Період оскарження умов закупівлі - по 22-07-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 122 553 721,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 612 768,61 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 200 000 UAH |
| Замовник: | Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради |
| ЄДРПОУ: | 41846800 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Касьяненко Юрій Яковлевич |
| Телефон: | +380485233073 |
| E-mail: | silradamayki@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 67654, Україна, Одеська область,Маяки, вул. Європейська |
| Донор закупівлі | |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Місцезнаходження: | 1048, Королівство Бельгія, Brussel,Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175 |
| Сайт: | https://european-union.europa.eu |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Код за XM-DAC: | 55000 |
| Контактна особа: | Рада Європейського Союзу |
| Контактний e-mail: | press.centre@consilium.europa.eu |
| Факс: | +3222816111 |
| Телефон: | +3222816111 |
10 |
Відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі пропозиції документально підтверджує наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, відповідно до Розділу ІІ «Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» від 07.02.2013 №73, Учасник має надати у складі своєї пропозиції копії своєї фінансової звітності за останній завершений звітний період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув, а саме: - копію Балансу (форма №1), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий; - копію Звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. Учасники, які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув. У випадку, якщо Учасником на законних підставах не складається чи не складалася уся чи частина передбаченої цією документацією для такого Учасника фінансової звітності, Учасник має надати у складі своєї пропозиції лист із відповідними поясненнями, обґрунтованими належними посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. Учасник вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником у складі своєї пропозиції фінансовою звітністю, як зазначено вище, Учасником підтверджено відповідність наступної вимоги, а саме: - Сума річного доходу Учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма №2) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цим оголошенням для такого Учасника звітний період є не меншою ніж 99 % відносно очікуваної вартості цієї закупівлі. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Учасником - ТОВ «БЕРГ ГРУПП» надано файл під назвою «2. Фінансова звітність за 2024р_ Квітанція.pdf», де міститься файл фінансова звітність малого підприємства ТОВ «БЕРГ ГРУПП». Згідно змісту даного документу вбачається, що Сума річного доходу 63 548,8 тис. грн., що не відповідає встановленим вимогам. Оскільки 99 % відносно очікуваної вартості цієї закупівлі становить 121 328 183, 99 грн. Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів Українивід 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості) зазначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. На підставі пункту 43 Особливостей просимо виправити виявлені невідповідністю в інформації що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції шляхом подання: - копію Балансу (форма №1), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий; - копію Звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. - Сума річного доходу Учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма №2) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цим оголошенням для такого Учасника звітний період є не меншою ніж 99 % відносно очікуваної вартості цієї закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.