Період оскарження умов закупівлі - по 23-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 726 400,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 23 632 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 23 632 UAH |
| Замовник: | КО БСР "Благоустрій-Бородянка" |
| ЄДРПОУ: | 40599484 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бадічко Юлія Василівна |
| Телефон: | +380673847302 |
| E-mail: | patoka1971@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 07800, Україна, Київська область,Бородянка, провулок Банний, 1а |
2 |
У зв’язку з необхідністю проведення детального розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам Тендерної документації та можливого звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції на підставі наданого Замовнику права частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» виникла необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції в процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі: Капітальний ремонт пішохідних зон в парку "Рудка", вул. Паркова селища Бородянка Бучанського району Київської області (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-10-000046-a), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, та вжиття у зв’язку з цим заходів, що передбачені ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 1. Частиною 2.2 розділу ІІ Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт пішохідних зон в парку "Рудка", вул. Паркова селища Бородянка Бучанського району Київської області» за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» (нова редакція), затвердженою рішенням уповноваженої особи (Протокол №21/07/25-001 від 21 липня 2025 р.) (далі – Тендерна документація) встановлено що складі тендерної пропозиції учасник надає лист-погодження з наступним пунктом тендерної документації: Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. 2. Абзацом 7 частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники надають в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, договору про закупівлю (протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником, копію паспорта, ідентифікаційного коду посадової (их) та/або уповноваженої (их) осіб на право підпису документів пропозиції), довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника) або інший документ, що підтверджує повноваження представника учасника на підписання документів). Абзацом 11 частини 5.2. розділу V Тендерної документації встановлено наступне: У разі, якщо в документації встановлена вимога щодо надання документа, який є багатосторінковим, учасник подає у складі пропозиції такий документ у повному обсязі, за виключенням випадків, коли в документації встановлено вимогу щодо подання конкретних сторінок такого документа. 3. Абзацом 19 частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники надають в складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо підтвердження можливості виконання 100% робіт без оплати за власний рахунок до початку фінансування. 4. Абзацом 23 частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на збір та обробку персональних даних щодо кожної особи, дані щодо якої подаються у складі тендерної пропозиції у вигляді сканованих з оригіналів документів, складену за формою згідно Додатка №5. 5. Абзацом 41 частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасник додатково надає згоду з переліком формальних помилок. 6. Абзацом 41 частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасник надає письмове погодження з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватися як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції. 7. Абзацом 45 частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що у кожному випадку неподання (неможливості подання) будь-якого із зазначених документів Учасник зобов’язаний надати лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації) із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти. 8. Підпунктом 1.1. пункту 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники надають довідку встановленої форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг/виконання робіт, які є предметом закупівлі: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № п/п Найменування обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки, офісу) Стан (нове (а), справне (а), несправне (а) обладнання (інструменти, устаткування, прилади) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), а також наявна кількість (шт.) Власне (власна), орендується чи лізинг (фінансовий/оперативний) чи інша форма залучення обладнання (інструменти, устаткування, прилади) та матеріально-технічна база (машини, механізми, техніка), із зазначенням номеру та дати договору Посада, П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис 9. Пунктом 2 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасник підтверджують кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів 2.1. На підтвердження наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного** договору в складі пропозиції учасник надає довідку встановленої форми про досвід виконання аналогічного** договору, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою* з інформацією про найменування контрагента з яким було укладено договір, предмет цього договору та контактну особу з якою можна буде зв'язатись для можливих уточнень. 2.