Закупівлю оголошено - 10-07-2025, 01:35. Дата останніх змін - 13-08-2025, 15:58

Капітальний ремонт пішохідних зон в парку "Рудка", вул. Паркова селища Бородянка Бучанського району Київської області

Капітальний ремонт пішохідних зон в парку "Рудка", вул. Паркова селища Бородянка Бучанського району Київської області... Державна закупівля - UA-2025-07-10-000046-a Капітальний ремонт пішохідних зон в парку "Рудка", вул. Паркова селища Бородянка Бучанського району Київської області від замовника КО БСР "Благоустрій-Бородянка" від 7/9/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-10-000046-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-10-000030-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-07-2025, 01:35
по 23-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-07-2025, 01:35
по 26-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 23-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
4726400.6
4 726 400,60 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:23 632 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:23 632 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КО БСР "Благоустрій-Бородянка"
ЄДРПОУ:40599484 Досьє YouControl
Контактна особа:Бадічко Юлія Василівна
Телефон:+380673847302
E-mail:patoka1971@ukr.net
Місцезнаходження:
07800, Україна, Київська область,Бородянка, провулок Банний, 1а
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт пішохідних ...
4 726 400,60 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт пішохідних зон в парку "Рудка", вул. Паркова селища Бородянка Бучанського району Київської області

1
робота
07801 Україна Київська область с-ще Бородянка вул. Паркова, пішохідні зони в парку "Рудка"
по 31-12-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ХОРТІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 26-07-2025 по 23-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, Україна, 02141, місто Київ, вул.Руденко Лариси, будинок 6-А, офіс 17, 02141, Руслан Салманов
Остаточна пропозиція:
4 722 535,87 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
05-08-2025, 18:55
Період подачі оскарження:
по 11-08-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 01-08-25, 22:23:19
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

У зв’язку з необхідністю проведення детального розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам Тендерної документації та можливого звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції на підставі наданого Замовнику права частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» виникла необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції в процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі: Капітальний ремонт пішохідних зон в парку "Рудка", вул. Паркова селища Бородянка Бучанського району Київської області (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-10-000046-a), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, та вжиття у зв’язку з цим заходів, що передбачені ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».

Кінцева дата розгляду пропозиції: 23-08-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-08-25, 12:26:04
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 1. Частиною 2.2 розділу ІІ Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт пішохідних зон в парку "Рудка", вул. Паркова селища Бородянка Бучанського району Київської області» за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» (нова редакція), затвердженою рішенням уповноваженої особи (Протокол №21/07/25-001 від 21 липня 2025 р.) (далі – Тендерна документація) встановлено що складі тендерної пропозиції учасник надає лист-погодження з наступним пунктом тендерної документації: Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. 2. Абзацом 7 частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники надають в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, договору про закупівлю (протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником, копію паспорта, ідентифікаційного коду посадової (их) та/або уповноваженої (их) осіб на право підпису документів пропозиції), довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника) або інший документ, що підтверджує повноваження представника учасника на підписання документів). Абзацом 11 частини 5.2. розділу V Тендерної документації встановлено наступне: У разі, якщо в документації встановлена вимога щодо надання документа, який є багатосторінковим, учасник подає у складі пропозиції такий документ у повному обсязі, за виключенням випадків, коли в документації встановлено вимогу щодо подання конкретних сторінок такого документа. 3. Абзацом 19 частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники надають в складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо підтвердження можливості виконання 100% робіт без оплати за власний рахунок до початку фінансування. 4. Абзацом 23 частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на збір та обробку персональних даних щодо кожної особи, дані щодо якої подаються у складі тендерної пропозиції у вигляді сканованих з оригіналів документів, складену за формою згідно Додатка №5. 5. Абзацом 41 частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасник додатково надає згоду з переліком формальних помилок. 