Період оскарження умов закупівлі - по 21-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 10 695 310 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 53 476,55 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 53 476,55 UAH |
| Замовник: | Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 36220643 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Калман Сергій Олександрович |
| Телефон: | +380564920072 |
| E-mail: | ukbmvktender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, , ПЛОЩА МОЛОДІЖНА, будинок 1 |
4 |
Шановний учаснику, ТОВ "НВК КРИВОРІЖЕЛЕКТРОМОНТАЖ"! Повідомляємо, що при розгляді Вашої тендерної пропозиції по закупівлі робіт: «Нове будівництво електричних мереж для приєднання житлового будинку для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб з розташуванням медичного закладу на основі незавершеного будівництвом гуртожитку за адресою: вул. Туполєва, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50000, на умовах співфінансування відповідно до проєкту «Сприяння розвитку соціальної інфраструктури (УФСІ VI)» Уряду Федеративної Республіки Німеччини через Федеральне міністерство економічного співробітництва та розвитку (BMZ)/ Кредитну установу для відбудови (KfW)» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), № № UA-2025-07-09-010741-a, відповідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) виявлено наступні невідповідності: 1. Лист ТОВ «ПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ»: не вірно вказаний договір оренди нерухомого майна (нежитлових будівель). 2. Довідка про про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника: п. 3 – відповідно договору оренди від 10.01.2025 №4 орендується тільки виробничий цех МЗУ; відсутнє зазначення, щодо технічного стану обладнання, будівель. 3. Лист ТОВ «СУ-447» - зазначається «згідно договору оренди приміщення», відповідно договору оренди та довідки – оренда нежитлової будівлі. 4. Відсутній переклад трудових книжок: Калінчук В.С., Скляр В.А., Шинкаренко І.В., Безпалько Л.С., Капшай В.О. 5. Калінчук В.С. – відсутня копія диплома про освіту. 6. Луппа В.В. – відсутні документи, які засвідчують можливість використання праці такого працівника учасником 7. Аналогічний договір: відсутня додаткова угода від 25.11.2022 №1776/1-ДнЕМ. 8. Банківська гарантія – відсутній електронний підпис відповідальної особи, Перехода А. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи вище викладене, ТОВ "НВК КРИВОРІЖЕЛЕКТРОМОНТАЖ", протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою усунення виявлених невідповідностей , необхідно надати шляхом розміщення в електронній системі закупівель: 1. Виправлену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника. 2. Виправлений лист ТОВ «ПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ», щодо надання згоди. 3. Виправлений лист ТОВ «СУ-447», щодо надання згоди. 4. Переклад трудових книжок: Калінчук В.С., Скляр В.А., Шинкаренко І.В., Безпалько Л.С., Капшай В.О. 5. Копію диплома про освіту Калінчук В.С. 6. Документи, які засвідчують можливість використання праці працівника Луппа В.В. учасником. 7. Додаткову угоду від 25.11.2022 №1776/1-ДнЕМ. 8. Банківську гарантію з електронним підписом відповідальної особи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.