Період оскарження умов закупівлі - по 25-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 596 903 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 984,52 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА" |
| ЄДРПОУ: | 39609111 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://podil.kyivcity.gov.ua/content/kp-keruyucha-kompaniya-z-obslugovuvannya-zhytlovogo-fondu-podilskogo-rayonu--m-kyieva.html |
| Контактна особа: | Яна Римська-Лищенко |
| Телефон: | +380674863317 |
| E-mail: | 39609111t@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04071, Україна, м. Київ,місто Київ, ВУЛИЦЯ ХОРИВА, будинок 36 |
3 |
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів
1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «2. Договір оренди (офіс).pdf». У зазначеному файлі міститься Договір офісного приміщення № 02/01/2025-1 від 02 січня 2025р. в п.1.5 прописано що використовується як складське, та Акт прийому - передачі складського приміщення до Договору оренди складського приміщення № 02/01/2025-1 від 02 січня 2025 p, що не відповідає договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.п. 1.3. п.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати оновлену/відкориговану інформацію/документи відповідно до п.п. 1.3. п.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» тендерної документації. 1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «6. Документи з перевірки знань з питань охорони праці.pdf». У зазначеному файлі міститься Посвідчення No: 43-25/6 на Інженера з охорони праці Білановський Я.М. в якому не вказано до якої напруги допущений до роботи в електроустановках. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.п. 2.2. п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатка №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати оновлену/відкориговану інформацію/документи відповідно до п.п. 2.2. п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатка №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» а саме: на інженера з охорони праці надати чинне посвідчення про допуск до робіт в електроустановках напругою до 1000 В. 1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «6. Документи з перевірки знань з питань охорони праці.pdf». У зазначеному файлі відсутній протокол/витяг з протоколу на монтажника Батрак О.М. по - НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; - НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.п. 2.4. та 2.4.6. п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатка №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати оновлену/відкориговану інформацію/документи відповідно до п.п. 2.4. та 2.4.6. п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатка №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» а саме: протокол/витяг з протоколу на монтажника Батрак О.М. по - НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; - НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті. 1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «5. Документи, які свідчать про трудові взаємовідносини.pdf». в якому міститься Цивільно-правовий Договір на виконання робіт №04/07-25 від 01.07.2025 року заключений з монтажником Батрак О. М. в якому відрізняються підписанти в шапці та в кінці договору зі сторони замовника. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.п. 2.3. п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатка №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати оновлену/відкориговану інформацію/документи відповідно до п.п. 2.3. п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатка №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» а саме: копії наказів про призначення на посаду/копію трудового договору/ЦПУ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.