6. Абзацом 41 частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасник надає письмове погодження з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватися як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції. 7. Абзацом 45 частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що у кожному випадку неподання (неможливості подання) будь-якого із зазначених документів Учасник зобов’язаний надати лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації) із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти. 8. Підпунктом 1.1. пункту 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники надають довідку встановленої форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг/виконання робіт, які є предметом закупівлі: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № п/п Найменування обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки, офісу) Стан (нове (а), справне (а), несправне (а) обладнання (інструменти, устаткування, прилади) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), а також наявна кількість (шт.) Власне (власна), орендується чи лізинг (фінансовий/оперативний) чи інша форма залучення обладнання (інструменти, устаткування, прилади) та матеріально-технічна база (машини, механізми, техніка), із зазначенням номеру та дати договору Посада, П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис 9. Пунктом 2 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасник підтверджують кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів 2.1. На підтвердження наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного** договору в складі пропозиції учасник надає довідку встановленої форми про досвід виконання аналогічного** договору, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою* з інформацією про найменування контрагента з яким було укладено договір, предмет цього договору та контактну особу з якою можна буде зв'язатись для можливих уточнень. 2.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного** договору, учасник має надати не менше одного сканованого оригіналу або належним чином завіреної копії договору, зазначеного у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Аналогічний договір допускається надати без додатків. На підтвердження виконання договору в повному обсязі достатньо надати звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднений в системі Прозоро або надати акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних робіт за формою (за формою КБ-2, КБ-3)) до договору зазначеного в наданій учасником довідці. ** Аналогічними є договори договір на виконання робіт з капітального ремонту/реконструкції/реставрації/будівництва об’єкту(-ів пішохідної зони та які повністю виконані або виконуються за кодом 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація або за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи або за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Сума виконання аналогічних договорів (аналогічних договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 2.3. Позитивний відгук від замовника про виконання умов договору в повному обсязі, адресованого на ім’я Замовника закупівлі, з якими укладено аналогічний договір, зазначений в довідці. Відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та ідентифікатор закупівлі), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість та своєчасність виконання умов договору, строку дії договору та інформація щодо фактів виявлення або не виявлення недоліків щодо якості та строків виконання договору, наявність чи відсутність претензій чи зауважень Відгук повинні надати до кожного зазначеного в довідці аналогічного договору. Довідка про досвід виконання аналогічних договорів № з/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника Номер та дата договору, Предмет договору Обсяг виконаних робіт по об`єкту будівництва в грошовому еквіваленті 1 2 3 4 Посада, П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис 10. Пунктом 3 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники підтверджують кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник подає: довідку, яка має містити інформацію про ПІБ, посаду, кваліфікацію, досвід роботи в цілому (років) щодо керівника (ів), ІТП, а також працівників робітничих професій, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі обов’язкових працівників, які повинні бути за умовами цієї Тендерної документації, Учаснику необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду або копії укладених договорів цивільно-правового характеру. Обов’язкова наявність наступних працівників: головного інженера (не менше одного), інженера з охорони праці (не менше одного), виконавця робіт (не менше одного), інженера проектувальник в частині кошторисної документації (не менше одного), та не менше 6 кваліфікованих робітників з яких обов’язково повинні бути наступні кваліфіковані робітники: - лицювальник-плиточник не менше 1-ї особи, бетоняра не менше 1-ї особи та муляр не менше 1-ї особи, що залучатимуться до виконання робіт. На працівника з правом виконання робіт у частині кошторисної документації необхідно надати діючий кваліфікаційний сертифікат, виданий уповноваженим