Період оскарження умов закупівлі - по 22-07-2025, 00:00
Фінансування за цією закупівлею буде здійснюватися в наступному порядку: - до початку виконання робіт Замовник оплачує передоплату в розмірі 20% вартості робіт за рахунок власних коштів. Перехід права власності на Об’єкт «Нове будівництво споруди гібридної сонячної електростанції з системою накопичення загальною встановленою потужністю 80кВт в селищі Солотвино, вул. Четатє, 49 на об'єкті КП "ВУЖКГ "СОЛОТВИНО" (роботи, в т.ч. обладнання) переходить від Підрядника до Замовника після сплати першого авансового платежу та Об’єкт може бути передано в заставу АТ «Укрексімбанк»; - остаточна оплата за виконані роботи у розмірі 80% вартості робіт здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів Замовником за рахунок отриманого банківського кредиту від Банку. Оплата здійснюється Замовником на підставі підписаного Сторонами акту КБ-2в, довідки КБ-3, рахунку-фактури, які надаються Замовнику Підрядником.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 578 901 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 894,51 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 137 367 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "СОЛОТВИНО" |
| ЄДРПОУ: | 38856617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Діана Штефан |
| Телефон: | +380969963972 |
| E-mail: | mariastet1990@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 90575, Україна, Закарпатська область,Тячівський район, селище міського типу Солотвино, вул .Четатє, будинок 49 |
1 |
1. «Відповідно до Додатку 6 учасник мав надати: 2) Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, а саме: 1. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1.1. Довідку складену за формою № 1, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для підтвердження можливості виконання робіт, а саме: - Головний інженер – не менше однієї особи; - Інженер з проєктно-кошторисної роботи – не менше однієї особи; - Електромонтери – не менше шести осіб. 1.2. Документи, що підтверджують перебування працівників, що зазначені у довідці за формою № 1, у штаті учасника (трудова книжка (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказ про прийняття на роботу або витяг з наказу про прийняття на роботу) або за цивільно-правовим договором. 1.3. Документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації у працівників, що зазначені у довідці за формою № 1 (диплом та/або сертифікати та/або свідоцтва та/або посвідчення та/або протоколи перевірки знань тощо). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано файл «Довідка про наявність працівників.pdf» в якому зазначено інформацію по наявність працівників, по працівнику Старун не вказано його ім’я та по батькові, по працівнику Гришко Віктор Юрійович відсутнє Посвідчення №232/10-2-2025, яке вказане у довідці. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Довідку складену за формою № 1 із інформацією про наявність працівників із зазначенням імені та по батькові працівника Старун, та додати до довідки документ, що підтверджує наявність відповідної кваліфікації на Гришко Віктора Юрійовича. 2. Відповідно до пункту 12 Додатку 6 учасник мав надати: У разі, якщо розрахунок виконано у більш новій редакції програмного комплексу, аніж в якій виконано Технічне завдання, за рахунок чого є відмінності в кошторисних документах в порівнянні з Технічним завданням (обґрунтування (шифр), найменування робіт і витрат, одиниця виміру), які в підсумку не призводять до зміни предмета закупівлі, учасник повинен надати лист-пояснення із порівнянням таких відмінностей та обґрунтуванням (з підтвердженням) неможливості зазначення відповідно до вимог Технічного завдання. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано файл «Лист поясненян Варіант.pdf» в якому надано порівняння використання більш нової редакції програмного комплексу, аніж в якій виконано Технічне завдання, але в листі вказано, що розрахунок виконано у оновленій (більш новій) редакції програмного комплексу а саме в АВК 5 (3.10.1) а кошторис поданий учасником у файлі «Кошторис Четатє.pdf» виконано у АВК 5 (3.10.2). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлений варіант вищевказаного листа із зазначенням програмного комплексу, який використовувався для підрахунку кошторису.
У зв'язку з великим обсягом наданих документів, які потребують детального розгляду та перевірки, Замовник продовжує термін розгляду пропозицій. Це необхідно для забезпечення об'єктивного та всебічного оцінювання всіх кваліфікаційних документів та відповідності учасника вимогам тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.