Закупівлю оголошено - 10-07-2025, 17:47. Дата останніх змін - 04-09-2025, 12:23

Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35

Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного ун... Державна закупівля - UA-2025-07-10-011494-a Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35 від замовника ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ від 7/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-10-011494-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-10-004605-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-07-2025, 17:47
по 22-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-07-2025, 17:47
по 25-07-2025, 07:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 22-07-2025, 00:00

Мова - українська

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
35344761.6
35 344 761,60 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:176 723,81 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:176 723 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
ЄДРПОУ:08571340 Досьє YouControl
Сайт:https://ldubgd.edu.ua
Контактна особа:Маруня Ірина Михайлівна
Телефон:0322556300
E-mail:i.marunja@ldubgd.edu.ua
Місцезнаходження:
79007, Україна, Львівська область,Львів, 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Будівництво зовнішніх електром ...
35 344 761,60 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35

1
робота
79007 Україна Львівська область Львів 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35
по 30-11-2025
45231400-9
Прокладання ліній електропередач


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "ЛЕС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-07-2025 по 02-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , Савчин Микола
Остаточна пропозиція:
34 849 448,33 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
30-07-2025, 15:08
Період подачі оскарження:
по 05-08-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 29-07-25, 09:43:37
24

Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ПП "ЛЕС" на відповідність вимогам тендерної документації виявлено невідповідності, а саме: - відсутній документ на підтвердження права володіння на Перфоратор HILTI TE 4-A, що зазначений у довідці від 18.07.2025 р. Вих. № 441, що не відповідає вимогам п.п.1.2 п.1 Таблиці 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. Учаснику, потрібно надати: - на підтвердження права володіння на Перфоратор HILTI TE 4-A Учасник повинен надати документ, що підтверджує право володіння, або привести у відповідність «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» відповідно наданих видаткових накладних на власне обладнання.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 30-07-25, 09:43:37
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-10-011494-a-a1
Номер договору:
423
Дата підписання договору:
02-09-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 02-09-2025 по 22-12-2025
34 849 448,33 UAH
Ціна договору
29 041 206,94 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП "ЛЕС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
34 849 448,33 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-07-2025, 16:47:31
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Доказ:
Документ
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Доказ:
Документ
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1.0
4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
5. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід..
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Довідка довільної форми про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 17:47:14
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 17:47:03
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 17:47:03
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 17:47:03
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 17:47:03
                Інший
                публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 17:47:03
                Інший
                публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 17:47:03
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 17:47:03