органом (підприємством/установою/організацією), який підтверджує право виконання робіт у частині кошторисної документації. У випадку необхідності, до кваліфікаційного сертифікату необхідно надати свідоцтво про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання останнього у відповідності до діючого законодавства України). Учасник обов’язково повинен надати копії посвідчення про проходження навчання з охорони праці та копії протоколів чи витягів з протоколів про проходення навчання наступних працівників: головного інженера, інженера з охорони праці та виконавця робіт з загального курсу з охорони праці (Закону України «Про охорону праці», вимог з гігієни праці і промислової санітарії, надання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків, електробезпеки, пожежної безпеки), НПАОП 45.27.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках; НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці пiд час вантажно-розвантажувальних робіт»; НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями». 11. Підпунктом 4.1. пункту 4 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники підтверджують кваліфікаційний критерій щодо наявності фінансової спроможності виконання умов договору про закупівлю. Для цього учасник надає передбачену Податковим кодексом України, а також Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» річну фінансову звітність за попередній звітній період, а саме: попередній календарний рік, зокрема: баланс (звіт про фінансовий стан); звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід); звіт про рух грошових коштів; податкову декларацію платника податку. Звітність повинна бути підписаною власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчена нею із застосуванням електронного підпису. Фінансова звітність повинна бути надана за останній звітній період із відміткою податкового органу або сканованою квитанцію про прийняття звітності вищезазначеним органом. У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Дана звітність повинна підтверджувати беззбитковість господарської діяльності учасника та отримання учасником доходу за вищевказаний період. 12. Абзацом 7 частини 5.2. розділу V Тендерної документації встановлено наступне: Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі, в складі тендерної пропозиції має міститися лист про те, що Учасник повністю усвідомлює зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником. 13. Абзацом 8 частини 5.2. розділу V Тендерної документації встановлено наступне: За підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України. У складі пропозиції повинно бути письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з вищезазначеною інформацією. 14. Частиною 6.3. розділу VІ Тендерної документації встановлено наступне: Проект договору викладений у Додатку №3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений учасником та поданий в складі тендерної пропозиції. 15. Передостаннім абзацом частини 6.6. розділу VІ Тендерної документації встановлено наступне: Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції. 16. Абзацом 9 частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники надають заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно із Додатком №1 до тендерної документації, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою* учасника. 17. Пунктом 1.1. розділу І Додатка №2 Тендерної документації встановлено, учасник надає гарантійний лист про те, що на вимогу Замовника надаватиме Замовнику обґрунтований аналіз цін на основні матеріальні ресурси у момент надання актів виконаних робіт, які не повинні перевищувати середню ціну в регіоні, з трьома завіреними копіями комерційних пропозицій на кожен вид основних матеріалів. 18. Пунктом 1.6. розділу І Додатка №2 Тендерної документації встановлено, що з метою уникнення необґрунтованого заниження та/або завищення ціни пропозиції, учасник надає лист у довільній формі в якому інформує уповноважену особу щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в регіоні. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ХОРТІС" #45861115 (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: Капітальний ремонт пішохідних зон в парку "Рудка", вул. Паркова селища Бородянка Бучанського району Київської області, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-10-000046-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Учасник не надав лист-погодження з частиною 2.2 розділу ІІ Тендерної документації тендерної документації. 2. Учасник надав копію паспорту директора, який не містить всіх сторінок, що не відповідає вимогам абзацу 11 частини 5.2. розділу V Тендерної документації; 3. Учасник не надав гарантійний лист щодо підтвердження можливості виконання 100% робіт без оплати за власний рахунок до початку фінансування. 4. Учасник не надав лист-згоду на збір та обробку персональних даних на кожну особу, дані щодо якої подаються у складі тендерної пропозиції у вигляді сканованих з оригіналів документів, складену за формою згідно Додатка №5, що не відповідає абзацом 23 частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації, оскільки не надано такого листа на Гречаного Андрія Павловича, персональні дані якого зазначено в протоколі № 1 загальних зборів Учасників Товариства. 