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного** договору, учасник має надати не менше одного сканованого оригіналу або належним чином завіреної копії договору, зазначеного у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Аналогічний договір допускається надати без додатків. На підтвердження виконання договору в повному обсязі достатньо надати звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднений в системі Прозоро або надати акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних робіт за формою (за формою КБ-2, КБ-3)) до договору зазначеного в наданій учасником довідці. ** Аналогічними є договори договір на виконання робіт з капітального ремонту/реконструкції/реставрації/будівництва об’єкту(-ів пішохідної зони та які повністю виконані або виконуються за кодом 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація або за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи або за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Сума виконання аналогічних договорів (аналогічних договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 2.3. Позитивний відгук від замовника про виконання умов договору в повному обсязі, адресованого на ім’я Замовника закупівлі, з якими укладено аналогічний договір, зазначений в довідці. Відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та ідентифікатор закупівлі), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість та своєчасність виконання умов договору, строку дії договору та інформація щодо фактів виявлення або не виявлення недоліків щодо якості та строків виконання договору, наявність чи відсутність претензій чи зауважень Відгук повинні надати до кожного зазначеного в довідці аналогічного договору. Довідка про досвід виконання аналогічних договорів № з/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника Номер та дата договору, Предмет договору Обсяг виконаних робіт по об`єкту будівництва в грошовому еквіваленті 1 2 3 4 Посада, П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис 10. Пунктом 3 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники підтверджують кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник подає: довідку, яка має містити інформацію про ПІБ, посаду, кваліфікацію, досвід роботи в цілому (років) щодо керівника (ів), ІТП, а також працівників робітничих професій, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі обов’язкових працівників, які повинні бути за умовами цієї Тендерної документації, Учаснику необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду або копії укладених договорів цивільно-правового характеру. Обов’язкова наявність наступних працівників: головного інженера (не менше одного), інженера з охорони праці (не менше одного), виконавця робіт (не менше одного), інженера проектувальник в частині кошторисної документації (не менше одного), та не менше 6 кваліфікованих робітників з яких обов’язково повинні бути наступні кваліфіковані робітники: - лицювальник-плиточник не менше 1-ї особи, бетоняра не менше 1-ї особи та муляр не менше 1-ї особи, що залучатимуться до виконання робіт. На працівника з правом виконання робіт у частині кошторисної документації необхідно надати діючий кваліфікаційний сертифікат, виданий уповноваженим органом (підприємством/установою/організацією), який підтверджує право виконання робіт у частині кошторисної документації. У випадку необхідності, до кваліфікаційного сертифікату необхідно надати свідоцтво про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання останнього у відповідності до діючого законодавства України). Учасник обов’язково повинен надати копії посвідчення про проходження навчання з охорони праці та копії протоколів чи витягів з протоколів про проходення навчання наступних працівників: головного інженера, інженера з охорони праці та виконавця робіт з загального курсу з охорони праці (Закону України «Про охорону праці», вимог з гігієни праці і промислової санітарії, надання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків, електробезпеки, пожежної безпеки), НПАОП 45.27.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках; НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці пiд час вантажно-розвантажувальних робіт»; НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями». 11. Підпунктом 4.1. пункту 4 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники підтверджують кваліфікаційний критерій щодо наявності фінансової спроможності виконання умов договору про закупівлю. Для цього учасник надає передбачену Податковим кодексом України, а також Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» річну фінансову звітність за попередній звітній період, а саме: попередній календарний рік, зокрема: баланс (звіт про фінансовий стан); звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід); звіт про рух грошових коштів; податкову декларацію платника податку. Звітність повинна бути підписаною власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчена нею із застосуванням електронного підпису. Фінансова звітність повинна бути надана за останній звітній період із відміткою податкового органу або сканованою квитанцію про прийняття звітності вищезазначеним органом. У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Дана звітність повинна підтверджувати беззбитковість господарської діяльності учасника та отримання учасником доходу за вищевказаний період. 12. Абзацом 7 частини 5.2. розділу V Тендерної документації встановлено наступне: Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі, в складі тендерної пропозиції має міститися лист про те, що Учасник повністю усвідомлює зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником. 13. Абзацом 8 частини 5.2. розділу V Тендерної документації встановлено наступне: За підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України. У складі пропозиції повинно бути письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з вищезазначеною інформацією. 14. Частиною 6.3. розділу VІ Тендерної документації встановлено наступне: Проект договору викладений у Додатку №3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений учасником та поданий в складі тендерної пропозиції. 15. Передостаннім абзацом частини 6.6. розділу VІ Тендерної документації встановлено наступне: Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції. 16. Абзацом 9 частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники надають заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно із Додатком №1 до тендерної документації, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою* учасника. 