового характеру, а також обов’язково надати повідомлення про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою, та копії документів, що підтверджують проходження навчання з питань охорони праці (загальний курс, посвідчення/свідоцтво та протокол/витяг з протоколу) і з питань захисту здоров’я під час роботи з екранними пристроями (посвідчення/свідоцтво та протокол/витяг з протоколу). 2.3. Для підтвердження наявності працівників Учасник надає цивільно-правові договори/трудові угоди співпраці Учасника з працівниками/накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників з повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою. У разі надання договору цивільно-правового характеру – підтвердити сплату внесків за дану особу шляхом надання звіту 4ДФ за найближчий можливий місяць відносно кінцевої дати подання пропозицій. 2.4. У складі пропозиції надати копії документів (протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень), що підтверджують проходження навчання працівників, які будуть залучені при виконанні послуг, з питань охорони праці (загальний курс), в тому числі: керівника підприємства та інженера/відповідальної особи з охорони праці учасника. Документи мають бути дійсними на час подання пропозицій. 2.5. На працівників (згідно п.2.1 цього розділу) Учасник повинен надати: - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчення/свідоцтва про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті з наданням наказу по підприємству Учасника про призначення відповідальної особи за проведення робіт на висоті; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчення/свідоцтва про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; - Копію протоколу(або витягів з протоколів) та посвідчення про проходження навчання з «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил експлуатації електрозахисних засобів», «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів». 2.6. На підтвердження інформації про існування на підприємстві системи охороні праці Учасник повинен надати: - Копія протоколу/витягу з протоколу чи посвідчення/свідоцтво працівника, який відповідає на підприємстві за охорону праці, та наказ про його призначення; - Копію документу, який підтверджує про те, що на підприємстві Учасника впроваджена система навчання вмінню надання першої домедичної/медичної допомоги потерпілим при настанні нещасних випадків, порядок дій та способи; - Копії посвідчення/свідоцтва, сертифікатів, або інших документів, про проходження навчальних курсів працівників, вказаних згідно п.2.1 цього додатку, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт підвищеної небезпеки, де зазначена інформація про вміння надання першої домедичної/медичної допомоги потерпілим при настанні нещасних випадків, виданих організацією, яка має на це право. 2.7. Наявність проходження психофізіологічного обстеження працівників, вказаних згідно п.2.1 цього додатку, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт підвищеної небезпеки, за напрямками робіт підвищеної небезпеки (роботи на висоті та з електроустановками до 1000В), які будуть проводитися на об’єктах (надати копії протоколів психофізіологічного обстеження працівників та висновків психофізіологічної експертизи працівників про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору). 2.8 На працівників, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати копії чинних на дату подання особових медичних книжок первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», з додатком № 140-5/о (мінімум дві особи) та копії довідок про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин форми первинної облікової документації № 100-2/о (на всіх працівників, зазначених у довідці).
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-07-2025, 10:35:25
                      4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - 1.1. Довідку в довільній формі про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази* та технологій, яка повинна містити відомості про обладнання (в тому числі приміщення офісу/складу, а також транспорту (типу категорії універсал-В/вантажний фургон або інше), необхідним для виконання предмету закупівлі) та програмне забезпечення, яке буде використовувати для надання послуг: -ліцензійне програмне забезпечення АВК або інший програмний комплекс, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків. 1.1.1. Для документального підтвердження наявності програмного забезпечення, Учасник повинен надати копію(ї) відповідного (их) договору(-ів) та ліценії(й)/сертифікату(ів), виданий на його ім’я або на ім’я співвиконавця. 1.2. Для документального підтвердження наявності приміщення офісу/складу надати чинні на дату подання копії документів на право власності або на право користування/володіння (договір оренди/суборенди) на нежитлове приміщення, де розміщується матеріально-технічна база Учасника. 1.2.1. Вимоги ДЕРЖАВНИХ БУДІВЕЛЬНИХ НОРМ УКРАЇНИ «Інклюзивність будівель і споруд» (ДБН В.2.2-40:2018) є обов'язковими для виконання усіма юридичними та фізичними особами на території України (окрім будівництва індивідуальних житлових будинків). Учасник та співвиконавець(у разі залучення) зобов’язані забезпечити наявність необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників. На підтвердження цим вимогам Учасник надає технічний(і) звіт(и)/висновок/висновки щодо дотримання вимог та Витяг з реєстру будівельної діяльності або з іншого реєстру, який містить інформацію про технічне обстеження місця провадження діяльності Учасника та співвиконавця (у разі залучення). 1.3. На підтвердження права користування обладнанням учасник повинен у складі пропозиції надати копії документів, які підтверджують право власності або користування вказаним обладнанням (оборотно-сальдова відомість, договір купівлі – продажу, видаткова накладна, договір оренди тощо) та/або інформацію, де зазначено підтвердження своєї відповідності такому кваліфікаційному критерію, шляхом залучення спроможностей іншого суб’єкта господарювання, (субпідрядника/співвиконавця). 1.4. На підтвердження права користування транспортними засобами учасник має надати скан-копію документів, що підтверджують право володіння або користування з наданням копій свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та копій чинних протоколів перевірки технічного стану цих транспортних засобів, видані органом, який має право проводити таку перевірку. 1.5. Матеріально-технічна база, а саме обладнання, необхідне для виконання предмету закупівлі. має бути повірене/випробуване, про що надати чинні підтверджуючі документи (в тому числі на електроінструмент; на підйомні засоби для виконання робіт на висоти (драбина або інше)).
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-07-2025, 10:35:25
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