5. Учасник не надав згоду з переліком формальних помилок. 6. Учасник не надав письмове погодження з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватися як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції. 7. Учасник не надав лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації) із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти. 8. Учасник надав довідку про наявність аналогічного договору за вих.№22 від 21.07.2025, не за встановленою формою, оскільки не містить інформації про прізвище, ім’я та по-батькові керівника Замовника та не зазначено інформації про контактну особу з якою можна буде зв'язатись для можливих уточнень, а також не зазначено повне найменування Замовника. 9. Учасник надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за вих.№22 від 21.07.2025, заповнену не за встановленою формою, оскільки в четвертій колонці не зазначено інформації щодо номеру та дати договорів оренди по всім позиціям з №1-171. 10. Учасник надав довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за вих. №11 від 09.06.2025 року, яка містить дату складання 09.06.2025, що підтверджує той факт, що складена не до даної закупівлі, яка оголошена 10 липня 2025 року та відповідно не дооформлена інформація,о яка вимагалась Тендерною документацією по даній закупівлі, а саме: не зазначено кваліфікацію та досвід роботи в цілому (років) та зазначена інформація в довідці переплутана між 2 та 3 колонкою довідки, що не відповідає назві колонці в довідці. 11. Учасник не надав податкову декларацію платника податку за 2024 рік та квитанції про її подання, підписаною власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчена нею із застосуванням електронного підпису. 12. Учасник надав фінансову звітність, яка не підписана власноручно уповноваженою особою учасника. 13. Учасник не надав листа про те, що повністю усвідомлює зміст абзацу 7 частини 5.2. розділу V Тендерної документації та вимоги, викладені Замовником. 14. Учасник не надав письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з абзацом 8 частини 5.2. розділу V Тендерної документації. 15. Учасник надав проект договору викладений у Додатку №3 до тендерної документації, який не повністю заповнений учасником. 16. Учасник не надав підтвердження щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції, що не відповідає вимогам встановленим в передостанньому абзаці частини 6.6. розділу VІ Тендерної документації. 17. Учасник надав Тендерну пропозицію за вих.№12 від 23.07.2025, яка не містить повної назви учасника, а містить інформацію про повне найменування Товариства з обмеженою відповідальністю «БУД-ПРО СІСТЕМС», відповідно не оформлена у відповідності до встановленої форми Додатка №1 Тендерної документації. 18. Учасник не надав гарантійний лист про те, що на вимогу Замовника надаватиме Замовнику обґрунтований аналіз цін на основні матеріальні ресурси у момент надання актів виконаних робіт, які не повинні перевищувати середню ціну в регіоні, з трьома завіреними копіями комерційних пропозицій на кожен вид основних матеріалів. 19. Учасник не надав лист у довільній формі в якому інформує уповноважену особу щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в регіоні. 20. Учасник надав довідку за вих. №20 від 21.07.2025 з поясненням про ненадання фінансової звітності, а саме: щодо звіту про рух грошових коштів, мова в якому йде про Товариство з обмеженою відповідальністю «БУД-ПРО СІСТЕМС», яке не може надати таку звітність, а не про учасника даної закупівлі. 21. Учасник надав лист-гарантію за вих №29 від 21.07.2025, яка в рядку про зазначення інформації про повне найменування учасника, містить скорочене найменування учасника, а саме: ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ХОРТІС», а також даний лист містить інформації про посилання на Додаток 3а до Тендерної документації, якого по факту немає в Тендерній документації по закупівлі. Згідно частини 43 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити документи, що не були надані та надати оновлені документи шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів протягом 24 годин.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-08-25, 12:26:04
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-10-000046-a-b1
Номер договору:
109
Дата підписання договору:
13-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 13-08-2025 по 31-12-2025
Інформація про підписанта покупця
ПІБ підписанта:
Мудрик Юлія Василівна
E-mail підписанта:
koblagoustriy@ukr.net
Посада підписанта:
Директор
Підписант діє на підставі:
Статут
Номер IBAN:
UA143226690000026003300367506
Телефон підписанта:
+380989259923
4 722 535,87 UAH
Ціна договору
3 935 446,56 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ХОРТІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 722 535,87 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-07-2025, 09:41:11
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.4999999
5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Страхова гарантія
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Учасник повинен підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Учасник повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору.