17. Пунктом 1.1. розділу І Додатка №2 Тендерної документації встановлено, учасник надає гарантійний лист про те, що на вимогу Замовника надаватиме Замовнику обґрунтований аналіз цін на основні матеріальні ресурси у момент надання актів виконаних робіт, які не повинні перевищувати середню ціну в регіоні, з трьома завіреними копіями комерційних пропозицій на кожен вид основних матеріалів. 18. Пунктом 1.6. розділу І Додатка №2 Тендерної документації встановлено, що з метою уникнення необґрунтованого заниження та/або завищення ціни пропозиції, учасник надає лист у довільній формі в якому інформує уповноважену особу щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в регіоні. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ХОРТІС" #45861115 (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: Капітальний ремонт пішохідних зон в парку "Рудка", вул. Паркова селища Бородянка Бучанського району Київської області, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-10-000046-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Учасник не надав лист-погодження з частиною 2.2 розділу ІІ Тендерної документації тендерної документації. 2. Учасник надав копію паспорту директора, який не містить всіх сторінок, що не відповідає вимогам абзацу 11 частини 5.2. розділу V Тендерної документації; 3. Учасник не надав гарантійний лист щодо підтвердження можливості виконання 100% робіт без оплати за власний рахунок до початку фінансування. 4. Учасник не надав лист-згоду на збір та обробку персональних даних на кожну особу, дані щодо якої подаються у складі тендерної пропозиції у вигляді сканованих з оригіналів документів, складену за формою згідно Додатка №5, що не відповідає абзацом 23 частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації, оскільки не надано такого листа на Гречаного Андрія Павловича, персональні дані якого зазначено в протоколі № 1 загальних зборів Учасників Товариства. 5. Учасник не надав згоду з переліком формальних помилок. 6. Учасник не надав письмове погодження з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватися як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції. 7. Учасник не надав лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації) із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти. 8. Учасник надав довідку про наявність аналогічного договору за вих.№22 від 21.07.2025, не за встановленою формою, оскільки не містить інформації про прізвище, ім’я та по-батькові керівника Замовника та не зазначено інформації про контактну особу з якою можна буде зв'язатись для можливих уточнень, а також не зазначено повне найменування Замовника. 9. Учасник надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за вих.№22 від 21.07.2025, заповнену не за встановленою формою, оскільки в четвертій колонці не зазначено інформації щодо номеру та дати договорів оренди по всім позиціям з №1-171. 10. Учасник надав довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за вих. №11 від 09.06.2025 року, яка містить дату складання 09.06.2025, що підтверджує той факт, що складена не до даної закупівлі, яка оголошена 10 липня 2025 року та відповідно не дооформлена інформація,о яка вимагалась Тендерною документацією по даній закупівлі, а саме: не зазначено кваліфікацію та досвід роботи в цілому (років) та зазначена інформація в довідці переплутана між 2 та 3 колонкою довідки, що не відповідає назві колонці в довідці. 11. Учасник не надав податкову декларацію платника податку за 2024 рік та квитанції про її подання, підписаною власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчена нею із застосуванням електронного підпису. 12. Учасник надав фінансову звітність, яка не підписана власноручно уповноваженою особою учасника. 13. Учасник не надав листа про те, що повністю усвідомлює зміст абзацу 7 частини 5.2. розділу V Тендерної документації та вимоги, викладені Замовником. 14. Учасник не надав письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з абзацом 8 частини 5.2. розділу V Тендерної документації. 15. Учасник надав проект договору викладений у Додатку №3 до тендерної документації, який не повністю заповнений учасником. 16. Учасник не надав підтвердження щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції, що не відповідає вимогам встановленим в передостанньому абзаці частини 6.6. розділу VІ Тендерної документації. 17. Учасник надав Тендерну пропозицію за вих.№12 від 23.07.2025, яка не містить повної назви учасника, а містить інформацію про повне найменування Товариства з обмеженою відповідальністю «БУД-ПРО СІСТЕМС», відповідно не оформлена у відповідності до встановленої форми Додатка №1 Тендерної документації. 18. Учасник не надав гарантійний лист про те, що на вимогу Замовника надаватиме Замовнику обґрунтований аналіз цін на основні матеріальні ресурси у момент надання актів виконаних робіт, які не повинні перевищувати середню ціну в регіоні, з трьома завіреними копіями комерційних пропозицій на кожен вид основних матеріалів. 19. Учасник не надав лист у довільній формі в якому інформує уповноважену особу щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в регіоні. 20. Учасник надав довідку за вих. №20 від 21.07.2025 з поясненням про ненадання фінансової звітності, а саме: щодо звіту про рух грошових коштів, мова в якому йде про Товариство з обмеженою відповідальністю «БУД-ПРО СІСТЕМС», яке не може надати таку звітність, а не про учасника даної закупівлі. 21. Учасник надав лист-гарантію за вих №29 від 21.07.2025, яка в рядку про зазначення інформації про повне найменування учасника, містить скорочене найменування учасника, а саме: ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ХОРТІС», а також даний лист містить інформації про посилання на Додаток 3а до Тендерної документації, якого по факту немає в Тендерній документації по закупівлі. Згідно частини 43 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити документи, що не були надані та надати оновлені документи шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.