Період оскарження умов закупівлі - по 22-07-2025, 00:00
Проектно-кошторисна документація пройшла експертизу, отримавши експертний (позитивний) звіт, що підтверджує якість проектних рішень і кошторисної частини проекту будівництва
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 193 639 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 968,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська клінічна лікарня" Чернівецької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02005763 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Крештанович Ірина Володимирівна |
| Телефон: | 380505803845 |
| E-mail: | ikrestanovic@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 58013, Україна, Чернівецька область,Чернівці, вулиця Героїв Майдану, будинок 226 |
3 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ЧОРНЕЙ СТЕПАН ВАСИЛЬОВИЧ виявлено невідповідності в інформації що подані Учасником у тендерній пропозиції, надання яких вимагалось тендерною документацією Замовника Додаток №1 та Додаток №2. Додаток №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п.1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): «1.3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше двох виконаних аналогічних договорів). Аналогічним вважається договір на закупівлю послуг з капітального ремонту. 1.3.2. Не менше двох виконаних аналогічних договорів, зазначених в наданій Учасником довідці. 1.3.3. Документи на підтвердження виконання в повному обсязі Не менше двох виконаних аналогічних договорів, зазначених в наданій Учасником довідці лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору На вищезазначену вимогу п. 1.3.2. Замовника (Додаток №1) про наявність в учасника аналогічних договорів - Учасник ФОП ЧОРНЕЙ СТЕПАН ВАСИЛЬОВИЧ у складі тендерної пропозиції завантажив Довідку в довільній формі, з інформацією про виконані аналогічні договори, не менше двох. До довідки про наявність аналогічних договорів, надані відокремлені скановані сторінки ймовірних аналогічних договорів, по яким не можливо визначити достовірність документів. Відповідно до вимоги п. 1.3.3. Надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці. Учасник ФОП ЧОРНЕЙ СТЕПАН ВАСИЛЬОВИЧ у складі тендерної пропозиції завантажив лише один лист-відгук. Додаток №2 до тендерної документації - ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Вимог до устаткування Надати у складі тендерної пропозиції: 1. Сертифікат EUROVENT та переклад сертифіката на українську мову на запропоновану модель вентиляційної установки і кондиціонерів та посилання на них в інтернеті, який засвідчує, що продуктивність та технічні характеристики вентиляційної установки та кондиціонерів повністю відповідають заявленим виробником характеристикам та відповідає європейським і світовим нормам. 2. Діюча(і) на дату подання тендерної пропозиції декларація(ї) відповідності (декларація про відповідність) на продукцію, що пропонується до постачання, яка(і) підтверджує відповідність товару вимогам нормативно-правового акту (в разі зазначення Учасником в технічній специфікації нормативно-правового акту). 3. Лист-підтвердження від виробника кондиціонерів про наявність офіційного представництва заводу-виробника в Україні. 4. Довідка, в довільній формі, щодо наявності сервісного(их) центру(ів) по гарантійному обслуговуванню запропонованого обладнання. У складі тендерної пропозиції ФОП ЧОРНЕЙ СТЕПАН ВАСИЛЬОВИЧ відсутні вищезазначені документи щодо Вимог до устаткування. Виправити протягом 24 год. невідповідності та надати інформацію і документи що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.