Період оскарження умов закупівлі - по 23-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 255 468,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 277,34 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 22204565 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Клименко Валентина |
| Телефон: | 380456352261 |
| E-mail: | valak934@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 09100, Україна, Київська область,Біла Церква, ВУЛИЦЯ ПАВЛІЧЕНКО, будинок 14-А |
4 |
В ході перевірки тендерної пропозиції ФОП ПЕТРОСОВ ОЛЕКСАНДР АЛЬБЕРТОВИЧ виявлені невідповідності в інформації та документах, а саме: - Відповідно до пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником встановлено, що документи (довідки, листи, гарантійні листи тощо…), крім розрахунків які передбачені пунктом 6 Розділу 3 та Додатку 5, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, адресовані замовнику, містити реєстраційний номер, дату, найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю, власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника та відбиток печатки. Учасником в складі тендерної пропозиції надано листи-згоди на обробку персональних даних, які оформлені на фірмовому бланку, що не відповідає вимогам тендерної документації. - Відповідно до пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати лист-відгук на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника контрагента, адресований замовнику, з інформацією про співпрацю з учасником стосовно виконання робіт за договором, та сформований відповідно до пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. В складі тендерної пропозиції учасника надано лист-відгук від ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» вих. №81 від 27.06.2025, в якому зазначено невірний номер закупівлі, що не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати: - листи-згоди на обробку персональних даних, - лист-відгук від контрагента.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.