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 1 до ТД.docx, Довідка у довільній формі , Якщо Учасник процедури закупівлі не співпрацював з Замовником або повністю виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, надає про це довідку у довільній формі, яка складена за підписом керівника/уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності)
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 1 до ТД.docx, Довідка про сплату або зобовʼязання сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодувати завдані збитки , Якщо Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена. (Зазначена довідка надається лише у випадку коли Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником.
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      4. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      5. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      90
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      3. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                      0,50
                      Пошук... відсоток
                      відсоток
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 1 до ТД.docx, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 (за винятком підстав для неповернення забезпечення) та Особливостей, на суму визначену в п.2.3. з грошовим покриттям. Реквізити замовника: ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ЄДРПОУ 08571340 р/р UA448201720355129002088004218 в ДКСУ м.Києва, МФО 820172 Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 176 723,00 гривень. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п.3.2 частини 3 розділу 3 ТД. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та містить інформацію про поточний рахунок обслуговуючого банку учасника, а також розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Електронна банківська гарантія та інші документи банку повинні мати кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу і датовані не раніше дати виходу оголошення. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
                      4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Лоту Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35
                      Законодавство:
                      При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                      1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                      1
                      Пошук... відсоток
                      відсоток
                      Постачальник забезпечує виконання своїх зобов’язань за Договором у розмірі 1 % від суми Договору. Вид забезпечення виконання зобов’язання: гарантія (банківська гарантія). Строк дії забезпечення виконання зобов’язання: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання Постачальником своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання зобов’язання вноситься Постачальником до дати укладення договору. Документами, що підтверджують надання Постачальником забезпечення виконання зобов’язання є (документи засвідчені банком, що чинні на дату укладення договору та які надаються Замовнику не пізніше укладення даного Договору): - оригінал банківської гарантії, що видана Постачальнику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»; - копія ліцензії, виданої банку чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - довідка довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих Замовником на рахунок під покриття банківської гарантії доказ транзакції - за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка/штемпель/штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю протягом 5 (п’яти) робочих днів: 1) після виконання Постачальником цього Договору про закупівлю у повному обсязі стосовно якості, комплектності, кількості та строків; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Замовник не повертає забезпечення виконання Договору у разі, якщо Постачальник не виконав умови Договору у повному обсязі стосовно якості, комплектності, кількості та строків. У разі якщо забезпечення виконання зобов’язання по даному договору про закупівлю не повертається Постачальнику, грошові кошти за вимогою Замовника підлягають перерахуванню на рахунок Замовника UA448201720355129002088004218.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 2 до ТД.docx, Банківська гарантія забезпечення договору , Строк дії забезпечення виконання зобов’язання: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання Постачальником своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання зобов’язання вноситься Постачальником до дати укладення договору. Документами, що підтверджують надання Постачальником забезпечення виконання зобов’язання є (документи засвідчені банком, що чинні на дату укладення договору та які надаються Замовнику не пізніше укладення даного Договору): - оригінал банківської гарантії, що видана Постачальнику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»; - копія ліцензії, виданої банку чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - довідка довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих Замовником на рахунок під покриття банківської гарантії доказ транзакції - за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка/штемпель/штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію).
                      5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Лоту Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 1 до ТД.docx, Інформація про залучення/незалучення субпідрядників , У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залу-чити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосу-вання таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замов-ник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Учаснику необхідно надати інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про за-купівлю (а саме: найменування субпідрядника, його місце-знаходження, банківські реквізити, контактні особи та їх теле-фони/інші засоби зв’язку, види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовна вартість робіт субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції, інша інформація за ба-жанням учасника). До зазначеної довідки додаються письмові згоди субпідря-дних організацій, яких учасник планує залучати до виконання робіт в обсязі 20% і більше відносно договірної ціни учасника, про можливість виконання ними на субпідряді в учасника ок-ремих робіт, які є предметом закупівлі, з доданими копіями лі-цензії на виконання робіт, які підлягають ліцензуванню. У випадку, якщо учасник не планує залучати субпідряд-ників/співвиконавців – надати інформаційну довідку про неза-лучення. Якщо субпідрядник/співвиконавець буде залучений в обсязі, що є меншим 20% відносно договірної ціни учасника, то учасник має надати інформаційну довідку відповідного змісту.
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 1 до ТД.docx, Чинні документи на право володіння чи користування матеріально-технічною базою , На підтвердження права володіння чи користування матеріально-технічної бази Учасник повинен надати: - чинні документи, що підтверджують його право володіння; - чинні договори оренди орендованого обладнання (у випадку відсу-тності в учасника власного обладнання); - чинні договори з іншими організаціями про надання послуг будіве-льної техніки/механізмів (у випадку відсутності в учасника окремих видів власної або орендованої техніки чи обладнання).
                      Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 1 до ТД.docx, Довідка в довільній формі , На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, необхідного для виконання робіт із зазначенням виробни-ка/марки, стану та правової підстави використання (влас-не/орендоване/надання послуг, тощо).
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід..
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 1 до ТД.docx, Довідка про обов’язкову наявність в учасника необхідних, для виконання робіт, працівників , Обов’язкова наявність в учасника таких працівників: - не менше одного працівника з 5 групою допуску з електробезпеки; - сертифікований інженер-проектувальник з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації (на підтвердження вимоги - надати копію кваліфікаційного сертифікату); - головний інженер; - інженер-електрик; - виконавець робіт (виконроб); - інженер з охорони праці.
                      Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 1 до ТД.docx, Документи, на кожного працівника, що підтверджують його освітньо-кваліфікаційний рівень та документи, які підтверджують проходження вказаними працівниками перевірку знань з охорони праці та електробезпеки , На кожного працівника зазначеного у довідці, учасник повинен надати документи, що підтверджують його освітньо-кваліфікаційний рівень та документи, які підтверджують проходження вказаними працівниками перевірку знань з охорони праці та електробезпеки («Правила пожежної безпеки в Україні» (НАПБ А.01-001-2015); «Правила охорони праці при роботі з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13); «Електрообладнання спеціальних установок» (НПА-ОП40.1-1.32-01) «Правила будови електроустановок» ПУЕ; «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98); «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПА-ОП40.1-1.07-01); «Правила безпечної експлуатації електроустановок» НПАОП40.1-1.01.97); Закон України «Про охорону праці (ЗОП); Пра-вила пожежної безпеки України (ППБУ); «Охорона праці і промисло-ва безпека в будівництві» (НПАОП45.2-7.02-12); «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» (НПАОП0.00-1.75-15); «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймаль-них кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» (НПАОП0.00-1.80-18).
                      Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 1 до ТД.docx, Довідка у довільній формі про працівників , На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку у довільній формі про працівників, які будуть надавати послуги.
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Довідка довільної форми про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 1 до ТД.docx, Копії документів на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів , Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: - копії аналогічних договорів з усіма додатками та додатковими угодами до нього (не менше двох); - лист-контрагента (лист-відгук, тощо) про виконання аналогічного (-их) договору (-ів) у якому обов’язково має бути зазначено: дату видачi, вихiдний номер, реквізити договору та суму виконання або документи, що засвідчують факт виконання договорів (акти виконаних робіт або звіт про виконання договору в системі Prozorro). Примітка: - Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
                      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 1 до ТД.docx, Довідка довільної форми про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів , Довідка довільної форми про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох), яка повинна містити інформацію про виконання робіт, аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмет договору, номеру та дати до-говору, суми договору; обсягу виконаних робіт за договором, ПІБ, посади, посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). *Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі чи кодом ДК.
                      4. Наявність фінансової спроможності
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність фінансової спроможності
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:47:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 1 до ТД.docx, Гарантійний лист , Учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист про виконання робіт без авансового платежу.
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