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Учасник повинен підтвердити наявність фінансової спроможності.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено10-07-2025, 01:35:34
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 22:52:29
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 22:49:56
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічний Видалено10-07-2025, 01:31:17
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 22:49:56
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічний Видалено10-07-2025, 01:31:17
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 22:49:56

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  4. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  5. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  1. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  4. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт пішохідних зон в парку "Рудка", вул. Паркова селища Бородянка Бучанського району Київської області
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Страхова гарантія
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  0,4999999
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Страхова гарантія , Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі страхової гарантії розмір якої складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі і становить: 23 632 грн. 00 коп., яка подається учасником в електронному форматі з накладанням КЕП страховика – гаранта. Електронна страхова гарантія повинна бути оформлена з врахуванням вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» від 14.12.2020 року №2628. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов визначених в тендерній документації «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер, очікувану вартість, вид закупівлі, дату оголошення закупівлі, вказаному на порталі prozorro.gov.ua., а також дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. Якщо зміст наданої учасником страхової гарантії містить посилання на укладений між учасником та Страховою компанією-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі пропозиції. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції, тобто не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозицій. Учасник торгів під час надання забезпечення тендерної пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає, також скановані копії наступних документів: свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг або НБУ (або надається у вигляді витягу із Державного реєстру фінансових установ). Документи мають бути надані у складі тендерної пропозиції у вигляді pdf-формату файла. Разом з електронною страховою гарантією Учасник надає документ(и), що підтверджує повноваження особи, яка підписує страхову гарантію, які повинні бути подані у вигляді сканованого оригіналу чи сканованої копії, завіреної страховою гарантією. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи (страхового посередника, який здійснює діяльність з реалізації страхових продуктів від імені та в інтересах такої страхової компанії, та який зареєстрований в Реєстрі страхових посередників Національного банку України відповідно до вимог законодавства України). Зазначені документи надаються з врахуванням положень Закону України «Про захист персональних даних». Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією (у тому числі отримання оплати на поточний рахунок страхового посередника, який здійснює діяльність з реалізації страхових продуктів від імені та в інтересах такої страхової компанії, та який зареєстрований в Реєстрі страхових посередників Національного банку України відповідно до вимог законодавства України) оплати за страхову гарантію (лист від фінансової установи, або посередника з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжного доручення). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії у повному обсязі. Положення Договору добровільного страхування не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Текст «страхової гарантії» не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування); • умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; • умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію. Замовник залишає за собою право звернутися до страхової компанії щодо підтвердження наданих документів та інформації. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. На підтвердження оформлення страхової гарантії, учасником в складі тендерної пропозиції надається платіжний документ щодо сплати комісії за оформлення страхової гарантії посвідченої банком. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити бенефіціара: назва: КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "БЛАГОУСТРІЙ-БОРОДЯНКА"; Місцезнаходження Замовника: 07801, Київська обл., селище Бородянка, провулок Банний, 1А. Код ЄДРПОУ: 40599484. В складі пропозиції має міститися лист від страхової компанії-гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації.
