Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2025, 00:00
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону. Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 194 520 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 972,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №20 "БІЛОЧКА" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 22771962 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Людмила НАУМОВА |
| Телефон: | +380382795965 |
| E-mail: | dnzkhm20@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА будинок 29 |
1 |
Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Відповідно до пункту 35 Особливостей якщо для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. 10.07.2025 року код Оголошення UA-2025-07-10-004075-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «Поточний ремонт покрівлі, з метою підготовки до опалювального сезону, приміщення Хмельницького закладу дошкільної освіти № 20 " Білочка" за адресою: м. Хмельницький, вул. Шевченко,29» (код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 45450000-6 – 2 «Інші завершальні будівельні роботи»)». До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» з особливостями на закупівлю «Поточний ремонт покрівлі, з метою підготовки до опалювального сезону, приміщення Хмельницького закладу дошкільної освіти № 20 " Білочка" за адресою: м. Хмельницький, вул. Шевченко,29» (код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 45450000-6 – 2 «Інші завершальні будівельні роботи»)» було подано 3 (три) тендерні пропозиції, а саме: • Товариство з обмеженою відповідальністю "БК МЕГАБУДСЕРВІС" (42413056); • ФОП Габай Олена Едуардівна (3252520647); • ПМП "СОЛО" (21313915). За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція - Товариства з обмеженою відповідальністю "БК МЕГАБУДСЕРВІС" (42413056). Замовником проведено розгляд пропозиції - Товариства з обмеженою відповідальністю "БК МЕГАБУДСЕРВІС" (42413056) щодо закупівлі «Поточний ремонт покрівлі, з метою підготовки до опалювального сезону, приміщення Хмельницького закладу дошкільної освіти № 20 " Білочка" за адресою: м. Хмельницький, вул. Шевченко,29» (код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 45450000-6 – 2 «Інші завершальні будівельні роботи»)». Рішенням № 29 від 24.07.2025 року Замовником відхилена тендерна Товариства з обмеженою відповідальністю "БК МЕГАБУДСЕРВІС" (42413056) щодо закупівлі «Поточний ремонт покрівлі, з метою підготовки до опалювального сезону, приміщення Хмельницького закладу дошкільної освіти № 20 " Білочка" за адресою: м. Хмельницький, вул. Шевченко,29» (код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 45450000-6 – 2 «Інші завершальні будівельні роботи»)» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) та на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до абзацу 6 пункту 49 Особливостей у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Наступною найбільш економічно вигідно пропозицією є пропозиція ФОП Габай Олена Едуардівна (3252520647). Замовником було проведено розгляд пропозиції ФОП Габай Олена Едуардівна (3252520647) щодо закупівлі «Поточний ремонт покрівлі, з метою підготовки до опалювального сезону, приміщення Хмельницького закладу дошкільної освіти № 20 " Білочка" за адресою: м. Хмельницький, вул. Шевченко,29» (код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 45450000-6 – 2 «Інші завершальні будівельні роботи»)». Відповідно до пункту 43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Габай Олена Едуардівна (3252520647) виявлено невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: І. Відповідно до пункту 3.1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Відповідно до протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису (відповідно до офіційного сайту Міністерства юстиції https://czo.gov.ua/verify), ФОП Габай Олена Едуардівна (3252520647) тендерну пропозицію після її подання підписано за допомогою удосконаленого електронного підпису директора Учасника - Габай Олени Едуардівни. Більш того, відповідно вказаного протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису вказано, що тип носія незахищений, тип підпису удосконалений. Згідно із п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис - кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Відповідно до п. 59 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» - удосконалений електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням кваліфікованого сертифіката електронного підпису, виданого кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг та не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису. Тобто пропозиція Учасника підписана за допомогою УЕП (удосконаленого електронного підпису) на незахищеному типу носію, що в свою чергу не відповідає вимогам, що закріплені в пункті 3.1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Таким чином Габай Олена Едуардівна не дотримано вимог тендерної документації на закупівлю товару. Більш того, інформація про