Період оскарження умов закупівлі - по 21-07-2025, 00:00
Під однією роботою варто розуміти обсяг визначений Додатком 2 (Технічна специфікація)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 635 962 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 179,81 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Офіс охорони культурної спадщини Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 26256659 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шнайдер Тетяна |
| Телефон: | 380679432384 |
| E-mail: | t.shnayder.uois@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область,Львів, вул. Валова буд. 20 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "ВОЛОДАР-МАРКЕТ" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Капітальний ремонт приміщень для забезпечення інклюзивності будівлі на вул. Валовій, 20 у м. Львові» Коригування виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Відповідно до Додатку 1 Розділ 1 Тендерної документації, Учасник у складі пропозиції має надати лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі «Капітальний ремонт приміщень для забезпечення інклюзивності будівлі на вул. Валовій, 20 у м. Львові» Коригування. 2. Відповідно до Додатку 1 Розділ 1 Тендерної документації, Учасник в таблиці Б Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначена посада Онисько В.Я. не відповідає запису в наказі про переведення (наказ від 27.05.2021 №27/1-к/2021), посада Гнатів Б.М. не відповідає запису в наказі про переведення (наказ від 18.01.2023 №67/1-к/2023), загальний стаж роботи Гузан М.Й. вказаний в довідці 2р., а згідно наказу на призначення (наказ про прийняття на роботу від 22.08.2019р №45-К.) Гузан М.Й. прийнятий на посаду 23.08.2019р. 3. Відповідно до Додатку 1 Розділ 1 Тендерної документації, Учасник надав довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з зазначенням ціни договору 2602446.00 грн. У листі відгуку зазначено цю ж суму 2602446.00 грн. Проте у додатковій угоді №3 сума договору зазначена 2609348.06 грн. Акти виконаних робіт подані на суму 2609348.06 грн. Таким чином, є невідповідність у сумах у довідці, листі відгуку та актах виконаних робіт. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.