                  5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт пішохідних зон в парку "Рудка", вул. Паркова селища Бородянка Бучанського району Київської області
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
                  1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  30
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  5
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  Страхова гарантія
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Страхова гарантія , Переможець завантажує через електронну систему закупівель протягом 4 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти з ним договір, забезпечення виконання договору у вигляді електронної страхової гарантії але в будь-якому випадку не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% (відсотка) вартості договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання умов договору становить не менше строку дії договору про закупівлю та повинен перевищувати на 30 днів від строку дії договору про закупівлю. Гарантія надається: КОМУНАЛЬНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "БЛАГОУСТРІЙ-БОРОДЯНКА", Переможець надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення електронного цифрового підпису уповноваженої на підписання особи та електронної цифрової печатки фінансової установи у розширенні *.р7s (страхового посередника, який здійснює діяльність з реалізації страхових продуктів від імені та в інтересах такої страхової компанії, та який зареєстрований в Реєстрі страхових посередників Національного банку України відповідно до вимог законодавства України). через електронну систему закупівель, з обов'язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана страхова гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), Переможець повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕІІ печатки фінансової установи, у розширенні р7s (страхового посередника, який здійснює діяльність з реалізації страхових продуктів від імені та в інтересах такої страхової компанії, та який зареєстрований в Реєстрі страхових посередників Національного банку України відповідно до вимог законодавства України). Страхова гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов договору про закупівлю, та містити інформацію про умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю, з посиланням на відповідні законодавчі норми та з обов’язковим зазначенням номеру та дати оголошення закупівлі, вказаному на офіційному сайті: prozorro.gov.ua. Переможець торгів під час надання забезпечення виконання договору про закупівлю, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає, також скановані копії наступних документів: свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; ліцензію на здійснення страхової діяльності видану Нацкомфінпослуг або НБУ (або надається у вигляді витягу із Державного реєстру фінансових установ). Страхова гарантія обов’язково повинна містити такі реквізити: назву документа - «страхова гарантія»; номер, дату та місце складання; повну назву, код ЄДРПОУ, юридичну та фактичну адресу принципала (страхувальника), його банківські реквізити. Для принципала (страхувальника) фізичної особи, у т.ч. фізичної особи-підприємця - прізвище, ім’я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП). інформацію про адресу реєстрації (місця проживання); суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами, цифровий та літерний код валюти відповідно до Класифікатора; посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться тендер у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання страхової гарантії; назву бенефіціара (внгодонабувача), код ЄДРПОУ, юридичну адресу; назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ, Юридичну адресу, банківські реквізити; термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту); підпис та відбиток печатки страхової компанії; умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); порядок та умови виплати страхового відшкодування. Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення виконання умов договору про закупівлю. Переможець під час укладання договору про закупівлю надає Замовнику підтвердження отримання страховою компанією або отримання оплати на поточний рахунок страхового посередника, який здійснює діяльність з реалізації страхових продуктів від імені та в інтересах такої страхової компанії, та який зареєстрований в Реєстрі страхових посередників Національного банку України відповідно до вимог законодавства України, оплати за страхову гарантію (лист від фінансової установи, або посередника із зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжного документу) шляхом завантаження через електронну систему закупівель. Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії у повному обсязі Положення Договору добровільного страхування не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування». Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов виконання договору про закупівлю не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування протягом 4 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти договір не є обов’язковим, але у разі його не надання з боку Переможця, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимогам оголошення про проведення закупівлі замовника. Текст «страхової гарантії» не може містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування); - умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; - умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що разом зі страховою Гарантією надає Замовнику Переможець лист-гарантію в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала страхову гарантію. Ненадання Переможцем будь-якою документу, який передбачений цим пунктом оголошення, або надання його у вигляді, що не відповідає його умовам, буде розцінене Замовником як «ненадання забезпечення виконання умов договору про закупівлю», що призведе до відхилення пропозиції такого Переможця. Реквізити бенефіціара: назва: КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "БЛАГОУСТРІЙ-БОРОДЯНКА"; Місцезнаходження Замовника: 07801, Київська обл., селище Бородянка, провулок Банний, 1А. Код ЄДРПОУ: 40599484. Страхова гарантія в обов’язковому порядку повинна містити реквізити банку бенефіціара, а саме: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону «України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Пропозиція повинна містити лист від страхової компанії, або страхового посередника, який здійснює діяльність з реалізації страхових продуктів від імені та в інтересах такої страхової компанії, та який зареєстрований в Реєстрі страхових посередників Національного банку України відповідно до вимог законодавства України (із зазначенням ідентифікатору закупівлі) щодо досягнення попередньої домовленості про надання такої страхової гарантії. Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника.
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник повинен підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  4. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник повинен підтвердити наявність фінансової спроможності.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 01:31:15
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