використання КЕП безпосередньо вказано на офіційному сайті Антимонопольного комітету України, ознайомитись можливо за посиланням https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv. ІІ. Відповідно до пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи згідно додатку 1. Розділом І Додатку 1 до тендерної документації встановлено проформу «Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». В складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази № 1 від 16.07.2025 року (файл «1 довідка (обладнання).pdf»), згідно якої Учасник вказує про наявність в нього відповідного обладнання. Разом з тим, вказана Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (файл «1 довідка (обладнання).pdf») не відповідає встановленій проформі «Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» згідно Додатку № 1 до тендерної документації, що в свою чергу не відповідає умовам пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації. ІІІ. Відповідно до пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи згідно додатку 1. Розділом ІІ Додатку 1 до тендерної документації встановлено проформу «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». В складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації № 3 від 16.07.2025 року (файл «3 довідка (працівники).pdf»), згідно якої Учасник вказує про наявність в нього двох опоряджувальників/покрівельників та підсобного робітника (різноробочого). Разом з тим, вказана Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (файл «3 довідка (працівники).pdf») не відповідає встановленій проформі «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід)» згідно Додатку № 1 до тендерної документації, що в свою чергу не відповідає умовам пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Розділу ІІ Додатку № 1 до тендерної документації. ІV. Згідно пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи згідно додатку 1. Додатком 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник повинен підтвердити наявність у нього мінімальної кількості працівників, необхідних для своєчасного виконання робіт: підсобний робітник (різноробочий) – 1 од.; покрівельник - 2 од. В складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації № 3 від 16.07.2025 року (файл «3 довідка (працівники).pdf»), згідно якої Учасник вказує про наявність в нього двох опоряджувальників/покрівельників; Шуфляка М.С. та Вільчинського В.В. та підсобного робітника (різноробочого): Лучицького Ю.О. Розділом ІІ Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності працівників робітничих спеціальностей у складі тендерної пропозиції надати трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) або накази про призначення на посаду, або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність трудових правовідносин учасника з відповідними працівниками. На виконання вказаних вимог Учасником в складі тендерної пропозиції накази про суміщення надано наказ № 21 від 31 січня 2024 року про суміщення посад Шуфляка М.С. та Вільчинського В.В. з роботою покрівельника (файл «наказ (суміщення посад).pdf»). Крім того, в складі тендерної пропозиції надано повідомлення про прийняття працівників на роботу щодо Шуфляка М.С.,Вільчинського В.В. та Лучицького Ю.О. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджуються трудові відносини Учасника з та Лучицьким Ю.О. безпосередньо як із підсобним робітником (різноробочим). Надане у складі тендерної пропозиції Учасника повідомлення про прийняття на роботу від 31.08.2021 року (файл «Повідомлення Лучицький.pdf») підтверджує виключно факт роботи останнього в Учасника, проте не підтверджує посаду Лучицького Ю.О. Враховуючи вищевикладене надані Учасником документи не відповідають вимогам передбаченим Розділом ІІ Додатку 1 до тендерної документації передбачено, а саме не підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника з Лучицьким Ю.О., як підсобним робітником (різноробочим). . Підсумовуючи вищевказане існує необхідність направити ФОП Габай Олена Едуардівна (3252520647) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати ФОП Габай Олена Едуардівна (3252520647) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • підписати тендерну пропозицію шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису на захищеному типу носія (КЕП) директора Габай Олени Едуардівни, учасника ФОП Габай Олена Едуардівна (3252520647); • надати оновлену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, згідно проформи «Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» Додатку № 1 до тендерної документації; • надати оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, згідно проформи «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації» Додатку № 1 до тендерної документації; • надати трудову книжку (сторінки, що містять відповідну інформацію) або наказ про призначення на посаду, або наказ про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність трудових правовідносин учасника з Лучицьким Ю.О., як підсобним робітником (різноробочим).
Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Відповідно до пункту 35 Особливостей якщо для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. 10.07.2025 року код Оголошення UA-2025-07-10-004075-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «Поточний ремонт покрівлі, з метою підготовки до опалювального сезону, приміщення Хмельницького закладу дошкільної освіти № 20 " Білочка" за адресою: м. Хмельницький, вул. Шевченко,29» (код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 45450000-6 – 2 «Інші завершальні будівельні роботи»)». До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» з особливостями на закупівлю «Поточний ремонт покрівлі, з метою підготовки до опалювального сезону, приміщення Хмельницького закладу дошкільної освіти № 20 " Білочка" за адресою: м. Хмельницький, вул. Шевченко,29» (код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 45450000-6 – 2 «Інші завершальні будівельні роботи»)» було подано 3 (три) тендерні пропозиції, а саме: • Товариство з обмеженою відповідальністю "БК МЕГАБУДСЕРВІС" (42413056); • ФОП Габай Олена Едуардівна (3252520647); • ПМП "СОЛО" (21313915). За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція - Товариства з обмеженою відповідальністю "БК МЕГАБУДСЕРВІС" (42413056). Замовником проведено розгляд пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "БК МЕГАБУДСЕРВІС" (42413056) щодо закупівлі «Поточний ремонт покрівлі, з метою підготовки до опалювального сезону, приміщення Хмельницького закладу дошкільної освіти № 20 " Білочка" за адресою: м. Хмельницький, вул. Шевченко,29» (код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 45450000-6 – 2 «Інші завершальні будівельні роботи»)». Відповідно до пункту 43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "БК МЕГАБУДСЕРВІС" (42413056) виявлено невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: I. Відповідно до пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи згідно додатку 1. Розділом І Додатку 1 до тендерної документації встановлено проформу «Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» . В складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (файл «3. Про наявність обладнання.pdf»), згідно якої Учасник вказує про наявність трьох газопламеневих пальників, одного газового балону та трьох газових шлангів. Разом з тим, вказана Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (файл «3. Про наявність обладнання.pdf») не відповідає встановленій проформі «Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» згідно Додатку № 1 до тендерної документації, що в свою чергу не відповідає умовам пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації. ІІ. Згідно пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи згідно додатку 1. Додатком 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник повинен підтвердити наявність у нього мінімальної кількості працівників, необхідних для своєчасного виконання робіт: підсобний робітник (різноробочий) – 1 од.; покрівельник - 2 од. В складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «4. Про наявність працівників.pdf»), згідно якої Учасник вказує про наявність двох покрівельників: Долинного С.П., Ваховського В.А. та одного різноробочого - Касаткіна Г.Б.. Розділом ІІ Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності працівників робітничих спеціальностей у складі тендерної пропозиції надати трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) або накази про призначення на посаду, або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність трудових правовідносин учасника з відповідними працівниками. На виконання вказаних вимог Учасником в складі тендерної пропозиції надано договір цивільно-правового характеру № 2 цпх від 16 липня 2025 року з Ваховським Віктором Анатолійовичем (файл «4.1. ЦПХ покрівельник.pdf») та договір цивільно-правового характеру № 3 цпх від 16 липня 2025 року з Касаткіним Глібом Борисовичем (файл «4.2. ЦПХ підсобник.pdf»). Разом з тим, договір цивільно-правового характеру не є належним підтвердженням наявності трудових правовідносин учасника з відповідними працівниками. Згідно роз’яснення Державної податкової служби України трудовий договір – це угода між найманим працівником і роботодавцем. За трудовим договором працівник зобов’язуєтеся виконувати роботу, зазначену в договорі, а роботодавець – виплачувати за це заробітну плату й забезпечувати гідні й безпечні умови праці, передбачені законодавством про працю. Трудовий договір регулює процес виконання роботи за певною спеціальністю, кваліфікацією чи посадою, а також вимагає дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку. Згідно трудових правовідносин працівник має соціальні і трудові гарантії: - регулярна оплата праці – щонайменше двічі на місяць; - нормований робочий час; - лікарняні; - оплачувані вихідні й відпустки; - захист від незаконного звільнення тощо. За цивільно-правовим договором (угодою) немає роботодавців і працівників. Є виконавець, який зобов’язується виконати певну роботу або надати послугу, і замовник, який приймає роботу й оплачує її. Такі взаємовідносини можуть укладатися між будь-якими юридичними або фізичними особами і регулюються Цивільним кодексом України. На них не поширюється дія трудового законодавства. Предметом договору є кінцевий результат, а не процес його досягнення. Обидві сторони – незалежні й рівноправні. Замовник не забезпечує умови праці, не надає робоче місце й обладнання, не оплачує лікарняні. Виконавець самостійно організовує роботу і відповідає за її вчасне виконання. За договором ЦПХ розмір винагороди й термін оплати визначаються угодою сторін, а не законодавством. Враховуючи вищевказане надані у складі пропозиції договори цивільно-правового характеру не є трудовими договорами, а отже не підтверджують наявність трудових правовідносин учасника з відповідними працівниками Крім того, у складі тендерної пропозиції надано копію наказу № 1 від 20.08.2018 року про вступ на посаду директора, згідно якої Долинний С.П. приступає до виконання обов’язків директора товариства з обмеженою відповідальністю "БК МЕГАБУДСЕРВІС" 20.08.2018 року (файл «4.3. Наказ директор (покрівельник).pdf»). Проте, тендерна пропозиція не містить документів, які підтверджують призначення чи суміщення Долинного С.П. на посаду покрівельника. Враховуючи вищевикладене надані Учасником документи не відповідають вимогам передбаченим Розділом ІІ Додатку 1 до тендерної документації передбачено, а саме не є документами що підтверджують наявність трудових правовідносин учасника з відповідними працівниками. ІІІ. Відповідно до пункту 3.6.1. частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 3. Відповідно до пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасник повинен виконати роботи, якість яких відповідає умовам чинного законодавства, нормативно-правовим актам з питань дотримання вимог санітарних норм та охорони навколишнього природного середовища (захисту довкілля). Під час виконання робіт необхідно застосовувати заходи із захисту довкілля, зокрема: - не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття; - під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми; - не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях; - компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище. Для надання послуг повинні використовуватися якісні матеріали, машини і механізми, які відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства, а також застосовуватися інші необхідні заходи із захисту довкілля. Засобом документального підтвердження Учасником застосовування зазначених вище заходів із захисту довкілля під час надання послуг є наданий Учасником гарантійний лист, складений у довільній формі, в якому Учасник гарантує застосування вищезазначених заходів. В складі тендерної пропозиції Учасника надано гарантійний лист щодо дотримання вимог із захисту довкілля (файл «14. щодо дотримання вимог із захисту довкілля.pdf») проте, у вказаному гарантійному листі відсутнє зобов’язання, що для надання послуг будуть використовуватися якісні матеріали, машини і механізми, які відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства, а також застосовуватися інші необхідні заходи із захисту довкілля. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність направити Товариству з обмеженою відповідальністю "БК МЕГАБУДСЕРВІС" (42413056) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати Товариство з обмеженою відповідальністю "БК МЕГАБУДСЕРВІС" (42413056) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • надати оновлену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, згідно проформи «Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» Додатку № 1 до тендерної документації; • надати трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) або накази про призначення на посаду, або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність трудових правовідносин учасника з працівниками, що вказані Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «4. Про наявність працівників.pdf»); • надати оновлений гарантійний лист щодо дотримання вимог із захисту довкілля із зазначенням усіх зобов’язань згідно пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.